BALI píše:felicia 1,6 na převodovku padne jenom s mezikusem... možná ho mam v garáži,musel bych se kouknout... 1,6 má stejnej blok jako stará vw 1,8 tak logicky na převodovku jen tak nepadnou
1,3 z feldy je v poho a mam pocit že by měla sednout i fabie
sorry, ale tohle je blbost... 1,6ka a 1,8ka jsou uplně jiný motory. jak psal honza, golf, popř. scirocco 16v(což je problém sehnat ale jedno jsem ted videl za 15) je mnohem lepsi reseni, vzhledem k dostupnosti a zamenitelnosti dilu( U Golfu 2 si uz lze hodne kombinovat s G3 podvozkem, pripadne G4 - brzdy), a nehlede na tuhost kastle. Vykuchana G1 ma pod 800kg, G2 kolem 1000kg. Problem je mechanicke vstrikovani paliva, coz dela dost problemy, ale pokud slape jak ma, je to super vec co se tyka zvysovani vykonu, protoze to ma hodne velky rezervy a neni treba ladit karburatory, ktery jsou silene drahy a funguji v omezenem spektru otacek. 1,6 8v a 1,8 8v v G1 a 1,8 8v v G2 s K-JETem lze bezproblemu pouzit obycejny karburatorovy sani a obyc karbec, rozdelovac s kladivkem a ladit levne a bude to fungovat. Motoru je navic spousta a cena motoru je dneska zhruba stejna jako cena 1,3ky z favorita.
o favech moc velkej prehled nemam, ale z 1,6 55( coz je motor z Golfu 3- vychazi prakticky z G1 1,1carb) by nemel byt problem dostat kolem 100koni.