problém s turbem
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: problém s turbem
jen otazecka... proc je tedy známo, ze treba u 2.0 tddi u forda odchazeji turba a to je na nich krasnej napis garrett, kdyz jsou tak skvele? I me odeslo, kdyz jsem jel pilu po dalnici,tak krup a osicka byla vejpul... ale musim priznat, ze jsem to auto mel par dni a hned co jsem prvni nechal udelat byla vymena oleje a ve velkem vyhlasenem servise tam dali 10w40 misto 0w30... ale jestli to kruplo tim... nechci rejpat, jen me to zajima. A samo ze je alespon u me normalni jezdit do zahrati slusne a po pile to nechat kadlat - nejsem tak bohatej abych kupoval turbiny jak rohliky 

Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 

hele ono pokud to je vada turba tak by určitě garett toto turbo vyreklamoval ale pokud je konstrukční vada v designu motoru či motorvém prostoru tak je to chyb fordu... první OII měli ůdajně taky problém s odcházením turba a též to bylo ůdajně špatně navrženým přístupem mazání...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: problém s turbem
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: problém s turbem
Shelby : pri diesloch sa pouzivaju velmi male turba aby sa dosiahli co najlepsie reakcie v co najnizsich otackach. lenze sa moze stat ze pri vysokej zatazi vo "vysokych" (4000+) otackach to turbo sa dostane na hornu hranicu svojich moznosti, a proste to nevydrzi
a ako pise Taboo, nikomu to nejak moc nevadi. vacsina ludi nejazdi tak aby to turbo rychlo oddelali, a ak hej tak ho vymenia v zaruke, alebo idealne majitel zacvaka...
a ako pise Taboo, nikomu to nejak moc nevadi. vacsina ludi nejazdi tak aby to turbo rychlo oddelali, a ak hej tak ho vymenia v zaruke, alebo idealne majitel zacvaka...
Re: problém s turbem
já myslím že u TDDI neodcházej běžně jen turba 

Re: problém s turbem
rejpalky typu blazen ze kterych nic normalniho nevypadne ignoruji a ostatnim diky. Celkem me to zajimalo... a ano, turbo mi odeslo kdyz byly ot. za 4000 ot. drzel jsem se na dalnici za Focusem ST
ted uz to neudelam 


Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 

Re: problém s turbem
tak mi sem napostuj tvoje OT kde něco normálního vypadlo z tebe..Shelby píše:rejpalky typu blazen ze kterych nic normalniho nevypadne ignoruji a ostatnim diky. Celkem me to zajimalo... a ano, turbo mi odeslo kdyz byly ot. za 4000 ot. drzel jsem se na dalnici za Focusem STted uz to neudelam

každej pohcopil,že jde o joke..
Re: problém s turbem
Tak těd´ už někdo Coupe s GT28 v čr rozchodil??? Já jen že prý už se těch kitů prodalo X, ale nikdo nedokáže poradit někoho, komu by to skutečně jelo. A přitom v Anglii s tím Cuffaro kitem jezdí normálně (dle toho co píšou na ENG foru).
Promažte někdo ty OT nademnou třeba k poslednímu krossmenovi nebo tabooovi.
Promažte někdo ty OT nademnou třeba k poslednímu krossmenovi nebo tabooovi.
Re: problém s turbem
jistě,já jsem montoval už tři ztoho jedno je vidět na odkazu v mém podpisu,je to GT28RS
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: problém s turbem
já mám na SX GT2871R a tam to fungovalo poslední 7000km naprosto bez problému a skutečně je tam restriktor.. taková kostka na přívodu oleje
Re: problém s turbem
originál garette má restriktor o průměru 2mm,ale musí se zároveň sezhora zajistit proti jeho vypadnutí-zároveň restriktor drží celý vnitřek s ložiskama proti protočení....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: problém s turbem
jo to vím..já tam mám ještě něco navíc..
Re: problém s turbem
Já používám ještě jeen restriktor na vstupu oleje pro jistotu.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: problém s turbem
jj taky ho tam mám to je právě ono..ale proč vám to na coupe nefunguje?
Re: problém s turbem
mě vše funguje jak má.... 

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......