TM Drag Cup 2008

Pouze informace o srazech, fotky ve vedlejším tématu.

Moderátoři: Jord, Rudi

Odpovědět

Pro jakou jsi variantu?

Varianta 1
6
9%
Varianta 2
49
72%
Pro stavajici system FWD, RWD, 4WD a Absolutni
13
19%
 
Celkem hlasů: 68

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Tiger.s píše:No aby ses nedivil kamarád má pažouta 106 Rally a má tp asi 1040 ted přesně nevím :roll: ani jeden sme to u takovýho mrnouse nečekaly :D
neber TP váhu, to jsou kolikrát takový kraviny...

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiger.s »

to máš pravdu :?:

Uživatelský avatar
alt
Příspěvky: 98
Registrován: 06 srp 2005 17:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alt »

Jednoznačně varianta 2. jednak co se týče zajímavosti tak i spravedlivosti... :wink:
Renault Clio Sport
www.cliosport.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

KFJ píše:
Krosmen píše:ještě bych možná po vzoru ze zahraničí zohlednil použití pneumatik.to jediné co mi tam chybí jinak se mi to líbí!
navrhni konkretne co
teď sem na to koukal a v tom stylu rozdělení jak je to navrhnuto pneumatiky nehrají roli tam kam sem koukal je to rozděleno podle stupňů "zásahu" do motoru váhy vozu a použití silničních nebo slicků a pohonu náprav.tim stylem se rozdělily auta do tří kategorií seriová upravená a velmi upravená a v každé třídě může být několik kategorií.
Mě se tenhle systém co si navrhl Roberte líbí připadá mi "spravedlivější" k těm co opravdu auto upravují a ne jen že hodí řvoucí výfuk dají filtr nechají si udělat dejla a jedou s tim že chtějí vyhrát.....
Zase naopak ty kategorie dle úprav hmotnosti a pneumatik jsou obsáhlejší a pro naše podmínky zatím nepoužitelné.....

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

ještě jeden detail pro mě je zajímavější koukat například na CRX jak porazí 325 atd prostě mě moc nebere se koukat na dvě crx které se nakonci minou o metr.....pro je zajímavější pokoukání na prakticky nesourodá auta kde mnohdy menší vyhrává.......ale jak k tomu přiřadit nějaká pravidla mě opravdu nenapadá.....

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Krosmen píše:ještě jeden detail pro mě je zajímavější koukat například na CRX jak porazí 325 atd prostě mě moc nebere se koukat na dvě crx které se nakonci minou o metr.....pro je zajímavější pokoukání na prakticky nesourodá auta kde mnohdy menší vyhrává.......ale jak k tomu přiřadit nějaká pravidla mě opravdu nenapadá.....
to bychom to udělali složitější, než to doopravdy je.
Ono je to i u malých obsahů bez show. Je tam pár aut, který jedou a zbytek, který udělá 400m za 18-20sekund. K dokonalosti se to s tímhle parkem v ČR zatím nedopiluje, takže to co teď dal za návrh Robert bych bral...

Hanuš
Příspěvky: 2412
Registrován: 14 črc 2006 00:09

Příspěvek od Hanuš »

varianta 2, se jevi spravedliva. mel bych otazku.Resi se nejak prestavby aut, nebo ne? Napr. Golf I s motorem VR6, kdyz se vleze do 1150kg i s ridicem, tak normalne muze jet skupinu B v FWD?

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Hanuš píše:varianta 2, se jevi spravedliva. mel bych otazku.Resi se nejak prestavby aut, nebo ne? Napr. Golf I s motorem VR6, kdyz se vleze do 1150kg i s ridicem, tak normalne muze jet skupinu B v FWD?
ano, kategorie "special apod." jsme letos neresili, a pristi rok tomu bude take tak...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Hanuš píše:varianta 2, se jevi spravedliva. mel bych otazku.Resi se nejak prestavby aut, nebo ne? Napr. Golf I s motorem VR6, kdyz se vleze do 1150kg i s ridicem, tak normalne muze jet skupinu B v FWD?
Sprinty jsou od toho, aby tam jezdily speciály (každý special je unique tak by se tězko dělaly pravidla)

Uživatelský avatar
Johnik
Příspěvky: 771
Registrován: 16 srp 2006 20:01
Bydliště: Zas a znovu v Práglu

Příspěvek od Johnik »

Tiger.s píše:No aby ses nedivil kamarád má pažouta 106 Rally a má tp asi 1040 ted přesně nevím :roll: ani jeden sme to u takovýho mrnouse nečekaly :D
Puma má 1050Kg bez řidiče a takových bude asi výc saxo atd.. Mohli by to bejt zajímavý souboje.

Nižší váhu určitě ne.
http://pumatrip.webnode.cz/
http://janhavlat.rajce.idnes.cz - Fotogalerie z motoristických akcí
http://www.youtube.com/user/janhavlat - Videogalerie z motoristických akcí

Uživatelský avatar
Zuz@
Příspěvky: 45
Registrován: 30 kvě 2006 08:56
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Zuz@ »

Varianta dvě by se možná dala, ale je to změna a zrovna nevím jestli z toho sem nadšena stejně tak jako ostatní lidi v danejch kategorii , spíše si myslím, že polovina od toho upustí. Otázka pak jak se dopilují pravidla. Třeba můj příklad je 1050 kg a celá sezóna 07 se dělal motor, aby byl na sprinty na sezónu 08 připraven. Třeba CTR po vykuchání má taky těch 1100 kg s kevlarem, a laminátem i možná těch 1050kg, pokud by tam jezdil tak všechny menší obsahy nemusejí vůbec startovat.


Vemte si třeba rozdělní na vrchách nemají to taky vůbec zle udělaný, každej závodník dostane číslo, pod kterým startuje celou sezónu a většinou vyhraje ve své kategorii(třeba 1,6 śériové vozy) a pak podle času má další umístění
Honda Civic EK4 týden a jezdí :)
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Uživatelský avatar
Luther
Příspěvky: 80
Registrován: 22 srp 2006 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Luther »

Varianta 2 se zda byt na prvni pohled spravedlivejsi, ale bojim se, ze v praxi vyjde na stejno jako varianta 1 s tim rozdilem, ze nekde uprostred se od sebe oddeli vahovou hranici silna auta a hodne silna.

Takze ty nejmensi a nejvetsi objemy budou zase z kola venku.

Jako mozne reseni vidim v pohnouti s vahovou hranici smerem dolu. Je ale otazka, kde by ta hranice musela byt, neni nerealny 2litr o vykonu 300 hp dostat pod hranici 1050 kg vcetne ridice.

Kdyz to shrnu, objemy jsou pro me porad spravedlivejsi.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Když jsme u toho, jak si tu honíte triko u toho co se vás týká.........

Tak si taky rejpnu.

Proč se rozdělují kategorie FWD a RWD do dvou až tří podskupin a u AWD nic takového nevidím ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Luther
Příspěvky: 80
Registrován: 22 srp 2006 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Luther »

leon4x4 píše:Když jsme u toho, jak si tu honíte triko u toho co se vás týká.........

Tak si taky rejpnu.

Proč se rozdělují kategorie FWD a RWD do dvou až tří podskupin a u AWD nic takového nevidím ?
Nevim, treba proto, ze AWD budou nejmene obsazenou kategorii?

Uživatelský avatar
Luther
Příspěvky: 80
Registrován: 22 srp 2006 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Luther »

leon4x4 píše:Když jsme u toho, jak si tu honíte triko u toho co se vás týká.........

Tak si taky rejpnu.

Proč se rozdělují kategorie FWD a RWD do dvou až tří podskupin a u AWD nic takového nevidím ?
Muzes mi rict, kdo si honi triko? Kdybys cetl poradne, tak treba ja se snazim, aby mely veci smysl, protoze treba mne navrhovane pravidla jdou pekne na ruku, ale nesouhlasim s tim.

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

TM Drag Cup 2008

Příspěvek od LUTEC »

varianta 2 je mnohem zajimavejsi o tom neni pochyb ale furt to neni ono,nemyslim si ze je zrovna objektivni zhrnovat vahu do rozdeleni treba ja se svoji 14 spadnu do RWD B je to pro me zajimavejsi nez letos ale furt budu mit ve skupine ultimu a urcite se najde i vic mnohem silnejsich aut co tam spadnou proc tam proste nemuzete zahrnout obsah??? podle toho jak na sprinty koukam ja tak 14 a 16 je nejobsahlejsi skupina vim ze je nuda koukat na dva favority jak se plazi celych 400m a ze v kategorii 14 ja max 5 aut co trochu jedou ale 16 uz docela jedou a proto bych to trochu prehodnotil a jestli vam jde o to aby byli spokojeny i lidi co sprintujou proc o nej nenechat taky hlasovat.....muj navrh je takovy

3 VARIANTA:

FWD
sk. A: preplnovani (kompresor, turbo, nitro)
sk. B: atmosfery do 1800ccm
sk. B+: atmosfery nad 1800ccm
RWD
sk. A: preplnovani (kompresor, turbo, nitro)
sk. B: atmosfery do 2500ccm
sk. B+: atmosfery nad 2500ccm
4WD
Absolutni

ted zacnou pocty a lidi co jezdi do 14 me asi ukamenujou kdyz ted s nama bude jezdit S2000 ktera jezdi casy pod 14sekund ale jsou to zavody tak at je nejake vzruseni samozrejme ze tohle je jen navrh na to aby jste zacali zohlednovat taky obsahy do kategorii ale prijde mi to mnohem spravedlivejsi a prehlednejsi nez vaha

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Mě se to tak jak navrhuje Robert velmi líbí protože v našich podmínkách je to asi jediná zajímavá varianta.
Osobně upřednostňuju ale systém dle úprav na voze kde jezděj seriovky,lehce upravené,vysoce upravené(kde jsou parametry přesně definovány-váha,pneu,poháněná náprava,úpravy na motorech),což zaručuje že spolu budou soupeřit auta která můžou mít různý objem různě poháněné nápravy-kompenzované slickami-street gumy,různé výkony ale v praxi jsou skoro stejně rychlá....tento systém se jezdí ve spojených státech již hodně dlouhou dobu.Jak by se vám tenhle způsob "škatulkování" líbil?Já vím že není v našich podmínkách moc reálný ale čím dál tim více zde budou přibývat upravené vozy na vysoké úrovni....Ono je sice hezké že ve svém např CRX pojede porsche ale když například tady v mimoni na jaře byly s hondama turbo fwd která by byla velkým oříškem ač pilku tratě prohrabyla.....
myslím si že se dříve nebo později budou muset auta řadit podle přesně definovaných pravidel dle kategirí seriové/upravené/vysoce upravené.....nebo tedy alespoň mě takové rozdělení připadá jako nejspravedlivější.nemáš peníze na drahé úpravy?Tak odlehči,pomoz motoru lépe dýchat,kup lepší pneu ale pořád budeš dejme tomu v kategorii "upravené vozy" hodláš stavit auto opravdu na úrovni např pod 11s tak si ve "vysoce upravených vozech" to zajistí že se spolu utkají vyrovnané vozy napříč spektrem značek....a to ve všech kategoriích.....

TF
Příspěvky: 101
Registrován: 02 říj 2006 21:30
Bydliště: Západní Čechy

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od TF »

A jak se vyrovnáte s tímto: Integra 1130kg+řidič=nad1150kg. tzn. katB+. Po odlehčení je reálná váha kolem 1000kg. tj kat B. Řidič bude tvrdit že je nad 1150kg. Tohle je problém poctivosti čr celkově takže budou téměř všechny auta nad 1150kg a v reálu budou pod. Musely by se vážit skoro všechny auta co jsou v sérii na hranici a to na každým srazu. Co když přijede na jeden sraz sériovej na na druhej max odlehčenej?

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

TM Drag Cup 2008

Příspěvek od LUTEC »

Ja muzu rict za sebe, ze jsem vzdy proklinal kdyz do Mimone prijelo par nafoukanych typku ve Ferrari a meli svoji kategorii a rozhodlo se jen mezi nima kdo bude mit jakej pohar, proto uvitam kazdou zmenu ktera umozni aby se tohle uz nestavalo..... tohle nove razeni ma sve kouzlo a je to zmena ale nedokazu rict jestli k lepsimu....proste mi nejde do hlavy proc se vsichni brani tomu razeni podle obsahu kdyz to tady tak funguje uz par let nejake zmeny by to chtelo ale obsah by mel zustat jako cilove voditko....

na druhou stranu bych byl ale rad kdyby se uz o necem definitivne rozhodlo protoze spusta lidi podle toho pak zvazuje co za auto a jake upravy a neni nic prijemneho nacpat do motoru v 1.6 150 tisic a pak zjistit ze je to k nicemu protoze spadam do kategorie s dvoulitrama kterym se vyrovnam jen tezko
CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od LUTEC »

TF píše:A jak se vyrovnáte s tímto: Integra 1130kg+řidič=nad1150kg. tzn. katB+. Po odlehčení je reálná váha kolem 1000kg. tj kat B. Řidič bude tvrdit že je nad 1150kg. Tohle je problém poctivosti čr celkově takže budou téměř všechny auta nad 1150kg a v reálu budou pod. Musely by se vážit skoro všechny auta co jsou v sérii na hranici a to na každým srazu. Co když přijede na jeden sraz sériovej na na druhej max odlehčenej?
tohle je ale u vseho, vzdy je tam ten faktor ze majitel muze lhat......taky nikdo nedokaze jestli ma nekdo 14 nebo prevrtanej motor na 16 to proste nejde je to o tom jak k tomu kdo pristoupi a jestli nekoho tesi vyhra podvodem tak at si to uzije!!!!v tomhle je vaha lepsi protoze namatkove se nekdo zvazi a kdyz to nebude souhlasit tak ho disknou a kdyz se tohle parkrat povede myslim ze by si to spousta lidi pak rozmyslela ale i tak se priklanim radeji k rozdeleni podle obsahu :wink:
CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já sem rezolutně proti objemovým třídám.Objem je nicneříkající hodnota o tom jakou auto má trakci a jakou akceleraci...viz MarAtova 1,6......

Uživatelský avatar
Zuz@
Příspěvky: 45
Registrován: 30 kvě 2006 08:56
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Zuz@ »

Krosmen píše:Mě se to tak jak navrhuje Robert velmi líbí protože v našich podmínkách je to asi jediná zajímavá varianta.
Osobně upřednostňuju ale systém dle úprav na voze kde jezděj seriovky,lehce upravené,vysoce upravené(kde jsou parametry přesně definovány-váha,pneu,poháněná náprava,úpravy na motorech),což zaručuje že spolu budou soupeřit auta která můžou mít různý objem různě poháněné nápravy-kompenzované slickami-street gumy,různé výkony ale v praxi jsou skoro stejně rychlá....tento systém se jezdí ve spojených státech již hodně dlouhou dobu.Jak by se vám tenhle způsob "škatulkování" líbil?Já vím že není v našich podmínkách moc reálný ale čím dál tim více zde budou přibývat upravené vozy na vysoké úrovni....Ono je sice hezké že ve svém např CRX pojede porsche ale když například tady v mimoni na jaře byly s hondama turbo fwd která by byla velkým oříškem ač pilku tratě prohrabyla.....
myslím si že se dříve nebo později budou muset auta řadit podle přesně definovaných pravidel dle kategirí seriové/upravené/vysoce upravené.....nebo tedy alespoň mě takové rozdělení připadá jako nejspravedlivější.nemáš peníze na drahé úpravy?Tak odlehči,pomoz motoru lépe dýchat,kup lepší pneu ale pořád budeš dejme tomu v kategorii "upravené vozy" hodláš stavit auto opravdu na úrovni např pod 11s tak si ve "vysoce upravených vozech" to zajistí že se spolu utkají vyrovnané vozy napříč spektrem značek....a to ve všech kategoriích.....
Podle čeho chceš rozdělovat úpravy ??? Podle toho, že ti někdo řekne, že má sérii motor a třeba o vačkách, pístech a tak bude mlžit ???? Nebo budete chtít výsledek z brzdy ???
Třeba pod slovem vysoce upravené si představím auto bez spz, se dvěma motory nebo turbo, kompletně překopané(viz MARAT)..... A pak jsou tu lidi, kteří daly vačky, písty a tak, ale nemají turbo to mají být ve vysoce upravených ??? Když to turbo má o 250 koní více ???? To se na to tyhle lidi vy........
Co si budeme povídat, poctivost některých sprinterů je na bodu mrazu......


Třeba tohle je diskutabilní :
Tak odlehči,pomoz motoru lépe dýchat,kup lepší pneu ale pořád budeš dejme tomu v kategorii "upravené vozy"
S takovýhle obyč autem jezdí matka na nákupy a taky takhle vypadá moje 1,5 na přibližování a denní ježdění. To si jen tak ze srandy pojedu zasprintit a oni mi řeknou, že mám upravené auto jo :? :?
Honda Civic EK4 týden a jezdí :)
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

jak sem napsal v těchto kategoriích by mněly být dány přesně definované pojmy co je upravené auto co ne co se považuje za úpravy které tě posunou do vysoce upravených vozů.Já zkusim najít jak přesně to ve státech mají ten jejich systém se mi líbil...postnu to sem.
To že ty pravidla budou jasně stanovena ti dovolí se řídit stylem tvých úprav.situace nefunguje tak že si upravíš auto a pak si podle nich budeš upravovat pravidla.jednou by se ta pravidla měla ustanovit a ty si podle nich pak budeš auto stavit...jako je to v jiných odvětvích motorsportu.....
zkusim najít to přesné znění těch pravidel.....

TF
Příspěvky: 101
Registrován: 02 říj 2006 21:30
Bydliště: Západní Čechy

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od TF »

Neříkám že je to dobře ale zrovna na těch mockrát tady zmiňovanejch vrchách se jezdí ve třídách dle objemu. Stejný i rally, rallycross, autocross a pod. Takže na tom asi záleží ,samozřejmě že je koeficient 1,7 pro turba dle FIA všude stejnej.

marfik
Příspěvky: 22
Registrován: 12 říj 2006 13:24

Příspěvek od marfik »

Roberte:proč sem nedáš hlasování o tom jestli to chtěj lidi tak jak to bylo letos podle obsahu?Nebo spíš takhle kdyby bylo 90%lidí pro objemy respektoval bys to nebo by sis to udělal po svém?

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od gizmi »

Ty kraaaaso..to zase bude bordel na sprintech..takze vse se bude resit brutalnim odrezavanim a laminaci a nebo prepravkou s cihlama.. :o) Masakr.. Docela se me zda nefair delat zmeny, kdyz spousta lidi uz ma pripraveno na dalsi sezonu..
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Luther píše:
leon4x4 píše:Když jsme u toho, jak si tu honíte triko u toho co se vás týká.........

Tak si taky rejpnu.

Proč se rozdělují kategorie FWD a RWD do dvou až tří podskupin a u AWD nic takového nevidím ?
Muzes mi rict, kdo si honi triko? Kdybys cetl poradne, tak treba ja se snazim, aby mely veci smysl, protoze treba mne navrhovane pravidla jdou pekne na ruku, ale nesouhlasim s tim.
Hlavně si to neber prosím osobně, tak to nebylo myšleno....... jen že se vždycky zabejvaj lidi u obecných pravidel jen tou částí která se jich bezprostředně dotýká a zbytek neřeší.

Nevím jestli je aut s pohonem 4x4 tak málo aby nestála za řeč. To by pak mohl být taky takový nápad, že když jich je tak málo tak se rozdělí mezi FWD a RWD :wink:

Rozdělení pohonů podle hmotnosti má trošku rozdělit auta vyloženě znehodnocená pro účel jediný. Auta těžší většinou slouží pořád také jiným účelům než jízdy rovně na 1/4míle. Pro příklad Kamil Beneš asi ve své Hondě už nevozí děti do školky a manželku na nákup..... kdeždo Jirka Matura třeba ano. Davy s Ultimou asi taky nejde tím autem na vílet do Malacek, ale Milan Markovič svým Mercedesem CSL pravděpodobně jezdí každý den do práce, zrovna tak Marat asi taky nejezdí CRXkou do práce ovšem já Mišákem běžně.
Takže rozdělelní pohonu chápu jako cosi co může rozdělovat auta jako jednoznačný technický aspekt a váhový limit by mohl rozdělit auta na víceméně civilní káry a závodní jednoúčelové stavby.
Pak ale nechápu proč neplatí pro AWD to co pro FWD a RWD. Mimochodem ty jerychlejší auta na světě nejsou 4x4 ale RWD.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiger.s »

Hmm takže škodovky,swifty atd sou už z továrny jednoúčelový závodní speciály mazec :roll: :roll:

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: TM Drag Cup 2008

Příspěvek od honza 2.0 16v »

TF píše:Neříkám že je to dobře ale zrovna na těch mockrát tady zmiňovanejch vrchách se jezdí ve třídách dle objemu. Stejný i rally, rallycross, autocross a pod. Takže na tom asi záleží ,samozřejmě že je koeficient 1,7 pro turba dle FIA všude stejnej.
jedoucí dle pravidel fia ,což je pro sprinty nesmysl,protože každej má jinak udělaný a jinak vážící auto - přičemž v rally apod. maj možnost udělat auto na hranici povolený váhy


amatéři se potýkaj se stejnejma problémama..není to tak dlouho co se na CWC vedly bouřlivý debaty jaký kategorie..nakonec se zůstalo 1400 ,nad 1400 a 4X4..to samý amaterskej autokros ,kde nakonec 4X4 jezdej s buginama..nerozlišuje se přeplňování ,škodovkáři si vybrečeli kategorii 1200...atd..to je jen to co jsem viděl za cca 5 let z5 na autokrosový scéně..letos jsem jí nesledoval

návrh číslo 2 se mi líbí-mám ješte kde na autě pracovat ,takže se časem může coupe dostat na špičku FWD -váha,to uvidím jak se mi bude chtít coupe ničit :lol: nebo znehodnocovat pro jiný použití

rozhodně jsem pro nějakej povinej měřenej trenik (třeba jen 1 jízda..) ,kde by se roztřídily auta v rámci kategoríí dle zajetejch časů -není zábava koukat na 13s auto jedoucí proti votuzený feldě co zajede za 20s...ono to není zábavný ani pro řidiče a navíc to ani moc neodsejpá...

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

leon4x4 píše:Když jsme u toho, jak si tu honíte triko u toho co se vás týká.........

Tak si taky rejpnu.

Proč se rozdělují kategorie FWD a RWD do dvou až tří podskupin a u AWD nic takového nevidím ?
Karle, vis ze 4WD chceme take rozdelit podle vahy... problem je stanovit tu vahovou hranici aby ve skupine A nejelo 21 aut a ve skupine B 2 auta. Ja jsem pro limitni vahu 1450 kg ... aktualizace :wink:
Naposledy upravil(a) KFJ dne 07 lis 2007 20:20, celkem upraveno 1 x.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Odpovědět

Zpět na „Srazy“