http://www.youtube.com/watch?v=mS5bJ2prDL0&NR=1
mel mu dat vetsi cocku a hlavne se zatezi

pockejte az najdem nehoneny novy "tricy"






Moderátor: Jardafox
u nas parkuje jedna pani s oktavkou f tdiBreakthru píše:pěkný, opravdu.Ale jako větší prasárna mi přišlo, když mě kámoš vezl tři roky starou octavii, sednem, on nastartuje, podotýkám, že auto stálo tak tři hodiny v těžkým mrazu venku, a hned motor vytáčí jak hovado a samozřejmě šlo o TDI.Některejm lidem nemá cenu dávát papíry
ja si taky myslim, ze pomala klidna jizda je nejlepsi zpusob jak zahrat motorNick píše:to přetáčení je extrém , ale co je špatnýho na tom že paní sedne a jede ?
Dnešní motory a hlavně TDička jsou relativně bezúdržbový motory dělaný pro lidi kteří autům vůbec nerozumí a jediný co dokážou je dolít naftu.... a když nebude studenej motor točit až k omezovači tak se nemůže nic stát. Já taky hned ráno sednu do zmrzlýho auta a hned vyjíždím , jen to nehoním víc jak do 2500 otáček.
Mirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jednoMirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
Takovej Lumír to nejdřív vzal pár x pěkně na omezovač a pak s klidnou hlavou, že už je motor ohřátý vyrazil hrabkama směr ves s klidnou hlavouMexican píše: Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jedno
Kdyz jedu kousek,tak jedu MHD,ale kdyz treba jedu na chalupu nebo tak,jedu kus pres Prahu,takze radsi ohreju.Pokavad nic nevezu nebo tak,tak jedu MHD,zaprve je to levnejsi a zadruhe zbytecny kolony.Jinak musim vezt neco fakt velkyho,abych bral autoMexican píše:Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jednoMirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
No,ale ono k nam MHD nejezdíMirek999 píše:Kdyz jedu kousek,tak jedu MHD,ale kdyz treba jedu na chalupu nebo tak,jedu kus pres Prahu,takze radsi ohreju.Pokavad nic nevezu nebo tak,tak jedu MHD,zaprve je to levnejsi a zadruhe zbytecny kolony.Jinak musim vezt neco fakt velkyho,abych bral autoMexican píše:Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jednoMirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.,jinak jsem vezl v tramvaji intercooler,vejfuk a dalsich mnoho veci na auto,lidi trochu nechapou
Felicie jsou fajn auta ...Mexican píše:Za takovou dobu bych byl v práci MHDéčkem,já sednu a jedu tak aby se to nepos*alo i když u filcky 1.3mpi je to asi jednoMirek999 píše:Pred kazdou jizdou necham auto stat na volnobeh tak zhruba 5min.Prvni 2minuty volnobeh a pak tak 30sekund ho podrzim tak v 1500ot. aby se dostal olej poradne do hlavy a pak to pustim a neham chvili klapat a jedu.Delal sem to se vsema autama at to byl Nissan,Facko,tak je to i Sierra.Mam radsi kdyz jedu s teplejsim motorem,nez ledovkou.Ale vetsina lidi si mysli,ze kdyz to necha ohrat takhle na volnobeh tak muze vyrazit a jet kudlu,ale taky to neni prava,jelikoz treba v takove prevodovce a diferencialu neni vubec ohratej olej.Ale dneska vetsina lidi sedne a jede,neresi nejake ohrivani.
Chaindler píše:ja si taky myslim, ze pomala klidna jizda je nejlepsi zpusob jak zahrat motorNick píše:to přetáčení je extrém , ale co je špatnýho na tom že paní sedne a jede ?
Dnešní motory a hlavně TDička jsou relativně bezúdržbový motory dělaný pro lidi kteří autům vůbec nerozumí a jediný co dokážou je dolít naftu.... a když nebude studenej motor točit až k omezovači tak se nemůže nic stát. Já taky hned ráno sednu do zmrzlýho auta a hned vyjíždím , jen to nehoním víc jak do 2500 otáček.
presne, dyt i v manualech u novejsich aut se pise (pisou to v manualu u Fabie tudiz u zahranicnich aut to bude -10 letStarlet píše:Chaindler píše:ja si taky myslim, ze pomala klidna jizda je nejlepsi zpusob jak zahrat motorNick píše:to přetáčení je extrém , ale co je špatnýho na tom že paní sedne a jede ?
Dnešní motory a hlavně TDička jsou relativně bezúdržbový motory dělaný pro lidi kteří autům vůbec nerozumí a jediný co dokážou je dolít naftu.... a když nebude studenej motor točit až k omezovači tak se nemůže nic stát. Já taky hned ráno sednu do zmrzlýho auta a hned vyjíždím , jen to nehoním víc jak do 2500 otáček.![]()
![]()
A co má jako dělat? Zazpívat před autem hymnu nebo co?