Termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Určitě to smysl má. Teplota se v motorovém prostoru skutečně znatelně snížila, což má vliv na celkovou životnost veškerého materiálu, nejen airboxu. Mám s tím jen ty nejlepší zkušenosti - resp. měl jsem
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...
4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...
4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
dlouhý svody a pak turbo ? a nemělo by bejt turbo co nejblíž neb čím je dál tím jsou plyny pomalejší ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
No mnělo by ale vyděl jsem dokonce na nějakém projektu M5... turba až v zadním nárazníku ti asi používali hodně kvalitní páskuMarauderZ28 píše:dlouhý svody a pak turbo ? a nemělo by bejt turbo co nejblíž neb čím je dál tím jsou plyny pomalejší ?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
no takhle jsem nad tím právě uvažoval čím to bude teplejší tím to bude rychleji venkuMarauderZ28 píše:1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Hele co máš za káru nějakej mid endžín? samozřejmně čím více turbo zahříváš tím déle jej pak musíš chladit ale díky teplejším plynům turbo lépe a rychleji roztočíš zvláště jestli máš svody dlouhé...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
samozřejmně to je sice pravda jde vška o to jak správně podotknul marauder jestli to bude nějak významně lepší... páč finální nárust může bejt třeba jen 0.01Kw tudíž když vezmeš v ůvahu cenu té pásky tak by to byl kurňa drahej Kw navíc... tohle bych doporučoval spíše v případě kdy už nenámš jak bys přidal koníky a honíš setinky vteřiny na sprintech...Ilegaltuner píše:no takhle jsem nad tím právě uvažoval čím to bude teplejší tím to bude rychleji venkuMarauderZ28 píše:1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
určo omotat, turbo omotat taky
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Muzes hodit vic fotek, co je to za R5? kamarad mel taky, ale tomuhle se to nepodobalo
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
jasny, vim ze R5 je GT Turbo, ale proste takhle nevypadal proto se ptam
http://artdriving.euweb.cz/r5.html
http://artdriving.euweb.cz/r5.html
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Když jsou svody shitový, tak rádi praskajíMarauderZ28 píše:1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...
4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
V drtivé většině případů jsou ale myslím ty turbosvody skutečně krátký, resp. jen tak dlouhý aby se na ně dalo co nejdřív pověsit turbo. Aspoň pokud mluvíme o sériových svodech.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
a to jen proto že výrobce má omezený prostorový možnosti a taky je limitován cenou..Beaver píše:V drtivé většině případů jsou ale myslím ty turbosvody skutečně krátký, resp. jen tak dlouhý aby se na ně dalo co nejdřív pověsit turbo. Aspoň pokud mluvíme o sériových svodech.
jinak souhlasím s Taboo - sám jsem si dle pro mě dostupné literatury (od guye Crofta ,A.G.Bella) ověřil návrh rozměrů seriových svodů na mém coupe a navrhl nové svody dlerůzných předloh od GC a dle základního výpočtu z knihy od A.G.Bella na můj motor - jsou navrženy na největší obsah plochy pod křivkou Mk , "powerband" 4000-7500 ,špička 5500ot/min ,uvidíme po realizaci jak jsem se trefil -GC používá často svody podobných proporcí -jen se občas dle použití motoru liší délka sekundárních větví
Další věcí proč výrobce dává kratší svody jsou velice přísná emisní kritéria pro motory, kat umístěný daleko od motrou má nižší účinnost, která nemusí být akceptována, což se projevuje hlavně při částečném zatížení motoru, kdy teplota plynu nemá tak vysokou teplotu.
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší
100-0 km/h....ještě lepší
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Neví někdo, kde tu termo barvu na netu sehnat? Nebo to najdu ve většině prodejen s barvama? U škodárny mám svody omotaný páskou a tlumič bych chtěl vzít tou barvou, protože to taky dost ohřívá a odchazí od toho horka gufero na klice.Franus píše:At je jasno
http://www.tuning.cz/article/0188/thermo-tec
http://www.tuning.cz/article/0222/termalni-povlaky-1
- favoman
- Příspěvky: 52
- Registrován: 31 pro 2007 23:16
- Bydliště: už zas doma...
- Kontaktovat uživatele:
Neví někdo, kde tu termo barvu na netu sehnat? Nebo to najdu ve většině prodejen s barvama? U škodárny mám svody omotaný páskou a tlumič bych chtěl vzít tou barvou, protože to taky dost ohřívá a odchazí od toho horka gufero na klice.[/quote]
http://www.engitec.cz/index.php?action= ... 2=1&cat3=0
http://www.engitec.cz/index.php?action= ... 2=1&cat3=0
"O vesmíru nevíme zhola nic, ale máte-li ucpanou trysku na polévku, jsme vaši hoši. "
Takových peněz. Kup něco takového http://www.drogeriemartina.cz/inshop/na ... 25%5D.html
Funkce je naprosto stejná a cena daleko nižší.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
jj na tom něco bude neznamená když je něco drahé že to musí být ta nej volbaAnděl píše:Takových peněz. Kup něco takového http://www.drogeriemartina.cz/inshop/na ... 25%5D.html
Funkce je naprosto stejná a cena daleko nižší.