Upresnim ze on to chce jen na nejake domaci "vylesteni" kanalu. Tedy zadne super presne upravy.
Takze asi nejaka ta rucni vysokootackova bruska?
Kde se da nejaka poridit(v CR) a kolik muze stat?
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
PhoB píše:Upresnim ze on to chce jen na nejake domaci "vylesteni" kanalu. Tedy zadne super presne upravy.
Takze asi nejaka ta rucni vysokootackova bruska?
Kde se da nejaka poridit(v CR) a kolik muze stat?
mohl by mi nekdo poslat jak to vypada to "flow bench" nebo to aspon řict česky nejak jsem tu furt otom slyšel ale nevim co to je možna vim ale znam to pod jinym nazvem
Flow Bench je velice jednoduche zarizeni je to vlastne generator tlaku and/or podtlaku s prislusnym potrubim a nejakyma montaznima pripravkama aby se na nej dala pripevnit v nasem pripade hlava motoru resp ten jeden spalovaci prostor. potom se jednoduse meri podtlak nebo tlakovy rozdil mezi jednotlivyma kanalam na merici sterbine a tim se da vybalancovat proud vduchu v jednotlivych castech mereneho potrubi - hlavy
pokud ches delat hlavu tak te ani tak nezajima vysledny flow jako cislo ale dosazeni stejneho takoveho rozdilu u vsech merenych potrubi
samo potom muzes k tomu pripojit nejruznejsi picoviny jako pc a podobne jenom tim dodas vedecnosti probehlych mereni ale to je asi tak vsechno
Petr 1 píše:Taboo ty delas lesteni sacich a vyfukovych kanalku na hlave a vylesteni sani?
Ano, ja se tim zabyvam uz asi 12 let - a jako jeden z mala jsem ochoten i cokoliv sdilet (na jinych forech jsem o head porting napsal cele knihy... ). U nas to je povazovano za druh "black magic" jehoz detaily se s nezasvecenymi lidmi nesdileji, protoze opravdu nejde jen o nejake bezhlave zvetsovani a lesteni kanalu, ale znalosti a vedomosti, ktere clovek nabude az dlouholetou praxi a experimentovanim "trial and error" metodou. Proto tam neexistuje na toto tema ani moc publikaci a ty, ktere tam jsou, tak jsou jen velice obecne a nespecificke...
Nj tak uvás ve světe opravdovejch závodu se točej i velký prachy a je jasný že si většina lidí chrání svoje tajemství, jak být rychlejší.
Bohudik za lidi jako ty Taboo,ktery se podelej o svoje vzácný zkušenosti i s lidma z uplně jinýho kontinentu a který jsou i o par kroku za Váma.