GO a upravy 4G63

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

Krosmen píše:to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta...... :-)
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic :(

proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flinta »

Chaindler píše:
Krosmen píše:to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta...... :-)
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic :(

proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku :wink: :wink: u galanta se prepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

Flinta píše:
Chaindler píše:
Krosmen píše:to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta...... :-)
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic :(

proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku :wink: :wink: u galanta se prepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
to je mi jasne, ze to neni kus za kus, ale porad to je imho nejelegantnejsi varianta
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:03, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: GO a upravy 4G63

Příspěvek od JonnY »

len podotknem, ze europske N/A 4g63 maju knocksenzor od prirody a myslim troska vyssi kompresny pomer

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: GO a upravy 4G63

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:03, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: GO a upravy 4G63

Příspěvek od blázen »

taky o tomhle autě přemýšlím...no zima ukáže
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Flinta píše:
Chaindler píše:
Krosmen píše:to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta...... :-)
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic :(

proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku :wink: :wink: u galanta se prepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
mensi dotaz toto neslo resit výmenou svazku motorového spolu s ecu ? - takto jsmwe řesil swap 2JZ za 7M a ve výseldku se ukostrilo jen cca 10-12 drátu , vesmes jen kvuli tomu že puvodní motor byl AT stejne jako ecu..

pokud vemes kabelový svazek z puvodního motoru spolu s celou ecu tak nerešíš nejak extravelké problémy se zapojením :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

Taboo: diky, presne tohle jsem potreboval vedet, nejaky vypis toho vseho co mam nakoupit

a co myslis, bylo by mozne zkombinovat tu upravu na vyssi objem s upravou na turbo? nebo uz chci hodne
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:03, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

dobre, neni nad radu odbornika 8)
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flinta »

Idaho píše:
Flinta píše:
Chaindler píše: mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic :(

proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku :wink: :wink: u galanta seprepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
mensi dotaz toto neslo resit výmenou svazku motorového spolu s ecu ? - takto jsmwe řesil swap 2JZ za 7M a ve výseldku se ukostrilo jen cca 10-12 drátu , vesmes jen kvuli tomu že puvodní motor byl AT stejne jako ecu..

pokud vemes kabelový svazek z puvodního motoru spolu s celou ecu tak nerešíš nejak extravelké problémy se zapojením :)

ten motor 4G63 byl z americky verze a mela jiny konektory ....byla tam klima,tempomat atd...a galant mel puvodne o dost vic konektoru byl v tom celkove bordel takze se prepojilo celkem 172 dratu a nejvetsi pruser byl v tom ze vubec nesedely barvy... muselo se jet podle vyroniho schema ameriky a japonska

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:03, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Flinta píše:
Idaho píše:
Flinta píše: jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku :wink: :wink: u galanta seprepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
mensi dotaz toto neslo resit výmenou svazku motorového spolu s ecu ? - takto jsmwe řesil swap 2JZ za 7M a ve výseldku se ukostrilo jen cca 10-12 drátu , vesmes jen kvuli tomu že puvodní motor byl AT stejne jako ecu..

pokud vemes kabelový svazek z puvodního motoru spolu s celou ecu tak nerešíš nejak extravelké problémy se zapojením :)

ten motor 4G63 byl z americky verze a mela jiny konektory ....byla tam klima,tempomat atd...a galant mel puvodne o dost vic konektoru byl v tom celkove bordel takze se prepojilo celkem 172 dratu a nejvetsi pruser byl v tom ze vubec nesedely barvy... muselo se jet podle vyroniho schema ameriky a japonska
porád al ene vim jaké dráty jste museli přezapojovat, protoze pokud vemu hlavní kabelový svazek motoru a k nemu náležící ECU tak potřebujete jen zapojit napájení do zapalování, ukostrit aprivezt nekolik plusových polu k ecu, a zapojit parpodpurných systemu / pal. cerpadlo etc.. )

proto mi pořád nedochází co jste museli menit, nebo vy jste nemeli k tomu motoru co jste tam dávali kabelový svazek + ecu? protoze pokud ano, tak potom to je temer vzd yjen o privedení pár plusových polu na nekolik konektoru a nekolik ukostreni...

jediná varianta je ze byst enevzali z puvodního vraku i zapalování atd a museli jste to nabastlit na zapalování jiné, ale v tom pripade nevidimduvod proc to delat tak slozite - protoze jak jsem tu prestavbu sledoval tak jste meli k dispozici celý vuz, nebo ne ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flinta »

ne jednalo se o N/A galant predohrab a daval sem tam motor z playmount laser nebo jak se to pise a motor tam byl ten 2,0T 4G63 taky predohrab

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flinta »

Idaho píše:
Flinta píše:
Idaho píše: mensi dotaz toto neslo resit výmenou svazku motorového spolu s ecu ? - takto jsmwe řesil swap 2JZ za 7M a ve výseldku se ukostrilo jen cca 10-12 drátu , vesmes jen kvuli tomu že puvodní motor byl AT stejne jako ecu..

pokud vemes kabelový svazek z puvodního motoru spolu s celou ecu tak nerešíš nejak extravelké problémy se zapojením :)

ten motor 4G63 byl z americky verze a mela jiny konektory ....byla tam klima,tempomat atd...a galant mel puvodne o dost vic konektoru byl v tom celkove bordel takze se prepojilo celkem 172 dratu a nejvetsi pruser byl v tom ze vubec nesedely barvy... muselo se jet podle vyroniho schema ameriky a japonska
porád al ene vim jaké dráty jste museli přezapojovat, protoze pokud vemu hlavní kabelový svazek motoru a k nemu náležící ECU tak potřebujete jen zapojit napájení do zapalování, ukostrit aprivezt nekolik plusových polu k ecu, a zapojit parpodpurných systemu / pal. cerpadlo etc.. )

proto mi pořád nedochází co jste museli menit, nebo vy jste nemeli k tomu motoru co jste tam dávali kabelový svazek + ecu? protoze pokud ano, tak potom to je temer vzd yjen o privedení pár plusových polu na nekolik konektoru a nekolik ukostreni...

jediná varianta je ze byst enevzali z puvodního vraku i zapalování atd a museli jste to nabastlit na zapalování jiné, ale v tom pripade nevidimduvod proc to delat tak slozite - protoze jak jsem tu prestavbu sledoval tak jste meli k dispozici celý vuz, nebo ne ??
prepojoval se ten svazek do jednotky... jak presne to bylo musis bud na alika nebo jednoho kluka z mitsubishi clubu ja tam byl ale presne nevim proc to prepojovali...takze tu nebudu davat rozumy kdyz presne nevim jak to bylo....priblizne to je tak jak sem rekl

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Flinta píše:ne jednalo se o N/A galant predohrab a daval sem tam motor z playmount laser nebo jak se to pise a motor tam byl ten 2,0T 4G63 taky predohrab
jotochápu jen porád nevidim ten problém :D

nech to radši být :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flinta »

Idaho píše:
Flinta píše:ne jednalo se o N/A galant predohrab a daval sem tam motor z playmount laser nebo jak se to pise a motor tam byl ten 2,0T 4G63 taky predohrab
jotochápu jen porád nevidim ten problém :D

nech to radši být :)
jak rikam pokud te to zajma a neda ti to spat tak se zeptej alika nebo na galantwebu admina draka ten to sam delal tak ti da vic info nez ja

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“