Tak OK.
Takze akci kompresor, prozatím přejmenovávám na zjištění funkcí ŘJ.
Uz vim



Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
procti tema prestavba na na turbo... je otazka co motor vydrzi mozna bude potreba jej prekopat aby prezil navyseni vykonu... kompress muze zustat ale pak musis jit na menai tlak... musis predelat komplet motor managament da se pouzit piggi ale nevim jak dobre to bude pouzitelne s tvoji jednotkou... predelat motor a dat tam turbo nebo komp je to nejsnadnejsi s fuel managamentem to bude horsiM.A.M.mania píše: Jedná se o motor obsahu 1.6 litinovej blok 8ventil série kompresní poměr 9,6:1 (teď je tam teda nižší celoplech těsnění a ostřejší vačka). Je to motor Peugeot/Citroen TU5JP NFZ 65kw 89ps.
Otázky (asi trochu hloupé ale rád bych věděl maximum)
1) Co všechno upravit? Myslím vnitřnosti... Snížit kompresi? O kolik?
2) Elektronika? Jinou ECU? nebo koupot lambdu map senzor apod?
3) Palivovej systém? Zvednout tlak na liště? Jiné vstřiky?
pri tomto tlaku kompu se motor rozsipe... tech 300k je realnych pri 1baru a motor by to mohl rozdejchat... ale pochybuji ze se s tim tlakem popere jednotka...kozorozecek píše:.
ted kompresor v maximu tlači 0,5 moje představa je se dostat k 1,5
kompresor by mnel bejt M61
Svuj vliv ma za prve opasani remenice ale take samozrejmne zmena prevodu jako takoveho... ty chces zvysit tlak kompresoru a proto musis zmenit prevod tak aby si zvedl jeho otacky a tim zvysis odpor kompresoru a zvetsi se tak sily pusobici na perevod a tudiz i pri totoznem opasani dojde k prokluzu... to reseni se zubacem mi prijde celkem jednoduche a efektni... ted jen otazka jestli prave neni na skodu to ze v krizove situaci neni schopen remen proklouznout a jestli by to nevyresilo zvydeni opasani nejakou vodici kladkou navic...kozorozecek píše:když tak přemejšlim o tom klouzani řemenu neni to zpusobeno tim že vy zmenšujete řemenici na kompresoru tim zmenšujete paku pusobyci na kompresor kdežto ja chci zvedšovat řemenici na klikovce nemuže to bejt i tim,?