trubky k turbu z nerezi na moravě

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

trubky k turbu z nerezi na moravě

Příspěvek od fakie vw »

A potřeboval bych udělat z nerezi komplet sání k turbu. Mám udělaný vzor z obyč trubek. Nejlepší by bylo kdyby to bylo v kuse ne svařované. Kdo to dělá tady na moravě? Dík za rady
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
saimon
Příspěvky: 45
Registrován: 29 lis 2005 22:03
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: trubky k turbu z nerezi na moravě

Příspěvek od saimon »

fakie vw píše:A potřeboval bych udělat z nerezi komplet sání k turbu. Mám udělaný vzor z obyč trubek. Nejlepší by bylo kdyby to bylo v kuse ne svařované. Kdo to dělá tady na moravě? Dík za rady
A jak to chceš jako udělat v kuse ne svařované.
GTI 2,0 PL BULLPOWER

WWW.SAIMON-ART.CZ

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

no byl bych rád kdyby to bylo v kuse,ale pokud to nepujde tak posvařovat,ale kvalitně aby tam nebyly zevnitř otřepy,které by se mohly dostat do sání
VW golf II GT 1.8Turbo

vendys
Příspěvky: 62
Registrován: 01 pro 2005 21:58
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od vendys »

v kuse ti to asi tezko nekdo vykrouti, ale svari ti to kazdy druhy zamecnik, ktery ma TIG svarecku. Aby svar neyl zevnitr "chlupaty" se jednoduse zabrani tim, ze bud nanese na vnitrni stranu trubky formovaci pastu nebo cele potrubi bude formovat prislusnym plynem - dusik, argon apod....

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

A proč myslíš že by to nešlo ohnout? ten kdo má ohýbačku by to zvládl ne?
:wink:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Tusim ze mi kdosi rikal, ze ohybat nerez je za trest. Rado to praska.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

To bych věřil je to dost tvrdý material
VW golf II GT 1.8Turbo

vendys
Příspěvky: 62
Registrován: 01 pro 2005 21:58
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od vendys »

nerezove trubicky se ohybaji tak do prumeru 10,2 max17,7 vetsi prumery je lepsi varit.
Navic predpokladam ze to cely potrubi od turba do IC bude pomerne tvarove narocne takze dva problemy navic:
- na ohybacce radius min R2,5 a spis vetsi kdezto varne ohyby R=1,5 D
- tim ze to bude mit velky radiusy nenaskladas to pod kapotu...

Uživatelský avatar
JouiCZ
Příspěvky: 1171
Registrován: 28 lis 2006 05:40

Příspěvek od JouiCZ »

http://www.mapy.cz/#x=142567632@y=134769520@z=16@mm=FP
zde uprostřed je velký barák obložen kameny s parkovištěm. Je tam polok co dela všecko, trubky z nerezu má, ohýbačku taky má. Svařovat taky svařuje.
Bude to ale drahý a nevím zda ti to dokáže ohnout do tvaru jaký potřebuješ. Někde vyhrabu ještě číslo. Hlavní je že se sním dá domluvit. A taky je dobrý tím, že ti neřekne..: "khámo todle není originál do toho nejdu se stm nebudu dupat" :D
Myslím že ohyb trubky do 45 stupnu by ale mohl udelat 8)

z ovy - havířov těrlicko a pak směr hnojník.Barák leží v jedný zatáčce před malým mostíkem..
případně SZ
člen http://www.tth.gzk.cz
člen http://www.toyotaclub.cz
1,9dci 88kw MeganeII

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Gti

Příspěvek od fakie vw »

Tak pokud bys měl číslo pošli. Budu rád hodně si mi pomhl. Nikdo u koho jsem byl to nechtěl dělat jak jsi říkal není to origo seru na to. :roll:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Josh
Příspěvky: 9272
Registrován: 05 lis 2005 07:30
Bydliště: Dolní Lutyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Josh »

Napis Dejvovi, delali mu to v polsku a bomba......myslim ze to ani nebylo moc drahe :wink:
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

Tak to je super. Nemůžu ho ale na ICQ za boha sehnat :(
VW golf II GT 1.8Turbo

peugeot 405
Příspěvky: 57
Registrován: 24 úno 2007 23:04

Příspěvek od peugeot 405 »

kolko asi tak stoji 1m trubky priemer cca 60mm ??? Kde sa to da kupit???

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

dá se to koupit v obchodu s věcma na vodu, měl sem odtamtud nerez i kolena a všechno leštěné.. 60mm trubka 1m asi 250kč tlouštka 1mm-1,5mm kolena 90st 250kč/ks stejná tlouštka - leštěné
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

peugeot 405
Příspěvky: 57
Registrován: 24 úno 2007 23:04

Příspěvek od peugeot 405 »

tak to je supr kupim to v beznom vodarenskom obchode?.......ked si predstavim kolko by som dal za 50cm hlinikovej :(

BiFF
Příspěvky: 19
Registrován: 04 zář 2006 21:47
Bydliště: Albrechtice
Kontaktovat uživatele:

Re: trubky k turbu z nerezi na moravě

Příspěvek od BiFF »

Josh: Mohl by jsi mi sehnat cislo na toho dejva potreboval bych udelat vyfuk komplet nerez od svodu az po ladak !!
Peugeot 405 T16 2.0 Turboooo
Peugeot 106 S16

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: trubky k turbu z nerezi na moravě

Příspěvek od blázen »

svařit bez vnitřních otřepů to jde v pohodě COčkem s nerez drátem :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: trubky k turbu z nerezi na moravě

Příspěvek od elviiis »

blázen píše:svařit bez vnitřních otřepů to jde v pohodě COčkem s nerez drátem :wink:
tak tak... pokud si je dobře spasuješ a dobře připravýš hranu pro vaření tak seto spojí uvnitř a svar jde z venku hezky obrousit... pokud děláš složitější tvar a svar ti pronikne dovnitř je lepší pře každým novým navařeným dílem obrousit vnitřní přechod svaru pak už se k němu nedostaneš... nebo nakoupit kolena a trubky a metr rovné silikonové hadice např rubena... (je to matroš jako prase vydrží a nenafukuje se) a prostě to budeš spojovat... kolena se dají koupit bez přídavku nebo s přídavkama takže si koupíš s přídavkama necháš si tam několik mm na chycení hadice a je to... ale je to prostorově náročnější než svařované spoje zvláště pokud máš nějaký složitější tvar...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“