FAVORIT nejede

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
ShorTyCZ
Příspěvky: 12
Registrován: 11 úno 2008 18:59

FAVORIT nejede

Příspěvek od ShorTyCZ »

Mam tu velky problem.Pri jizde mi auto chciplo a nejde na startovat. Pri startovani blika mazani a hned zhasne,ale motor nenaskoci. Zkouseli sme to roztlacit a nic akorat kontrolky shasnou vsechny,ale auto nenaskoci.Pak sem zjistil ze tam neni olej,ale kdyz chci nastartovat tak starter motorem toci. Baterku sem nabil a civka s rozdelovacem je nova. Mohl sem ho zadrit? Je to favorit 89 +LPG. a Na lpg to nenastartuji taky.V cem muze byt problem? Dekuji za pomoc.

Fakir
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2008 19:05

Re: FAVORIT nejede

Příspěvek od Fakir »

No, začal bych hledat od věcí, které mají s během motoru společného nejvíc - dávají svíčky jiskru? Jde tam benzín? Tohle na zadřenej motor nevypadá, to by s tím neotočil startér...
Peugeot 206 Roland Garros, 1.6 16V, 81 kW

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Kdyz si menil rozdelovac,seridil si dobre predstih?Neotocil si ho?Radeji at ti to udela nekdo zkusenej,jelikoz koukam,ze uz mas stejnak nacatej motor,pokud tam nebyl olej. :roll:
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chosse »

Začni tím jestli tam jde palivo - tzn. mokré svíčky a jestli tam jde jiskra.Pokud to bude obojí tak pak je možno,že to pálí jindy než má a rozdělovač je otočenej.Občas se stává že ho někdo otočí o 180stupňů a pak to nejede... Zkus a dej vědět...
Není třeba...

ShorTyCZ
Příspěvky: 12
Registrován: 11 úno 2008 18:59

Příspěvek od ShorTyCZ »

Problem vyresen, byl upadly ten kontakt na ukostreni :) Heh,takova blbost a kolik me to dalo srani. Nevite nekdo jestli se musi rozdelavat cela palubovka u Favorita kdyz chci vymenit nahon na tachometr abychse tam dostal? Tady furt prsi, tak abych vedel jestli to bude vymena na dlouho nebo zachvilku:) Diky

PemaR
Příspěvky: 2044
Registrován: 22 říj 2006 19:13
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PemaR »

Nahon tachometru by nemel byt problem vymenit behem chvilky... staci shodit pristrojovku a tam uz to prochazi primo pruchodkou do motoroveho prostoru.. ale asi budes muset troschu nariznout to tlumeni aby ses dostal az k pruchodce... Nedelal jsem to ale pristrojovku uz sem mel sundanou nekolikrat tak si jeste pamatuju jak to tam vypadalo
Škoda Favorit 135L / VW Golf III Joker / VW Passat 3C

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Takze vymena nahonu,zcela jednoduche.Otevres kapotu a kouknes zezadu prevodovky vede nahon,tak povolis tu vroubkovanou objimku a vytahnes ho,tot od motorove casti vse.Vlezes do auta a povolis ze strany u budiku ty dva krizaky na kazde strane jeden,vyjmes vypinace na svetla a silnym tahem ty mrizky na ofuk na prave strane,kde je i zapinani vyhrevu zadniho okna,mlhovka,vystrazny a predni mlhovka.Odpojis konektory,myslim,ze jich je 4 nebo 5,uz nevim.Potom zepredu u budiku vydas ten plast,jakoby tu policku,kam si obcas asi odkladas telefon,kterej ti tam jezdi jak nudle v bande,kdyz nemas gumovou podlozku :lol: Povolis 4 krazky,ktere drzi ten celej plast okolo budiku a ve kterem byly zasunyty ty vypinace,odklopis a vyjmes,polozis vedle sebe :D na zem,jelikoz to je vetsinou zapraseny jak svina,tak aby jsi se nezamazal sedacku.Povolis dva krizaky,ktere drzi budiky,nahlonis a lehce pruizvednes povytahnes a zezadu povolis nahon a vyjmes konektory.Mas budiky venku,cele lanku i s pruchodkou vyndas a zahodis,na novem lanku bude nova pruchodka.Pred tim,nez to tam namontujes,tak vytahni lanko z bowdenu a prmazni ho nejakou ridkou vazelinkou,hodne ridkou,nebo nejakym hustym olejem,treba pravodovym,aby to krasne klouzalo,vsak zname z vlastnich z kusenosti,ze kdyz to dre,tak to stoji za hovno :lol: Pri montazi zpet postupuj stejne a nejdrive smontuj budiky,aby se s tim dalo lepe manipolovat,jelikoz,kdyz to das drive do prevodovky,tak pak budes mit malej prostor pro to aby jsi to nasrouboval do budiku.Delal sem to nespocetkrat a uz ani nevim kolikrat.Proste Favorit,to je tak jednoduche auto,az to neni mozny.Obcas nekomu reknu,ze je jednodussi nez Favorit a to je potom co rict a taky lidi blbe koukaj :smich2:
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“