Co první???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

začínám mít plány jak neupravím svoje fárko ale vubec netuším kde začít?? poradte?? zajímá mě jak upravit nejen trocha motor přes exterier interier a podvozek tak čím začít???
Opel Vectra B 2.0i 16V

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Ondras »

Prodejem a zakoupením takového vozu, které bude mít z výroby vlastnosti, po kterých toužíš. Jiný postup je kompromis a ekonomický nesmysl. :wink:
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od honza 2.0 16v »

kola, podvozek, koncovej tlumič, filtr... plasty a exteriér na poslední místo

koukám, že máš vectru s ecotecem... na ten lexmaul a dbilas dělá poměrně dost věcí (svody, sání.)..takže stačí mít velký konto a jedeš..

jinak jakákoliv invetsice do auta je nesmysl:) ale když tě to baví, a máš k auto nějakej vztah, tak není co řešit 8)

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

samozřejmě nemám v plánu zase něco extra :D tak díky za rady :)
Opel Vectra B 2.0i 16V

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

honza 2.0 16v píše:kola, podvozek, koncovej tlumič, filtr... plasty a exteriér na poslední místo

koukám, že máš vectru s ecotecem... na ten lexmaul a dbilas dělá poměrně dost věcí (svody, sání.)..takže stačí mít velký konto a jedeš..

jinak jakákoliv invetsice do auta je nesmysl:) ale když tě to baví, a máš k auto nějakej vztah, tak není co řešit 8)

a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našel :) shanim zkrácené řazení odlehčený setrvačník keramickou spojku atd atd
Opel Vectra B 2.0i 16V

avenger
Příspěvky: 342
Registrován: 19 říj 2007 09:44

Re: Co první???

Příspěvek od avenger »

nejlepší věc co udělat :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=cv157ZIInUk" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Dr.Scorp píše:......

a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našel :) shanim zkrácené řazení odlehčený setrvačník keramickou spojku atd atd
http://www.carbonia.cz/?m1=1&t=138" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

výběr velikej, na setrvák bych nešahal...

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

honza 2.0 16v píše:
Dr.Scorp píše:......

a kde bych sehnal svody sani atd atd nenašel sem žádnou stránku kde bych pro sve auti něco takového našel :) shanim zkrácené řazení odlehčený setrvačník keramickou spojku atd atd
http://www.carbonia.cz/?m1=1&t=138" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

výběr velikej, na setrvák bych nešahal...

díky díky ;) a proč nesahat na setrvák???
Opel Vectra B 2.0i 16V

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Rudi »

na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

Rudi píše:na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?
je to mrtvé ten motor na to že to je 100kw tak to skoro vubec nejede nevim čim to :(
Opel Vectra B 2.0i 16V

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Co první???

Příspěvek od milosh »

Necekej rozumne odpovedi kdyz das prispevek do pokecu :?:

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

milosh píše:Necekej rozumne odpovedi kdyz das prispevek do pokecu :?:
no jo sem tu nový stačí poradit kde mam napsat a napíšu :)
Opel Vectra B 2.0i 16V

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Co první???

Příspěvek od milosh »

Mas tady ai 50 sekci tak si vyber, tvuj dotaz bych smeroval spis do Tuning / Styling sekce, tak ti to tam hned presunu 8)

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

milosh píše:Mas tady ai 50 sekci tak si vyber, tvuj dotaz bych smeroval spis do Tuning / Styling sekce, tak ti to tam hned presunu 8)

oka :) presun díky
Opel Vectra B 2.0i 16V

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od bóďa »

bod. č.1) uvedení vozu do perfektního stavu :)
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od JRD McLAREN »

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od m.artty »

bóďa píše:bod. č.1) uvedení vozu do perfektního stavu :)
Přesně tak. V první řadě musí všechno fungovat, tak jak má. Nejdřív bych to viděl na údržbu moturu, protože když to má 100 KW a nejede to.... to je divný ne? Já mam 55 kW (taky Opeláckých) po údržbě a jede to :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Co první???

Příspěvek od tsin »

Dr.Scorp píše:
Rudi píše:na co keramickou spojku, když tam máš 100kW?
je to mrtvé ten motor na to že to je 100kw tak to skoro vubec nejede nevim čim to :(
to chce ale vymenit motor a ne spojku
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

m.artty píše:
bóďa píše:bod. č.1) uvedení vozu do perfektního stavu :)
Přesně tak. V první řadě musí všechno fungovat, tak jak má. Nejdřív bych to viděl na údržbu moturu, protože když to má 100 KW a nejede to.... to je divný ne? Já mam 55 kW (taky Opeláckých) po údržbě a jede to :wink:
takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisu :D to bych se asi nedoplatil jelikož by mi vytáhli starý motor a dali nový :D předpokládám ale že spoustu věcí si dokážu udělat sám :)
Opel Vectra B 2.0i 16V

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

JRD McLAREN píše:nazoorna ukazka, preco nesahat na zotvacnik
http://www.youtube.com/watch?v=L2pz1PkhAo8
http://www.youtube.com/watch?v=QSFA0ufNS_k
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI

motor mas X20XEV ..??
jj motor mam přesně tenhle :)
Opel Vectra B 2.0i 16V

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Co první???

Příspěvek od AlesShi »

avenger píše:nejlepší věc co udělat :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=cv157ZIInUk" onclick="window.open(this.href);return false;
s tim souhlasim :lol:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od kubi »

Hele pokud chceš upravovat oplíka, napiš raděj k nám do Opel sekce, tady se dozvíš leda.... ale ty víš co 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od JRD McLAREN »

no tak tu mash jednu stranku z katalogu dbilas-dynamic

http://195.28.90.58/dohc/ostatne/out0002.jpg
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

avenger
Příspěvky: 342
Registrován: 19 říj 2007 09:44

Re: Co první???

Příspěvek od avenger »

každý vždy začíná s dotazem jak zvýšit výkon, první co by měl každý udělat jsou brzdy,podvozek - tlumiče + všechny podvozkové díly zkontrolovat/vyměnit, a kvalitní pneu, pak udělat servisní údržbu motoru - vyměnit všechno co již dosloužilo nebo je na výměnu, hlavně nedávej otevřený filtr a neodstraňuj katalyzátor a všechny tlumiče jak mají všichni začátečníci co vědí o technice prd ve zvyku, s dalšimi dotazy bych šel do opel klubu, tam vědí asi více zda záměna nějakých dílů ze silnější verze má nějaký význam, tam o těch motorech vědí 8)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Co první???

Příspěvek od elviiis »

no 100kw n tu vahu neni zadnej zazrak je to rodine auto nikoliv zavodak proto pocitej s tim ze kazdej malej hot hatch s 16kou bude rychlejsi... jak bylo zmineno kup kvalitni kola , kvalitni pneu , kvalitni tlumice , povymenuj stabyky filtry apd. posleze premejslej o svodech vackach a podobnych drobnostech a mas sanci se dostat na hodnoty starsich motoru opel 2.0 16V ale pokud do toho nestriknes dalsi vektru nikdy to nebude rychle auto tak si to rozmysli...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od blázen »

kubi píše:Hele pokud chceš upravovat oplíka, napiš raděj k nám do Opel sekce, tady se dozvíš leda.... ale ty víš co 8)
:lol:


můj názor zní:
prodat..koupit vectru 4x4 a instalovat 2,0T z calibry..to je dobrý základ,z něhož jednou může něco být.. :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od m.artty »

Dr.Scorp píše: takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisu :D to bych se asi nedoplatil jelikož by mi vytáhli starý motor a dali nový :D předpokládám ale že spoustu věcí si dokážu udělat sám :)
Zase až tak moc věcí jsem nedělal.... jedná se jen o tohle: rozvody, těsnění pod hlavou, komplet vyčištěné vstřikování, nové svíčky (Beru - přesně ty co jsou předepsané pro můj motor), kabely ke svíčkám, filtry (palivový, vzduchový, olejový), olej. To je snad asi všechno, a rozdíl v tom jak to jelo a jak to jede teď je znát. Předním než jsem to udělal motor sice běžel celkem klidně, ale při jízdě to občas cukolo, někdy se mu nechtělo do otáček a celkově to bylo líné.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Dr.Scorp
Příspěvky: 12
Registrován: 06 zář 2009 16:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od Dr.Scorp »

m.artty píše:
Dr.Scorp píše: takže dobrá udržba motoru a co jsi přesně ty udělal?? co jsi měnil nebo co bych měl chtít požadovat po servisu samozřejmě nemluvim o orig. servisu :D to bych se asi nedoplatil jelikož by mi vytáhli starý motor a dali nový :D předpokládám ale že spoustu věcí si dokážu udělat sám :)
Zase až tak moc věcí jsem nedělal.... jedná se jen o tohle: rozvody, těsnění pod hlavou, komplet vyčištěné vstřikování, nové svíčky (Beru - přesně ty co jsou předepsané pro můj motor), kabely ke svíčkám, filtry (palivový, vzduchový, olejový), olej. To je snad asi všechno, a rozdíl v tom jak to jelo a jak to jede teď je znát. Předním než jsem to udělal motor sice běžel celkem klidně, ale při jízdě to občas cukolo, někdy se mu nechtělo do otáček a celkově to bylo líné.

díky moc přesně tohle bude muj problem je to líne takže udělám to co jsi tady psal a pak napíšu výsledek ;) ještě jednou díky :rock:
Opel Vectra B 2.0i 16V

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Co první???

Příspěvek od m.artty »

V první řadě se mrkni na svíčky... ono když tam dáš jiné než tam mají být, často to blbě jede.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

avenger
Příspěvky: 342
Registrován: 19 říj 2007 09:44

Re: Co první???

Příspěvek od avenger »

je to kombinace dvou základních věcí, benzín a vzduch, nejlepší je začít od těch nejlevnějších věcí, já začínám vždy od "vzduchu". Kontroluji jestli není nějaká překážka v sání, nový filtr (když už nový tak něco kvalitního - KN atd ale jen vložku, otevřený konus v 90% motoru spíše ubere) případně jestli jsou v pořádku hadice a neufukují, banalita ale dokáže to změnit k horšímu když AFM dává signál a poté se ke klapce dostane zcela jiné množství, takže je dobré vzít hodnoty čidel z autodat nebo workshopu, sehnat si multimetr nebo šikovného elektrotechnika a měřit hodnoty všech důležitých čidel které zajišťují poměr směsi, nevím co je vše u opelu, nějaká čidla teploty a množství vzduchu zřejmě,proměřit jestli odpor klapky se při otevírání lineárně mění, při té příležitosti proměřit lambdu, pokud stach. poměr jiné než "1" tak to může zapříčinit lenost ale to by si asi cítil na spotřebě. svíčky nic nestojí, kabely většinou vydrží hodně, málokdy je třeba měnit, taky lze proměřit, palivová soustava bude asi také v pořádku takže bych se dál zaměřil za svody, zkontrolovat výfuk, zmíněnou lambdu, a mrknout na katalyzátor v jakém je stavu, pokud je ucpaný tak plyny nejdou ven a auto se dusí a nejde do otáček, UNI stojí kolem 2tis takže to není tak hrozné, kamarád měl ve výfuku nějaký chuchel a také mu auto vůbec nechtělo jet...může to být hodně příčin, otázka jestli jak píšeš že je liné tak takové prostě není od výroby

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“