1:25 od AMT-ERTL
Tady je návod, kdyby někdo hledal:
http://madish.kedlubna.com/pictures/Mus ... ngFaF3.rar
Když jsem viděl tu blbost FaF3, všiml jsem si, že ten tukan swapnul motor ze Silvie S15 do Mustanga, předpokládal jsem, že když Mustang FaF3 od má seriovej motor a filmovej motor, že tam bude mít Ford a SR20DET. Předpokládal jsem, že do S15 se dávají SR20DET. Balík přišel, otevřel a zjistil jsem, že tu je polotovar RB26DET.
Ten tuzing se na tu káru nehodí, vychází z 1967 Mustanga a jsou tam přibalený tuzing části.
I na zakladniho Mustanga je hafo věcí na vybranou, origo Ford nebo Shelby části?
Stavim to dle mé kresby, předlohy s tím, že budou jiná kola.
(Klikněte na obrázek, jesli vás ta kresba zajímá víc)

Stavebnice obsahuje tyhle části:
Začal jsem tím, že jsem odřezal přebytečný plast na kufru, plast od AMT má jednu výhodu v tm, že se dobře řeže, jak je měkkej. Foto je hodně starý, GTO je ještě v počatečním stavu

Části nelícují, to znamená práci navíc, když lícuje pěkně jeden díl, tak jen na jedný straně, na druhý je spára jako prase, na řpedním světle to lícuje hezky, ale najendou je uprostřed kus ožranýho plastu, taky čumák má trochu předkus, ale vpravo sedí všecko ok, takže obrousit, zatmelit a udělat nový spáry.
Kufr po dosednutí nekopíruje tvar kastle, myslím ten kaňon se zadníma světlama.
Pak jsem vyřezal imitaci mřížky vepředu, nahradí se síťkou z tamiya modelů.
Nelícuje
Sedí
Chladič měl ventilek spojený v jedno, odřezal jsem a vytvaroval skalpelem, ještě příjde hadička, která to spojí s nádobou na kapaliny.
Tmelování chyb
A banán ze zbytků tmelu

Nyní svody, udělal jsem na ně termoizolační pásku.
Real:

Vzal jsem si tamiya pásku, nařezal pruhy o síle 2mm a začal motat, po pár hodinách mám celý svody, na vejfuk příjde ještě další vrstva matného hliníku, chromový klipsny na pásy a pak nabarvení barvou (nejspíš Deck tan odstín od tamiye)