peugeot405:křídla a plasty jsou právě to co tam nepatří, patří to do popelnice a do šrotu. Než ti přidám hlas do hlasování, tak mi napiš co tě vede k A4 4x4 1,8T ,resp. proč jsi vybral toto..pak se rozhodnu a dám ti hlas
peugeot 405 píše:viem ze kridlo ma dost velky vplyv na ovladanie zadku ale aj plasty???
Po tomto příspěvku bych ti doporučil chodit pěšky, naspořit si na nějaký normální auto a naučit se jezdit (že umíš jezdit, protože jezdíš od 12ti jsou stupidní kecy a pokud tomu opravdu věříš, pak jsi s prominitím debil). Zatím co se budeš učit jezdit, prostuduj si Internet a nauč se teoretické základy úprav. Potom začni teprve uvažovat o nějakým autu co má turbomotor.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
peugeot 405 píše:viem ze kridlo ma dost velky vplyv na ovladanie zadku ale aj plasty???
Po tomto příspěvku bych ti doporučil chodit pěšky, naspořit si na nějaký normální auto a naučit se jezdit (že umíš jezdit, protože jezdíš od 12ti jsou stupidní kecy a pokud tomu opravdu věříš, pak jsi s prominitím debil). Zatím co se budeš učit jezdit, prostuduj si Internet a nauč se teoretické základy úprav. Potom začni teprve uvažovat o nějakým autu co má turbomotor.
ty tu nadavas ako keby si bol majster sveta ja netvrdim ze ked jazdim od 12 takze viem kerovat ako schumacher
Naposledy upravil(a) peugeot 405 dne 26 pro 2007 21:02, celkem upraveno 1 x.
blázen píše:peugeot405:křídla a plasty jsou právě to co tam nepatří, patří to do popelnice a do šrotu. Než ti přidám hlas do hlasování, tak mi napiš co tě vede k A4 4x4 1,8T ,resp. proč jsi vybral toto..pak se rozhodnu a dám ti hlas
ako prve som chcel 406 lebo sa mi velmi pacila ale co bolo pod kapotou to mi nestacilo tak som zacal rozmyslat nad nejakymi benzinovymi 1.8 a us som chcel aj nieco s turbom. Chcel som aj aby to bol sedan ostavaju 2 moznosti oktavka alebo audi a A4 sa velmi paci tak asi preto skoda je skoda tak to vyzera na AUDINU
blázen píše:peugeot405:křídla a plasty jsou právě to co tam nepatří, patří to do popelnice a do šrotu. Než ti přidám hlas do hlasování, tak mi napiš co tě vede k A4 4x4 1,8T ,resp. proč jsi vybral toto..pak se rozhodnu a dám ti hlas
ako prve som chcel 406 lebo sa mi velmi pacila ale co bolo pod kapotou to mi nestacilo tak som zacal rozmyslat nad nejakymi benzinovymi 1.8 a us som chcel aj nieco s turbom. Chcel som aj aby to bol sedan ostavaju 2 moznosti oktavka alebo audi a A4 sa velmi paci tak asi preto skoda je skoda tak to vyzera na AUDINU
Když pominu to, že souhlasím s Beaverem (narozdíl od tebe zkušenosti má), tak octavia není sedan
peugeot 405 píše:viem ze kridlo ma dost velky vplyv na ovladanie zadku ale aj plasty???
Po tomto příspěvku bych ti doporučil chodit pěšky, naspořit si na nějaký normální auto a naučit se jezdit (že umíš jezdit, protože jezdíš od 12ti jsou stupidní kecy a pokud tomu opravdu věříš, pak jsi s prominitím debil). Zatím co se budeš učit jezdit, prostuduj si Internet a nauč se teoretické základy úprav. Potom začni teprve uvažovat o nějakým autu co má turbomotor.
tak tak, ja som mal tusenie, ze sa na to chyti bolo to z jeho prejavu citit, tak som to skusil a chlapec nesklamal
o a4 tu nic nesezenes....pokud chces postavit nejaky rychly vuz potazmo dokonce sportak a4 je na toto vyslovene nevhodna- pokud se chces pustit do ladeni priprav si minimalne porizovaci hodnotu auta- teprve potom si spocti provedenou praci s narustem vykonu a za jakou cenu a rozhodni se- myslim ze je to neadekvatni... pokud se rozhodnes na auto lepit hromady lamina a davat kridla budes dalsi tuzer, pokud zvolis decentni vzhled a zameris se spis na performance pri zpusobu uvazovani , ze pojistka na 1,8 mi staci a na 2,7 uz nemam...mno ehm myslim ze na tom financne dost vykrvacis
pri takovem odhodlani bych sel spis do S4ky... A psat ze 2,7 je uz velka pojistka... to nechapu, je moznost si pojistku ctvrtletne rozdelit a jestli platim o 1000 vic nebo min tak to je alespon pro me to nejmensi, protoze stejnou castku projedu pri svizne jizde za tri dny Nehlede na to ze u S4 je mnoho lepsich (sportovnejsich) veci ktere by jsi na seriovou A4 musel stejne poridit. (Brzdy, podvozek,...)
remix píše:pri takovem odhodlani bych sel spis do S4ky... A psat ze 2,7 je uz velka pojistka... to nechapu, je moznost si pojistku ctvrtletne rozdelit a jestli platim o 1000 vic nebo min tak to je alespon pro me to nejmensi, protoze stejnou castku projedu pri svizne jizde za tri dny Nehlede na to ze u S4 je mnoho lepsich (sportovnejsich) veci ktere by jsi na seriovou A4 musel stejne poridit. (Brzdy, podvozek,...)
Davat vetsi turbo nebo Bi-T bude finance narocne a to jeste musis spojit s dalsima upravama, volil bych nakup silnejsiho turbo motoru, pokud ti seriovy nestaci.
Sukjektivni odpoved:
Podle me jsi nezraly ridic co ma velice male vedomosti na to, aby predelaval motor na biturbo nebo podobnou upravu, ktery si neuvedomuje jaky te muzou potkat nastrahy, to je dano ale tvou nevedomosti. Jak bylo napsano vyse, nejdriv neco nastuduj ty SAM ( napis mail do AUDI, precti knizky, prospekty,...) a pak pokladej KONKRETNI dotazy, chapu, ze se snazis ziskat zkusenosti od opravdu zkusenych lidi, kterych tu nekolik je, ale to musis znat problematiku, aby ta diskuze byla na urovni. Kdyz se zeptas zda pujde s A4 1.8T 4x4 driftovat,...kdybych bych clovek, ktery ma obrovske zkusenoti, ktere bych nabiral x let, precetl x knih, znicil x motoru, venoval tomu xxx casu, tak si opravdu rozmyslim zda ti je povim. Pokud nemas dostatek penez tak nad upravami turba ani snad neuvazuj. To neni jak menit LED diody v pristrojove desce (tve minule prispevky).
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší
peugeot 405 píše:vidim ze s vami nie je rozumna rec a co to ma spolocne s LEDkami???
,,Básník" tím chtěl zřejmě říci, že úpravy turbo motorů (a vlastně motorů všeobecně) vyžadují nepoměrně více zkušeností než ty LEDky.... A ty evidentně moc nevidíš do toho jak vůbec auto funguje (viz tvoje reakce na křídla a plasty....) a tudíž pouštět se do nějakých úprav v tvém případě zřejmě nemá cenu a hlavně ani moc nevěřím že by na ně došlo
peugeot 405 píše:vidim ze s vami nie je rozumna rec a co to ma spolocne s LEDkami???
,,Básník" tím chtěl zřejmě říci, že úpravy turbo motorů (a vlastně motorů všeobecně) vyžadují nepoměrně více zkušeností než ty LEDky.... A ty evidentně moc nevidíš do toho jak vůbec auto funguje (viz tvoje reakce na křídla a plasty....) a tudíž pouštět se do nějakých úprav v tvém případě zřejmě nemá cenu a hlavně ani moc nevěřím že by na ně došlo
neboj sa raz sa ti ozvem a poslem aj foto A4 sak uvidis a ako ty mozes vediet ci ja viem vobec nieco o motoroch neboj sa viem toho dost a ked si nebudem vediet dat rady mam na to uja on je mechanik. A co maju plasty spolocne s motorom neznamena ze ked nevem nic o plastoch ze neviem aj o motoroch
kup si A4 1,8T jezdí sní a na nic nesahej.. tot můj názor.. jinak to bude hodně drahé dát do stavu v jakým si to koupil...
mezitím čti a čti a čti.. pak pochopíš proč snima není řeč..
1)auto není jen motor a já mluvil o fungování auta jako celku 2)máš pravdu-vediet to nemůžu, ale dá se to celkem snadno vytušit podle toho co tu píšeš Neboj dál ti tady do toho kecat nebudu, užij si ten sen,kterej asi sníš
Tuning je jako kazda jina vec, pokud ji chces delat kvalitne, musis ji rozumet a rozumet stoji hodne casu, usili a trpelivosti. Je pouze na tobe zda to tak chces nebo nechces delat a venovat tomu ten cas. Ja jen proste nejsem zvedavej az nejaky mladenec naladi auto na max vykon, ani nevi jak, necha seriove brzdy a podvozek a nekoho sejme na prechodu, pac holt nezbyly penize na brzdy, ale je tam Bi-turbo a ma to 300hp....tohle u me neni bohuzel profesionalni pristup.
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší
peugeot 405 píše:Samozrejme ze nme spotreba a poistka nic nehovori horsie je to s otcom pre mna by to mohla byt aj RS4
to jiste, kdyz to vsechno plati tatik
Pokud jsi z rodiny, kdy tatikovy nedela problem vysolit 300tis za S4ku, dalsi tisice za benzin, udrzbu... a dat ti ji k 18tym narozenima a az ji rozstrelis, tak mu to bude jedno a koupi ti dalsi, tak pak jo... Ale nechce se mi koukat na krvavy Novacky zpravy, jak se dva 18ti leti mladici ze Slovenska v 250km/h rozsekali s S4ce o sloup mostu...
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
remix píše:pri takovem odhodlani bych sel spis do S4ky... A psat ze 2,7 je uz velka pojistka... to nechapu, je moznost si pojistku ctvrtletne rozdelit a jestli platim o 1000 vic nebo min tak to je alespon pro me to nejmensi, protoze stejnou castku projedu pri svizne jizde za tri dny Nehlede na to ze u S4 je mnoho lepsich (sportovnejsich) veci ktere by jsi na seriovou A4 musel stejne poridit. (Brzdy, podvozek,...)
ty preco nemas S4? Aka je spotrebu u A4 a S4?
preco nemam S4? Jednoduche... porizivaci cena A4 a S4 je trochu nekde jinde a zivit 1,8Turbo nebo 2,7biturbo je taky trochu jine. Moje A4 zere kolem 8 a vic podle stylu jizdy, S4 ma tech 8l spotrebu tak na volnobeh Ja mam to auto na kazdodenni jezdeni do prace a vsude po meste, mit S4 (kterou bych moc rad) tak bych robil cely mesic jen na provoz toho auta
Jaka fantazie? Tve prispevky tady zatim byly jen od zvysovani vykonu motoru, jednou jsi resil pridani turba na 406 1.8, jako kdyby nedelaly 406 2.0 Turbo, pak blow ventil na 405, nejaky sani a ted dokonce bi-turbo na A4, z toho pro me plyne ze te zajima jen a pouze vykon.
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší
myslim ze toto tema je uzavreno autor nema poneti co obnasi udelat svou predstavu z papiru na cestu .... myslim ze kdyby si rozumel motorum a autum nepokladal by si tu takove otazky tot muj nazor
remix píše:pri takovem odhodlani bych sel spis do S4ky... A psat ze 2,7 je uz velka pojistka... to nechapu, je moznost si pojistku ctvrtletne rozdelit a jestli platim o 1000 vic nebo min tak to je alespon pro me to nejmensi, protoze stejnou castku projedu pri svizne jizde za tri dny Nehlede na to ze u S4 je mnoho lepsich (sportovnejsich) veci ktere by jsi na seriovou A4 musel stejne poridit. (Brzdy, podvozek,...)
ty preco nemas S4? Aka je spotrebu u A4 a S4?
preco nemam S4? Jednoduche... porizivaci cena A4 a S4 je trochu nekde jinde a zivit 1,8Turbo nebo 2,7biturbo je taky trochu jine. Moje A4 zere kolem 8 a vic podle stylu jizdy, S4 ma tech 8l spotrebu tak na volnobeh Ja mam to auto na kazdodenni jezdeni do prace a vsude po meste, mit S4 (kterou bych moc rad) tak bych robil cely mesic jen na provoz toho auta
no jestli jezdíš s 1.8tq za 8 tak s tou S4 by ti to nebralo o moc víc
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu