


Pak me jako alternativa napadlo BMW E30/E34 a VW Passat



Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
do 850 v kombajnu se vejde 2jzgt s pripojenou prevodovkou hezky na dýlku a bez hzbání predníma sedadlama. auto si hezky sedne a v kombinaci s lehce poladěným T5 turbomoturkem si to s tím nákladfem sviští po dálnici 200:)Bordel píše:Hledam kombika kolem 60tis kc. Potrebuju velky kufr a sklapeci sedacky (neptejte se na co). Napadlo me zminene Volvo (a strasne se mi libi, nicmene to jde ted stranou
) a v inzeratech se zdaji byt celkem levne zacinaji od 45tis, tak predpokladam, ze za 60tis by to uz nemusel byt uplnej vrak. Nezalezi mi na vybave, staci mi servo, coz snad maji vsechny. Jak moc jsou ty jejich motory (jen benziny) spolehlivy, a tyhle modely celkove? Co dily, daji se sehant dobre a ne za ranu, at uz origo nebo druhovyroba?
Pak me jako alternativa napadlo BMW E30/E34 a VW Passat. Ale E30 ma maly nakladaci otvor diky svetlum, a sehnat 5ku v nejakym pojizdny stavu za ty penize budu tezko hledat
A pak Passat
kyž ti plyn překáží dej si ho místo rezervy, v cem je problém?Bordel píše:A jak jsou moc poruchovy tyhle Volva?
Pry motory 2.3 jsou dobry drzaky, a celkove to neni spatne.
a rezervu dam misto puvodniho mista plynovy nadrze?Idaho píše:kyž ti plyn překáží dej si ho místo rezervy, v cem je problém?Bordel píše:A jak jsou moc poruchovy tyhle Volva?
Pry motory 2.3 jsou dobry drzaky, a celkove to neni spatne.