Termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

Ahoj chtěl bych si odstínit sání, a něco jsem četl o termálních povlacích. Zkoušel to někdo? Chtěl bych to odstínit od filtru až k motoru, ale s termopáskou na svody by to asi dopadlo katastrofálně. Nebo se dělají i nějaké jiné pásky které by se dali na sání použít? Díky

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Trochu to střím souvisí tak to sem prdnu... co říkáta na vaky na turba? koukla jsem na to na nějakejch stránkách lae nevím jestli to nemá nepříznicý vlic na chlazení turba čemuž prospívá i okolní teplota vzduchu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od MarauderZ28 »

Taboo píše:
MarauderZ28 píše:dlouhý svody a pak turbo ? a nemělo by bejt turbo co nejblíž neb čím je dál tím jsou plyny pomalejší ?
Ne. Konstrukce "idealnich" turbo svodu je zalozena na uplne stejnych principech jako konstrukce N/A svodu. Turbo neni roztaceno jen pouhou rychlosti, teplotou anebo expanzi vyfukovych plynu, ale kombinaci faktoru, kterym se obecne rika vyfukova energie. Samotny rozdil tlaku pred a po turbu tam hraje taky nemalou roli, ktera je nasledovne ovlivnovana konstrukci svodu a vyfukoveho potrubi. V naproste vetsine OEM designu jsou turbo svody z hlediska optimalni performance prilis kratke vzhledem k RPM spektru motoru z duvodu prostorovych limitaci. I presto, ze neexistuje zadna zazracna formule a vyber nejvhodnejsich parametru jak turbo tak N/A svodu podleha "trial and error" metode, vpodstate plati, ze nejvyssi zvyseni efficiency motoru v danem RPM spektru s N/A svody se projevi naprosto stejne i po nasledovnem pridani turba. V praxi to proto znamena vyvoj turbo svodu naprosto stejne, jako by je clovek stavel pro N/A motor s prihlednutim na predem zvolene RPM spektrum, ktere se samozrejme meni s ucelem motoru. U turbo motoru pouze pribude konsiderace charakteristik daneho turba, ktera ve vetsine pripadu spociva v zamereni se na co nejrychlejsi spool-up pred dosazenim pozadovaneho plniciho tlaku a otevreni wastegate, kde optimalizace konstrukce svodu pro vyssi RPM spektrum vetsinou skodi jeho spool-up.
:wink:
Mě nejvíc fascinuje turbo od STS na Camaro např který je umístěný u differáku :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Anděl píše:
Takových peněz. :twisted: Kup něco takového http://www.drogeriemartina.cz/inshop/na ... 25%5D.html

Funkce je naprosto stejná a cena daleko nižší. :D
Já to napatlal barvou co maj v OBI černou do 700 stupňů, je v plechovce a parádně prosytí tkaninu, nicméně to je u kompresorový V8 ... U mě teda šlo víceméně jen o to odstínit potrubí který je teď o 1 cm na průměru větší od podvozku a podlahy, kabelů a hadiček auta ...

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

hehe, taky stejnej postup s žáruvzdornou barvou z kutil-marketu :D

Obrázek

funguje to parádně a nechá se na ty svody šáhnout i je podržet bez popálení
Shark Racing team

Uživatelský avatar
Rendis
Příspěvky: 1853
Registrován: 09 zář 2004 19:43
Kontaktovat uživatele:

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od Rendis »

sakryš...taky mě to čeká.Alespoň vím na koho se obrátit. :)
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

tak jsem se do toho pustil, ale nepodařilo se mi to tak hezky obmotat, mám bílou dvojtou pásku, s tou jednoduchou to půjde lépe.
večer nahodím foto :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rajdlos »

Taky jsem nedavno delal, je to sranda, kdyz je to namoceny.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rajdlos »

foto
Přílohy
P6160007a.jpg
P6160007a.jpg (253.7 KiB) Zobrazeno 6543 x
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od MarauderZ28 »

vole na takovým chobotu jak vod slona to je prdel zkus motat V8 zamotaný jak netopejří hnízdo ... :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

roverider
Příspěvky: 58
Registrován: 12 pro 2006 16:27

Příspěvek od roverider »

Marauder zde napsal že by se neměly termoizolační páskou omotávat litinové svody- proč? To potom více praskají?
Jinak může se omotat i vlnovec- umožní ta termopáska nějaký pohyb? Mám ho totiž umístěný pod olejovou vanou a není tam žádný tepelný štít, ani tam na něj není místo. Při pomalé jízdě nebo stání mi leze teplota oleje nahoru...

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Pánové, něco mi zůstalo v garáži: viewtopic.php?t=74731

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

Dostal jsem pásku od kámoše,fasuje ji v robotě,hned jsem ji použil a je to znát,odstínění sání je opravdu funkční :wink: ,na výfuck to dám až mi vytáhnou stehy z ruky :wink:
Přílohy
Snímek 017a.JPG
Snímek 017a.JPG (44.74 KiB) Zobrazeno 6435 x
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od Robik »

MarauderZ28 píše:1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...
4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly
Proc to nedoporučuješ na origo svody??
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Badger
Příspěvky: 101
Registrován: 25 čer 2006 17:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Badger »

Tak mi nedavno take paska dorazila a chystam se ji tam do patku, tak si chci jen neco upresnit :D
Mam tedy pocitat s tim, ze to bude trochu dymat, kourit a srdet jo? :D
Jo a cim je nejlepsi ty pasky na koncich upevnit aby drzely???

Diky za rady!
Toyota Corolla 1,3 16V v kompletni uprave, ale samozrejme se jeste dale pokracuje :-)
www.gtbclub.cz

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Badger píše:Tak mi nedavno take paska dorazila a chystam se ji tam do patku, tak si chci jen neco upresnit :D
Mam tedy pocitat s tim, ze to bude trochu dymat, kourit a srdet jo? :D
Jo a cim je nejlepsi ty pasky na koncich upevnit aby drzely???

Diky za rady!
Jo, přesně tak, nelekej se, že ti hoří auto :-) . Chyť to kovovýma sponama.

Uživatelský avatar
Badger
Příspěvky: 101
Registrován: 25 čer 2006 17:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Badger »

Super, diky moc! Ve ctvrtek se na to vrhnu at mam na Mimon na sprinty hotovo :D
No a nejakou tou zaruvzdornou barvou to mam strikat nebo neni potreba???
Toyota Corolla 1,3 16V v kompletni uprave, ale samozrejme se jeste dale pokracuje :-)
www.gtbclub.cz

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Není to nutné... vydrží to i bez toho 2 roky. Ale určitě je to vhodnější. Ale dá se to kdykoli později přestříkat. Když chvilku počkáš, měl bych mít spray k prodeji.

Uživatelský avatar
Badger
Příspěvky: 101
Registrován: 25 čer 2006 17:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Badger »

Dobre, dekuji!
Jj, klidne pockam :D
Toyota Corolla 1,3 16V v kompletni uprave, ale samozrejme se jeste dale pokracuje :-)
www.gtbclub.cz

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

Taky jsem si minulej tejden hral, padlo na to 2 x 25m 2,5cm... :)

Obrázek
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
Badger
Příspěvky: 101
Registrován: 25 čer 2006 17:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Badger »

tak to je slusny!
ja je mam teda daleko kratsi a pasky mam 5cmx15m, tak doufam ze to bude stacit! :wink:
Toyota Corolla 1,3 16V v kompletni uprave, ale samozrejme se jeste dale pokracuje :-)
www.gtbclub.cz

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

Břéťa píše:Taky jsem si minulej tejden hral, padlo na to 2 x 25m 2,5cm... :)

http://www.cliosport.cz/forum/attachments/4_8.jpg
ahoj, prosimte jakou barvou (ze modrou to vidim :lol: ) jsi delal ten blok? dík
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

bóďa píše:
Břéťa píše:Taky jsem si minulej tejden hral, padlo na to 2 x 25m 2,5cm... :)
ahoj, prosimte jakou barvou (ze modrou to vidim :lol: ) jsi delal ten blok? dík
Normal Hameraitkou, libil se mi renaultackej odstin a zatim drzi... :wink:
Obrázek
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od jolik »

taky přidám :wink:
Přílohy
omotávka maly.JPG
omotávka maly.JPG (88.4 KiB) Zobrazeno 6231 x
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
Nightmare
Příspěvky: 105
Registrován: 24 zář 2005 21:00
Bydliště: Rožnov p.R./Brno

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od Nightmare »

tak taky něco přihodím
Obrázek
Obrázek
Obrázek
323F GTV6

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od tom28 »

Ahoj chci zakoupit zakoupit tu termoizolační pásku, ale nevím jakou šíři zakoupit, popř. jestli je víc typů, tak s jakou se dobře pracuje. Svody jsou docela komplikovaně motaný, tak aby to nějak vypadalo. Popř. kde zakoupit díky

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od Rajdlos »

Treba u me :-) Jsme vyhradnim dovozcem Thermotec do CR ;-)
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od misokgb »

jolik píše:taky přidám :wink:
To ma slitinove svody nee?? Niektori tu pisali, ze slitinove neobalovat, lebo prasknu!

All: co je na tom pravdy? Ja som upustil od obalenia seriovych zliatinovych zvodov, lebo sa tu pisalo, ze prasknu.. Hm? Ak nie, obalil by som aj ja, studeno pod kapotou potrebujem... :mavani:
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?

Příspěvek od Rajdlos »

tak predevsim zalezi na zpracovani, ale znam plno lidi, co jezdi na omotanejch litinovejch a nevim o nikom, ze by jim to prasklo 8)
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“