Jinak cabrio má nové těsnění pod hlavou, jinou hlavu - konečně to jede dobře
>>Naši oplíci sem<<
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Dneska jsem se koukal na svoje sedačky a nevržou mi.
Jinak cabrio má nové těsnění pod hlavou, jinou hlavu - konečně to jede dobře
Taky jsme vyměnili hlavní brzdovej válec - konečně to jezdí dobře
V týdnu musím ještě na geometrii a konečně (po skoro roce) můžu jet na výlet "nahoře bez" 
Jinak cabrio má nové těsnění pod hlavou, jinou hlavu - konečně to jede dobře
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: >>Naši oplíci sem<<
závist sakriš, ještě nějakou paní nahoře bez. Teď jsme byli na kafe na benzínce a byla tam moc pěkná slečna, ta jet vedle mě nahoře bez tak se asi brzy nabouráme

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Nějaká slečna se taky najde, jen nevím jestli taky bude chtít na výlet "nahoře bez" 
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Tak moje torpédo
foceno dnes ráno před startem...
Napravím ještě dnes odpoledne bez té rosy... 
- Přílohy
-
- torpédo.JPG (40 KiB) Zobrazeno 1183 x
Není třeba...
-
mcmartin-TKOZ
- Příspěvky: 12
- Registrován: 28 lis 2006 19:55
- Bydliště: ova-city
Re: >>Naši oplíci sem<<
srát cele skořepiny ja je měl taky a teď sem si sehnal kožené recara to je oldschoolkubi píše:podle mě to bude ve spodní části opěradla... stejně jako ta minulá... to vidím na pevný skořepiny a hotove
Re: >>Naši oplíci sem<<
mcmartin: heh, to ne, mě zásobuje sedačkama lukin
je měním jak voňavé stromečky, já ted musím dolakovat ty lemy, povařit spodek a nejsem si jistej ale něco mi říká že to bude chtít jinej motor se servem, bo už tak s tím na místě mám problém otočit 
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: >>Naši oplíci sem<<
Kdo si mysli, ze GSi motor ani servo se v kadovi neobjevi do konce zivota at zvedne ruku nebo cokoliv

500 0,9T
Re: >>Naši oplíci sem<<
ono zatím není důvod dokud tam nesou kola tak s tím eště otočím 
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Já vím kdo, já vím kdo...
Pan Kubi zatím střídá sedačky tak pak třeba ty motory 
Není třeba...
Re: >>Naši oplíci sem<<
ty vole nestraš
jinač pepajz, koukal jsem na tu lakýrnickou leštěnku a to nikde nemaj 
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Lakýrnická brusná pasta je odborný název...

http://www.autonosice-ostrava.cz/detail ... _skupina=1" onclick="window.open(this.href);return false;
něco takovýho ale nejlíp asi zajít do té lakovny ať nekoupíš něco moc jemnýho a nebo hrubýho...
http://www.autonosice-ostrava.cz/detail ... _skupina=1" onclick="window.open(this.href);return false;
něco takovýho ale nejlíp asi zajít do té lakovny ať nekoupíš něco moc jemnýho a nebo hrubýho...
Není třeba...
Re: >>Naši oplíci sem<<
aha tak to bych moh prubnout čeče
pak cvaknu o co jde 
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Tak jsem to nevydržel a jel jsem na výlet i s tou rozhozenou geometrií
Hezký počasí, prádzný silnice, střecha dole
jen škoda, že jsem jel sám. Jinak cabrio můžu jenom doporučït 
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: >>Naši oplíci sem<<
kura já bych jel s tebou a klidně nahoře bez
jinač že kábro best, to věřím, v tomto počasí... ale ty stresy "kera pýča" (po našemu
) mi to prořízne to bych nedal, už ted se bojim o kolca a to je kamarád furt leští....
hele co vy na to, půjde to nějak rozleštit? dle mého a lukinova názoru ee, tak tam frknu černý pruh a Helly z GSi ale víc opelhlav víc ví



hele co vy na to, půjde to nějak rozleštit? dle mého a lukinova názoru ee, tak tam frknu černý pruh a Helly z GSi ale víc opelhlav víc ví



Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Taky už zase stojí v garáži. Nemám dobrej pocit, když ho musím nechat venku
Ikdyž je naše ulice klidná (necháš odemknuté auto přes noc a rádio i drobný u řadičky tam zůstanou - párkrát se mi to omylem stalo), tak nechat cabrio přes noc venku mam strach.
Zkusil bych to umýt technickým benzínem a potom to vzít Tempem. Možná bych zkusil i brusný papír, zrnitost tak kolem 2000. Já jsem měl napojovaný krycí lak, na dveřích u lišty.... vzal jsem to "dvanáctistovkou pod vodou" a potom Tempem a je to celkem v poho. Jenom na jednom místě jsem ten bezbarvej lak probrousil
Koukám, že vzadu máš sedačky bez opěrek hlav. Kdybys měl náhodou cestu do Litvínova, tak se mi v garáži válí jedny zadní s opěrkama a je mi líto je vyhodit.
Zkusil bych to umýt technickým benzínem a potom to vzít Tempem. Možná bych zkusil i brusný papír, zrnitost tak kolem 2000. Já jsem měl napojovaný krycí lak, na dveřích u lišty.... vzal jsem to "dvanáctistovkou pod vodou" a potom Tempem a je to celkem v poho. Jenom na jednom místě jsem ten bezbarvej lak probrousil
Koukám, že vzadu máš sedačky bez opěrek hlav. Kdybys měl náhodou cestu do Litvínova, tak se mi v garáži válí jedny zadní s opěrkama a je mi líto je vyhodit.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: >>Naši oplíci sem<<
tak já mám nastříkáno... ovšem tím to zdaleka nekončí... ted to obrousit at je to jak pijáno... udělal jsem pro sichr testovaci jizdu na keskinech.. kamosi mi to prolezly poslintaly a prej dobry no xD nemam to ani ustrojeny
- Přílohy
-
- vectrapolaku.jpg (185.64 KiB) Zobrazeno 1154 x
A4 3.0 V6 quattro
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Fresch: Vypadá to hezky. Taky bych potřeboval novej lak na cabrio, ale nejsou na to přebytečný prachy, tak letos to musí vydržet takové jaké to je.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: >>Naši oplíci sem<<
pan svěží: ta barevná kombinace je pěkná
kubi: když si vezmeš 19 oříšek tak ty tvé bezpečnostní šrouby krásně povolíš
smithy:
zvedám ruku pro motor aj to servo
a já hlásem do celé opel TF části
VECTRU OPRAVÍME a barva bude červená
kubi: když si vezmeš 19 oříšek tak ty tvé bezpečnostní šrouby krásně povolíš
smithy:
a já hlásem do celé opel TF části
VECTRU OPRAVÍME a barva bude červená
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: >>Naši oplíci sem<<
Osvěžovači máte to nádherný....
Taťko: Einsteinovi se taky smáli a nakonec se mu to povedlo....
A divejte co mi udělala nějaka navalena pejča v noci s kadýtkem... sefti kár
Taťko: Einsteinovi se taky smáli a nakonec se mu to povedlo....
A divejte co mi udělala nějaka navalena pejča v noci s kadýtkem... sefti kár
- Přílohy
-
- DSC00844.JPG (68.8 KiB) Zobrazeno 1147 x
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: >>Naši oplíci sem<<
Hovna jsou od poštolek co nám tam hnízdí... loví holuby ale asi sou na dovolený ted bo mám Kadýtka zesranýho
jim strhnu prémie 
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Já jsem rád, že parkuju Za plotem
i když u nás na vesnici je to zatím v klidu 
Není třeba...
Re: >>Naši oplíci sem<<
Chosse> to se pan kubi posral jak to videl
peace
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: >>Naši oplíci sem<<
ne, oblékl trenky a napůl poslepu za kopy sprostých slov slezl dolů to sundat
ale prča je že o dvě hodiny pozdějc už tam ty kužely nebyly 
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Asi je potřeboval někdo jinej zas někomu dát na auto... Není to novej postup cestářů ve značení překážek ? 
Není třeba...
Re: >>Naši oplíci sem<<
Lukin to trefil
co tu se děje to ani Holywood nevymyslí 
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: >>Naši oplíci sem<<
Protože pomalu finišuju tak sem hodím kalkulaci na kolik vyjde taková malá renovace a přestavba 2.0 8V C20NE. Přeberte si to jak kdo chcete, díly jsem nakupoval za nákupní ceny, cenu motoru jsem už ani nepočítal.. takže kdo teprv zvažuje koupi, tak ať si připočte cca 3tis.
Opel Engine 2.0 8V C20NE r87
Vrtání (mm): 86,0
Zdvih (mm): 86,0
Objem (CML): 1998
Výkon (kW při min-1): 85 / 5200
Točivý moment (Nm min-1): 170 / 2600
Komprese: 9,2: 1
Investice:
Těsnění pod hlavu – 310,-
Těsnění pod víko ventilů – 70,-
Těsnění sání – 85,-
Těsnění pod výfuk – 130,-
Těsnění pod olejovou vanu – 160,-
Těsnění pod olej. Čeradlo – 150,-
Gufera převodovky pod poloosy – 234,-
Gufero váčkové hřídele – 70,-
Gufero váčkové hřídele – 220,-
Gufero klikové hřídele – 150,-
Gufero klikové hřídele – 138,-
Šrouby do hlavy – 490,-
Rozvodový řemen – 185,-
Vodní pumpa – 600,-
Termostat – 300,-
Víčko rozdělovače – 350,-
Palec rozdělovače – 200,-
Ložisko převodovky – 400,-
Svíčkové kabely – 525,-
Ložiska předních kol – 1000,-
Silentbloky motoru L a P – 900,-
Motorový olej – 600,-
Převodový olej – 400,-
Srovnání hlavy, zabroušení ventilu a sedel, gufera ventilů – 1000,-
Přenytování spojkové lamely – 500,-
Zinek sprej – 250,-
Zinek sprej světlý – 400,-
Barvy – 600,-
Ředidla – 400,-
Čističe – 400,-
Hliniková stříbřenka – 200,-
Silikon – 250,-
Lambda Sonda – 1000,-
Pískování personů, brzdičů, držáků motoru – 400,-
Vnější klouby poloos včetně prachovek – 2000,-
Nerez potrubí – 1400,-
Výfukové svody z 16V – 500,-
Rezonátor – 550,-
Svařování výfuku 700,-
Přední brzdové kotouče – 2600,-
Přední brzdové destičky – 500,-
Opravná sada brzdičů – 500,-
CELKEM – 21.817 plus poštovné, projetý benzín plus pomocné práce =25.000,-
Celkově mě to trvalo cirka 5 měsíců.
Samozřejmě mě to nenechá spát a pustím se ještě do zadní kotoučové nápravy a její renovace, do které spadne dalších 5tis.. nehledě na to, že už Astra má tlumiče KONI, pružiny Eibach a nové čepy. Takže konečná suma motoru a patřičných dílu k tomu mě vychází na cca 30tis ve které není zahrnuta, jak již jsem zmínil cena motoru, a příslušenství. Na to že jsem sedmnáctiletý student, a totálně všechno jsem financovál sám za pomocí brigád a rozprodávaním dílu se musím pochválit
a těším se až uběhne 8 měsíců a já se oficiálně projedu

Opel Engine 2.0 8V C20NE r87
Vrtání (mm): 86,0
Zdvih (mm): 86,0
Objem (CML): 1998
Výkon (kW při min-1): 85 / 5200
Točivý moment (Nm min-1): 170 / 2600
Komprese: 9,2: 1
Investice:
Těsnění pod hlavu – 310,-
Těsnění pod víko ventilů – 70,-
Těsnění sání – 85,-
Těsnění pod výfuk – 130,-
Těsnění pod olejovou vanu – 160,-
Těsnění pod olej. Čeradlo – 150,-
Gufera převodovky pod poloosy – 234,-
Gufero váčkové hřídele – 70,-
Gufero váčkové hřídele – 220,-
Gufero klikové hřídele – 150,-
Gufero klikové hřídele – 138,-
Šrouby do hlavy – 490,-
Rozvodový řemen – 185,-
Vodní pumpa – 600,-
Termostat – 300,-
Víčko rozdělovače – 350,-
Palec rozdělovače – 200,-
Ložisko převodovky – 400,-
Svíčkové kabely – 525,-
Ložiska předních kol – 1000,-
Silentbloky motoru L a P – 900,-
Motorový olej – 600,-
Převodový olej – 400,-
Srovnání hlavy, zabroušení ventilu a sedel, gufera ventilů – 1000,-
Přenytování spojkové lamely – 500,-
Zinek sprej – 250,-
Zinek sprej světlý – 400,-
Barvy – 600,-
Ředidla – 400,-
Čističe – 400,-
Hliniková stříbřenka – 200,-
Silikon – 250,-
Lambda Sonda – 1000,-
Pískování personů, brzdičů, držáků motoru – 400,-
Vnější klouby poloos včetně prachovek – 2000,-
Nerez potrubí – 1400,-
Výfukové svody z 16V – 500,-
Rezonátor – 550,-
Svařování výfuku 700,-
Přední brzdové kotouče – 2600,-
Přední brzdové destičky – 500,-
Opravná sada brzdičů – 500,-
CELKEM – 21.817 plus poštovné, projetý benzín plus pomocné práce =25.000,-
Celkově mě to trvalo cirka 5 měsíců.
Samozřejmě mě to nenechá spát a pustím se ještě do zadní kotoučové nápravy a její renovace, do které spadne dalších 5tis.. nehledě na to, že už Astra má tlumiče KONI, pružiny Eibach a nové čepy. Takže konečná suma motoru a patřičných dílu k tomu mě vychází na cca 30tis ve které není zahrnuta, jak již jsem zmínil cena motoru, a příslušenství. Na to že jsem sedmnáctiletý student, a totálně všechno jsem financovál sám za pomocí brigád a rozprodávaním dílu se musím pochválit
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Taková malá generálka motoru 
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
