úprava karoserie
úprava karoserie
zdravím potřeboval bych poradit... převařuji kasli atd... jedná se mi o úpravu svárů...chtěl jsem to cínovat... (bylo mi to doporučené...) a k dotazu když sem letoval nějaký plechy používal jsem kys. solnou tak mě zajímá zda jí také použít... jde mi o to aby se to nějak chemicky nenarušilo a nezačalo to kvést či podobně díky moc za poznatky
gti
No vysvětli mi co přesně na te kastli děláš? Dělám karosařinu a vyvařoval jsem si celého golfa.
VW golf II GT 1.8Turbo
při sváření není leptání potřeba protože přidáváš materiál - drát a tím vlastně vznikne ze dvou kusů jeden tím provařením (MAG)
letováním vlastně k sobě ty dva matiály pouze přilepíš protože nevznikne závar (MIG)
zítra nahodím foto vybroušenejch dvou spojů
takže můj názor zní NELEPTAT
letováním vlastně k sobě ty dva matiály pouze přilepíš protože nevznikne závar (MIG)
zítra nahodím foto vybroušenejch dvou spojů
takže můj názor zní NELEPTAT
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: úprava karoserie
tak jestli myslis svary na viditelnych mistech napr. zavareni list na dverich apod tak tam cinuj ale mimo viditelne mista bych to kaslal- jinak takove ty pajeci vodicky a kyselinky jsou dobra vec aspon tam ten cin lip chyta
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ón nemyslel,ze by cinoval ten plech k plechu,ale tak,ze to vyvyari a potom to pocinuje,aby tam prisla co nejmensi vrstva kitu,proste tomu i prodlouzi zivotnost,je to nejlepsi vec pocinovat.Ale jestli to bude chemicky reagovat s kyselinou,tak to nevim.Ale vim,ze kdyz jsem delal okapy,tak sem ji taky pouzival a potom se to chytalo super,chce to nekoho povolanejsiho.
Optimismus pramení z nedostatku informací 

On myslel
Já třeba svary postřákám zinkem až to uschne tak to na to nakituju a drží to v pohodě. Jsem měl kdysi felicii co jsme takhle opravil zadní lem a je to 4 roky a vše je nepoznatelné.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: úprava karoserie
mirek999- vsak ja to taky tak pochopil ze ty svary chce precinovat- ono cin je hlavne pruznejsi takze cinovanim svaru dostatecne eliminujeme praskani svaru a kitu....jinak kyselina je fakt dobra vec pro kvalitni nacinovani bez ni to nejde tak dobre- viz treba ty okapy
Re: úprava karoserie
Sváry cínuje fakt jen někdo kdo to umí a zvlášť mu na tom záleží. Při opravách jako je vyvařování lemů a podobných věcí u běžných aut se na to zvysoka prdí a de se rovnou kytem...
Re: úprava karoserie
voyager- a pak to tak i vypada
ne pokud si s tim clovek vyhrava tak cinuje - na cin prijde kit cin ti jen obali svary ktere pak ta rychle nekorodujou- kit taha vlhkost
a cin ji brani jit az na plech


gti
Já používám jen zinek a zatím auta které byly vyvařené jsou pořád stejné a to moje byvale auto už nemám 5 let je pořád bez koroze. Stejně auto tak dlouho mít nebude tak není co řešit a zbytečná drbačka 

VW golf II GT 1.8Turbo
Re: úprava karoserie
fakie: zinek ve spreji? to je zajimava zkusenost odzkousim dik za tip
gti
A nejlepší je když ty sváry obrousit tak to stříkni a pak to trochu nahřej horkovzduškou ne zas moc abys to neopálil,ale tímhle způsobem se to dobře připeče na plech. Používá to tady u náš hodně karosářu a zatím spokojenost. Je to dobre i na drobnou korozi hodně to pomáhá,ale musíš to pořádně očistit.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: úprava karoserie
copak skelňák je v poho, ale spíš si myslim, že opravovaný díly reznou taky hlavně proto, že to před orpavou trochu orezlo a pak uz se to tak nedrbe aby to bylo absoutne bez rzi a taky taky si myslim, ze kdyz se to neodrbe na plech a pak uz je ta nekolik vrstev barvy tak uz ten pech nemuze dejchat nebo co ja vim,... ale zase je pravda, ze kdyz se to odrbe tak se odrbe i antikorozni ochrana no. takze nejlepci je podle kdyz se neco strika to obrousit az na plech a potom to treba striknout tim zinkem ve spreji. i kdyz nevim jakou ma ucinnost, nemam s nim zkusenost.... ale to uz jsme nekde jindeVoyager píše:Sváry cínuje fakt jen někdo kdo to umí a zvlášť mu na tom záleží. Při opravách jako je vyvařování lemů a podobných věcí u běžných aut se na to zvysoka prdí a de se rovnou kytem...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo