L.R.Defender TD5-prosba o radu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
L.R.Defender TD5-prosba o radu
Dobry den,
rozhodl jsem se vas pozadat o radu ktera az tak uplne nesouvisi s timto forem ale myslim si ze skusenosti mnohych z vas by mi mohli pomoci.
Jedna se o plyn. pedal s elektronickym snimacem na L.R.Defender Td5.
Pri seslapnuti plynu ale i jeho uvolneni vznika jakasi casova dira ktera se u techto typu bohuzel vyskytuje casto.Resenim by pry mohla byt jakasi konektorova redukce k snimaci pedalu,ktera tomu bude zabranovat.Pry?
Bylo mi to nabidnuto v jednom tuning shopu ale neznam nikoho kdo bys tim prisel do styku ani o tom kdy slysel.Navic cena za dva konektory s cca 10cm svazku dratu za 4500kc mi prisla dost vysoka.
Dik za pripadne rady ci napady.
Honza
rozhodl jsem se vas pozadat o radu ktera az tak uplne nesouvisi s timto forem ale myslim si ze skusenosti mnohych z vas by mi mohli pomoci.
Jedna se o plyn. pedal s elektronickym snimacem na L.R.Defender Td5.
Pri seslapnuti plynu ale i jeho uvolneni vznika jakasi casova dira ktera se u techto typu bohuzel vyskytuje casto.Resenim by pry mohla byt jakasi konektorova redukce k snimaci pedalu,ktera tomu bude zabranovat.Pry?
Bylo mi to nabidnuto v jednom tuning shopu ale neznam nikoho kdo bys tim prisel do styku ani o tom kdy slysel.Navic cena za dva konektory s cca 10cm svazku dratu za 4500kc mi prisla dost vysoka.
Dik za pripadne rady ci napady.
Honza
Re: L.R.Defender TD5-prosba o radu
Jo jo dik,
ja pochazim L.R.fora,tohle jsem skousel jen jestli uz se s touhle formou uprav nekdo nesetkal.U nas to nikdo nezna.To spozdeni na plyn. pedalu je vyrobni zalezitost a ta vec by mela zrychlit informaci mezi pedal.snimacem a motorem.Tak,tak nejak.
Honza
ja pochazim L.R.fora,tohle jsem skousel jen jestli uz se s touhle formou uprav nekdo nesetkal.U nas to nikdo nezna.To spozdeni na plyn. pedalu je vyrobni zalezitost a ta vec by mela zrychlit informaci mezi pedal.snimacem a motorem.Tak,tak nejak.
Honza
A to to nikdo nevyřešil?Já mám se svým autem taky celkem anabázi a diesel od BMW nechci už ani vidět,pokud se tohohle zbavím,ale musí to mít příčinu,to je to co jsem chtěl říct.Pomalý kabely od plynu to nebudou.Tohle se takhle přes net řešit nedá,příčin může bejt opravdu hodně,od blbostí až po hodně drahý věci.Pokud dají záruku na to,že to za 4,5k vyřešej,bude to z tý levnější kategorie.
nenapadá mne nic jak by mohl konektro vyřešit zpomalení... to zpomalení podle mne bude reakce servo motorků na signál s el plynu a běžným zásahem to bude asi neřešitelný problém... zatím jsem nejel v žádném autě kde by le plyn fungoval tak jak lankovej... spoždění vzniká v převodu stlačení plynu na signál a jeho zpětném převedení ze signálu na pohyb... já osobně považuju el plyn za hovadinu a jediné čemu to prospělo je dlaší prvek co se může posrat
ale výrobci mají svojí hlavu... podle mne když koupíš ten konektor tak pohřbýš 4500Kč... spíš si na to budeš muset zvyknout...

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: L.R.Defender TD5-prosba o radu
podle me ten "konektor" je kabel co modifikuje udaje co posila elektronickej plyn budto nejaky zpravy na canu nebo proste treba jednoduse poladi napetovej signal nejakou soucastkou za 00nic, oboje by melo vyresit nejake preprogramovani ridici jednotky tak, aby proste reagovala na ten signal z plynu jinak nez reaguje
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
hm zpomalená reakce na sešlápnutí plynu -no zkusil byhc nejprve diagnostiku
v rodině máme fiat bravoHGT,když jsme ho kupovali,tak jezdilotímhlestylem...přidals plyn,po chvilce začlo táhnout -nejdřív jsem si myslel..no je to verze po faceliftu,takže splnuje přísnější emisní normy a proto ta reakce...jenže časem se chování auta zhoršovalo a tak došlo na kolotoč v servisech..nakonec tento jev způsobovala vadná váha vzduchu
v rodině máme fiat bravoHGT,když jsme ho kupovali,tak jezdilotímhlestylem...přidals plyn,po chvilce začlo táhnout -nejdřív jsem si myslel..no je to verze po faceliftu,takže splnuje přísnější emisní normy a proto ta reakce...jenže časem se chování auta zhoršovalo a tak došlo na kolotoč v servisech..nakonec tento jev způsobovala vadná váha vzduchu