prosímtě smaž ty fotky... chceš poradit s motorem né se vzhledem jinak písty z větší kompressí , předělat kanálky a ventili v hlavě , ostřejší vačku a stavitelné tozvosové kolo ať to jde sladit , kit sání ze sacímy svody , nechat udělat výfuk komplet , pak k tomu upravit softík a mohlo by to jet...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Tady se s těma úpravama 1.4ek roztrhl pytel.
Zamysli se jestli se ti vyplatí vrážet peníze do takovýho motoru, když s toho stejně zázrak nebude nebo na tom vykrvácíš.
Popřemýšlel bych po jiném silnějším agregátu z ostřejšího modelu...
S úpravou 1,4 má myslím zkušenosti uživatel Merglos-třeba poradí zkus ho kontaktovat třeba přes SZ Jinak nejlepší alternativa je asi tohle prodat a koupit S16ku Ještě mě napadlo použít nějaké díly z verze 1,3 Rally, ale jestli jsou ,,kompatibilní" s touhle 1,4kou nemám tušení
kamoš na P106 rally, udělaný sání, výfuk, sníženou hlavu, přidaný na vstřikování a chip, když si ten chip nechal dělat tak mu ten chlap řikal že tomu moturu dava tak max. 40tis a mužu řict že jede neskutečně na 1.4rku
kubajzsemily píše:kamoš na P106 rally, udělaný sání, výfuk, sníženou hlavu, přidaný na vstřikování a chip, když si ten chip nechal dělat tak mu ten chlap řikal že tomu moturu dava tak max. 40tis a mužu řict že jede neskutečně na 1.4rku
Ono i naprosto seriová 1,3 Rally jede na 1,3ku velice slušně
blok je stejnej uz od..... takze by to nemel byt problem si myslim a tu 1.6 mam v 306 a vali to docela dobre a 106 je lehci takze by to mojlo bejt solidni vozitko... myslel sem 106 jestli nechces prodat...
zrovna ted zamyslim prodat 306ku a koupit 106ku sport nebo rally... tak neco hledam a nasel jsem zajimavou 106 prave v 75k verzi... Tak kdyby ti nekdo napsal nejakej fundovanej nazor ci tip klidne napis na icq... jj pekna je! Kola bych dal kapku jiny a mozna i zadni cirou ale pekna!!!
kubajzsemily píše:kamoš na P106 rally, udělaný sání, výfuk, sníženou hlavu, přidaný na vstřikování a chip, když si ten chip nechal dělat tak mu ten chlap řikal že tomu moturu dava tak max. 40tis a mužu řict že jede neskutečně na 1.4rku
Ono i naprosto seriová 1,3 Rally jede na 1,3ku velice slušně
tohle je 1.4i čtyřbod origo motor když se to přitahlo z němec byl potkanej tak se tam hodil motor z bouranýho ZX combi kterej měl nalítáno 80tis., jako ted tam jsou zimaky 175/65 R14 a je to hodně živý, jsem zvedavej co to bude dělat na 175/60 nebo na 50 R13
a mozna pro zacatek bych z toho auto vyhazel ty reprobedny z kufru, kazdy kilo navic musi u tohodle motoru bejt sakra znat
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Novys106 píše:kámoš má taky 1.4. peugeota 106 a lítámu to suprově..ale mě to dě nějak pomalu do otáČek...a takový netahavý co stim??
podivat se jestli neni deravej vyfuk, dela to hodne
svicky,kabely, veskery filtry, vymena seriovych veci dela hodne kdyz nejsou v poradku + tezky kola
pokud chces performance upgrade tak odlehci rotujici hmoty..ze zacatku treba setrvak a uvidis jak to poleti do otacek...
coveče motoru moc nerozumym,ale tak ty filtry můžu vyměnit a svíčky taky:) a jak je to s ostrou vačkou??musí k tomu být upravená jednotka??a nemůžou být nějaký chyby na ř.jednotce??
Novys106 píše:coveče motoru moc nerozumym,ale tak ty filtry můžu vyměnit a svíčky taky:) a jak je to s ostrou vačkou??musí k tomu být upravená jednotka??a nemůžou být nějaký chyby na ř.jednotce??
nevim jak peugeot, ale jestli se ti nezda ECU, tak si zkus vyblikat pres ledku diagnostiku
a u vacky, nekamenujte me jestli to neni spravne, ale nemel by se upravit volnobeh, protoze tam bude spatna smes a bude to mit tendenci chcipat
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor