Tak za ty prachy bych tam radsi nacpal Nismo nez nakou usoplenou hondu a to by jsi pak videl ten vykon.. ne posranejch 200 koni ale stejne 140 koni,ktery ma IS bude bohate stacit a na takovou konstrukci bych ani radsi vic nedaval,mozna jen nejake upravy IS,ale 200 koni,to uz je moc... vem to tak ze je to par splasenych trubek,bez urazky.Ktery nevazej skoro nic... Jinak je to moc pekny,muze to bejt pekna prace to stavet,drzim palce
Mno s usoplenou hondou opatrně má 241ps ve 2.0 atmosféře takovej litrovej výkon v atmo nemájí ani supersporty navíc ty motory podle všeho velice dobře fungují... a k vozu jako je seven prostě vysokootáčková atmosféra patří dát tam turbínu je takové nelidské
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jo jenže řadovej 6v by se tam nvešel navíc by to nejelo zdaleka tak dobře jako s motorem z S2000... za prvé i s motorem z S2000by to stovku dosáhlo lehce přes 3s... což by s RBmotorem nešlo protože by to bylo přemotorované a díky turbu by jsi mněl větší problém lehounký vůz dávkovat , navíc by jsi měl horší vyvážení... zvuk HKS ka patří do sky,sx apd a ne do britského sporťáku ze 60tejch let
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
souhlasím s elvisem..do takovýho auta patří NA motor (ta 1.8T v kaipanu nic moc.. a ostatní turbomotory by na tom byly stejně..)
pokud si chceš takovejhle motor postavit doma z kupovanejch dílů a nemáš strojní vybavení,tak to potěš koště (občas jsou kupovaný díly pouze "polotovar" na kterým je ještě dost práce..)
Budeš narážet na takový problémy - i ze strany obráběčů s termínama dodání,že ve finále je nejlepší dát motor nějakýmu motoráři, co vybavení má a není pro něj problém výroba ojnic a pístů,nebo kompletní nástrojové vybavení pro úpravu hlavy...
chlapy resite tu picoviny.... motor je dobry zaklad ale bohuzel uz v serii hodne na vrcholu... prilisne vytaceni tohoto motoru zpusobuje trhani ojnicnich sroubu a nasledny vylet ojnice ven.
ale Z5 k majitelovi... na S2000 se vykasli, zajed do nemecka a poohlidni se po 5ti motorech a to:
S14204EA (2.0 16valve) z modelu E30 320is urceno pro italsky trh serie 192ps
S14B23 (2.3 16valve) z modelu M3 E30 delali se ve 3 verzich s 200a 215ps a verze EVOI s 220ps
S14B25 (2.5 16valve) z modelu M3 E30 EVOII s vykonem 238ps
vyhody oproti motoru z S2000 budou ty ze vymenis pouze kabelaz motoru + vlastni zvoleny motor + skrin a tim to konci... nemusis predelavat ani ovladani motoru , drzaky, kardan atd.... prevodovka by mohla zustat z is ale vydrzi tak 3 mesice sviznejsi jizdy...
ještě vypiš hmotnosti motoru s2000 a tohohle.. nemyslím že v tom co staví bude trhat ojnice...a myslím že i přes to všecko bude S2000motor lepší.. když sem jel v S2000 smekl jsem.. a to dost.. tak mne ještě nikdy žádné BMW nedostalo ani 321hp M3 ..
mno myslím že to předělávání kabeláže a držáků apd je datail ve srovnání s tím jaké výhody přinese převodovka a motor samotný z s2k... prostě vhodnější seriový motor pro toto vozítko neexistuje...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Záleží co je pro tebe prioritou. Ale přikláním se k "fiat12PMR" bmw nabízí výkonné motory, tak myslím že je z čeho vybírat. Jsem fanda bmw, a kdybych stavěl něco takového jako ty, nepřemýšlel bych. Pokud ti to je fuck, co tam bude, tak tam dej klidně tu hondu. Asi to nebude mrtvola
Kurňa chlapi tady nejde o to čeho jsi přívržencem já miluju foukaný motory ale stejně bych do takového auta dal atmo motor z s2000... BMW nedělá špatné motory to netvrdím ale porovnávat zmíněné BMW motory s F20C je asi stejné jako porovnávat HONDU S2000 s BMW E30 320i cabrio... s čehož vyplívá že krom citovévazby některých lidí pro BMW nehovoří nic... ad1. BMW motor je dlouhej...
ad2. BMW není výkonej...
ad3. šance tyto BMW motor tunit je asi 10ti % proti F20C
ad4. BMW motor je těžkej...
Prostě pokud si stavíš takovýhle super sporťák tak ušetřit na motoru a dát nějakej starej bavson je hovadina... chápu že zvolil to co zvolil pro stavbu a ověření a pak možná zainvestuje ale zvolit vámi vybrané je jako z bláta do louže
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
FubuTomas píše:Proc stary vergl?Skus co vydrzi nakej novej motor?Ani ne polovinu co ti vydrzi stary poradny motory!!!
Tak to bych netvrdil ono hlavně proto že krom elektroniky a drobnejch detailů se na motorech valstně nic nemění... automobilky používaj bloky desetiletí... myslím že výdrž motoru je zatraceně skreslená zacházením ůdržbou a stáčením tachometrů ale vzhledem k vyšší znalostem metalurgie a podobných oborů je dnes potenciál motoru větší pokud se ovšem nejedná o masově vyráběný vůz... a také je jasně že jestli že má f2c v serii 120ps na litr a točí přes 9tis tak by opravdu neměl vydržet více než motor jež má na litr 60ps... navíc toto auto má 500kg s čehož vyplývá menší zatížení motorunavíc skus v sevenu najezdit za rok víc jak 20tis km a dříve než najedeš 100tis tak nebudeš moct ani chodit
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Ja nerikam aby zvolil BMW,ale uz vubec ne Hondu Nevim hele,zas to nemuzes tak brat,nejde srovnavat tak stary motory s novejsima a jeste k tomu japonsky a nemecky.... treba by tam ta honda psala,ale ta cena... podle me na takovy auticko 150PS bude stacit,cvici to s E36 slusne a kdyz to auto bude o polovinu lehci,tak si myslim ze to bude slusne litat... ale zalezi co chce majitel,jestli co nejvetsi vykon,nebo mu staci tech 150PS po lehci uprave?A jeste neco,co se tyce spolehlivosti,tak bych veril BMW...
Mno tak 150 ps v E36 cvíčí akorát tak s nervama majitele když se snaží něco předjet co se spolehlivosti týče tak honda motory považuji za jedny z nejspolehlivějších motorů vůbec... pokud dostaneš s nějakého bmw 2.0 4válu takovej výkon za méně a udržíš spolehlivost motru z s2k tak prosím...
jinak o spolehlivosti tady moc nemluv protože je to tak akorát na flame ale každej zde asi vý že JP motory jsou velice spolehlivé...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Ja neodsuzuju japonske motory,sam bych chtel Nissana,nebo Toyotu,ale Hondu teda rozhodne ne... ale asi to bude tim,ze se mi nelibi ani jeden model co honda udelala,mozna tak CRX,ale to je asi tak vse... z japonskych motoru dostanez vzdy nejvice a motory vydrzi,ale ta elektronika.... a je strasnej problem na to neco sehnat,kdyz je to starsi auto A 1.8IS je dobrej motor a jede pekne,pokud jsi zvyklej na 300PS,tak je jasny ze je to pro tebe slaby,ale muj nazor je ze na takovyhle auticko to staci.... chtel bych videt,jak s tim pojedes prez 200 km/h
Mno nevím zda motor z S2k je zrovna Hondím etalonem kvality ... třeba když Ti při rozjezdu z křižovatky udělá ojnice díry z obou stran motoru a olej co teče na svody to auto zapálí (stalo se kamarádovi) ... nebo když se musí blok na opravu poslat do USA neb prostě smůla v Evropě ho nikdo neopraví tak jak by měl atd atd
MarauderZ28 píše:Mno nevím zda motor z S2k je zrovna Hondím etalonem kvality ... třeba když Ti při rozjezdu z křižovatky udělá ojnice díry z obou stran motoru a olej co teče na svody to auto zapálí (stalo se kamarádovi) ... nebo když se musí blok na opravu poslat do USA neb prostě smůla v Evropě ho nikdo neopraví tak jak by měl atd atd
Ano je pravda že honda mněla u prvních modelů problémi s ojničníma střelama přes blok ven ale to je vývoj honda pokud vím všechny tyto modeli stahovala a v rámci garančky motory mněnila stahovala i auta jež se neporouchali... Tvému kamárodovi se stalo ai to že koupil výhodně model ze zahraničí a zrovna natrefil na ten s prvních s touto vadou... ALe to nemluví proti hodně je to běžné u novejch technologii to stalo i nissanu BMW a jiným... Co se oprav motoru týče tak řekl bych že tyto opravy dělá i zdejší člen rajdlos...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
FubuTomas píše:Ja neodsuzuju japonske motory,sam bych chtel Nissana,nebo Toyotu,ale Hondu teda rozhodne ne... ale asi to bude tim,ze se mi nelibi ani jeden model co honda udelala,mozna tak CRX,ale to je asi tak vse... z japonskych motoru dostanez vzdy nejvice a motory vydrzi,ale ta elektronika.... a je strasnej problem na to neco sehnat,kdyz je to starsi auto A 1.8IS je dobrej motor a jede pekne,pokud jsi zvyklej na 300PS,tak je jasny ze je to pro tebe slaby,ale muj nazor je ze na takovyhle auticko to staci.... chtel bych videt,jak s tim pojedes prez 200 km/h
Nejde o to jestli je dobrej nebo ne ale jde o to že než jej ladit na 200ps je levnější a funkčnější použít F20c z s2k... nejde o V-max ale o akceleraci...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
a hlavně fakt si nedovedu u Lotusu 7 představit uječenej zvuk prcající japonky kříženej s motorkou sorry ...
jinak jen pro zajímavost tenhle motor 2.0 rok 88 a kamarád ho má a má 260 HP atmosféra ... jen škoda že na deklu není dopsaný to nejdůležitější a to "Lotus"
Jinak proč Lotus používá motory od Toyoty a ne od Hondy, když by to byla tak boží věc pro malý sport auta ? A pokud se nepletu uměj z toho motoru dostat zajímavý HP ...
Lotus používá hlavně rovery a ti toho dosti od hondy okoukali... jinak caterham používá výhradě rovery a fordy upravené v ůpravách cosworth ale je fakt že dělá i opelácké motory mám čuchání... jinak neřekl bych že má s2k škaredej zvuk...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
FubuTomas píše:Proc stary vergl?Skus co vydrzi nakej novej motor?Ani ne polovinu co ti vydrzi stary poradny motory!!!
protože ten E3O motor co by sehnal bude starší než ty sám.. možná proto..já neříkám ,že je špatný.,.jen že je to staré .. a od toho se toho bude odvíjet dost..bude těžký a asi už né ve stavu jako ten S2000kterej bude 3x mladší se stejným výkonem a nižší hmotností..
už sem viděl taky hodně létajících ojnic..ale většinou lítaj jen pro to,že motor držíš ve velkém zatížení..a tahle konstrukce...ta ho nezatíží.. podle mě ten výkon nikdy nevyužije
Ale prdlajz ... Exide & Elise je Toyota (ždímou z toho max tuším 275 z 1,8 s kompem, Lotus Omega a Formula Lotus je Opel,Lotus Esprit tam je to částečně sám Lotus a všehochuť, Lotus Elan SE je Isuzu, fakt mě popravdě nenapadá žádnej normal Lotus co má motor z Rovera
Honda ojnice lítaj hlavně proto že to má stěny tloušťky alobalu a kroutí se to jak turecká šavle jakokoli úprava co významnš zvýší HP by na něm udělala uzel tak odvrtaj úžasnej nikasil namrdaj do toho vložky zavřou to do ocel klece a pak se něco dá vymejšlet s turbem nebo kompem tyhle věci budou vážit stejně jako celej sám tovární motor bych řekl
Ať tam dá Coswortha ze sirky to je klasika a hotovo padla
odpovězte mi na jednu věc když je ten motor tak neuvěřitelně cool proč to není v každý druhý zástavbě, proč to neplní čela tabulek závodu do 2.0 litru, proč o tom motoru není vidu a slechu krom pár S2000 co člověk vidí, když je to vlastně to nejlevnější a nedostižně nejlepší řešení co v týhle kategorii existuje ...
Jinak jo BMW motory jsou blbý nevýkoný velký proto asi vyhrávaj každoročně mraky závodů, oproti tomu Honda naposledy vyhrála když se soutěžilo kdo vyrobí hnusnější hybrydní auto tam jí patří zaručeně prvenství, jen nevím zda to podporuje tu tezy že BMW má horší motory jak Honda
Mno když kouknu na elise tak v vydím motor rover... nevím co europa apd ale 111ky , exage ale elise je rover 1.816v a rove 1.816v vvt... co se sirky týče tam byla turbína spíše bych volil atmo coswortha ale nevím ožádném tovární vozu krom caterham R30 a R500 by je užíval... jde o to že tovární s2000 má již v serii 241ps takže oproti BMW není třeba jej upravovat... BMW jsou řadové 6ti hrnky což je u tohoto vozu špatně... a že se upravují hlavně BMW vozi je evropskej výdobytek...navíc formulové motory jsou i třeba fiat 2.0 r4 což nebyl nejvíc cool motor lepší byl r5 a ten se co vím nepoužívá... Nikdy jsem neslyšel že by byl s motorem z S2000 problém a že jich moc není bude spíše tím že jich celkově moc není...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elise je toyota..
nikdo netvrdí,že je s2000 špička na trhu..jen si myslím ,že bude lehčí a v lepším stavu než nějaký půl tunový starý žebrák z BMW.. to je celé ..
Co BMW vyhrává? rally? F1? nějaký drag? Le mans? Možná jedině ty trapárny na brněnským okruhu ne?