skusenosti s BITPOWER???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
skusenosti s BITPOWER???
Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik
Re: skusenosti s BITPOWER???
Myslí, že když se podíváš na starší příspěvky, odpověď najdeš. Už se to tu myslím řešilo...blazer píše:Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
Re: skusenosti s BITPOWER???
NA FSI už jedině turbínu nebo kompresor. Ale řekl bych že problíém aut s FSI motory není motor. Je to spíš jejich ohromná váha. Koukni se kolik vážili auta před 10-ti lety a kolik váží tvoje auto. takže raději bych se snažil odhodit 100-200kg a to bude znát víc.blazer píše:Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
To víš že musí, je to tak 200tis. za základní kit + další prašule za ladění atd...blazer píše:kolko teda stoji to turbo/kompresor? netreba tam potom nieco aj dalsie menit?
Bojím se ale že zatím je moc brzo aby už byl hotovej nějakej kompletní kit od nějakýho úpravce jako HKS, GREDDY nebo BLITZ
BTW: CO přesně máš za auto - koukl bych se po něčem
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak fakt nechápu, proč si někdo kupoje nové auto a hned ví, že mu výkon nestačí... Nechápu, proč sis nekoupil něco výkonějšího... Z 1,6 žádné dělo neuděláš, to by se ti ten motor vysral po 100000... Chipovat to absolutně neá cenu a rvat tam nějaké vyfuky asi taky ne... No a kdybys udělal oboje, tak ti to stejně přidá tak 10 koní aby sis zachoval životnost motoru...
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Čip od kohokoliv neudělá na atmosferickým motoru žádnej zázrak. Holt máš velký auto s motorem 1,6, kterej je vhodnej tak do auta jako Felicie, Fabie, Honda Civic/CRX a podobně.blazer píše:bitpower ponuka zvysenie vykonu na 136ps, myslite, ze zivotnost klesne radikalne? to auto je firemne a som rad, ze ho mozem pouzivat hocikedy..nemohol som moc vyberat. prosim pomozte
Jakejkoliv turbokit bude stát mraky peněz a ještě to s největší pravděpodobností nevydrží spojka, nebudou stíhat brzdy a kdo ví co ještě se bude daleko víc opotřebovávat - dneska se auta dělají tak, aby přežily záruční dobu a pak se můžou začít sypat i bez úprav, natož, když tam namontuješ turbo, nebo kompresor.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
No moc bych nesázel na to, že by zrovna GReddy dělal turbo kit na 1.6 FSI...leon4x4 píše:To víš že musí, je to tak 200tis. za základní kit + další prašule za ladění atd...blazer píše:kolko teda stoji to turbo/kompresor? netreba tam potom nieco aj dalsie menit?
Bojím se ale že zatím je moc brzo aby už byl hotovej nějakej kompletní kit od nějakýho úpravce jako HKS, GREDDY nebo BLITZ
BTW: CO přesně máš za auto - koukl bych se po něčem
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"