k03s hybrid v čechách? anyone??

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od jim.vw »

Je v čechách někdo kdo se zabejvá úpravou těhle malejch jebek??
konkrétně mi jde o hybrid k03s s upravenejma internals z k04
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od Libor12 »

Nápis Krosmenovi,má na prodej k04 nové za pár kaček.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od jim.vw »

K04 páchat nechci, zaprvé je už zbytečně velká a za druhý má výstup do strany a musel bych schánět downpipe, svody + bych musel překopat půl motoru. To tam radši dám obyč k03s :|
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od Mustafa »

Vem jí, sundej výfukovou část a dej na ní výfukovou část z K03/K03s. Budeš muset vysoustružit větší díru pro vrtulku na ní... A nebo nevymejšlej pitšoviny a kup si origo K04 001 co ti tam padne jako prdel na hrnec :)
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od jim.vw »

k04-001 je taky varianta, ale v podstatě nemá proti K03s moc velkej přínos, jen trošku víc tlačí ve vyšších otáčkách. Jinak kompresorovou část má i o trošku menší jak k03s.

sám to dělat nechci :D asi teda fakt vezmu k03s a nebudu vymejšlet hovadiny, i těch 240 koní mi bude stačit až až
.slow Obrázek
head&shoulders power...

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od FCS »

Na jakej motor to chces davat?

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od Mike Mad »

G4 GTI
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od jim.vw »

AGU

těch 240 je asi hodně optimistickejch :lol: , 215-220 na kolech by tam, co tak čtu, bejt mohlo vcelku jednoduše, 240 nakonec taky, ale už to chce víc práce :D
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od Mustafa »

No na kolech mít 215-220koní je snad ještě větší optimismus, než těch 240 :D K04 001 a K03s maj uplně stejnou kompresní část...
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od jim.vw »

no však se uvidí, o koně mi nejde, stačí když to trošku ožije :D

"This is my graph from my k03s set-up. Gratned I have a few mods on top of that, including a twin smic, silicone TIP, N75J valve, Forge 007p, green top injectors and a panel filter, but will give a reasonable indication of what you can acheive. At first glance it can appear a bit peakey (if you know what I mean), but remember the scale. It first breaks 200 BHP at about 2800rpm, and the torque doesn't drop below 200lbft until about 6200 rpm."

Obrázek
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od Mustafa »

No, papír snese všechno. Píše, že má jiný vstřiky 440cc místo 280tek nebo co sou u AGUčku a vylepšenej chladič ala TT/S3. Ale i tak, je mi to divný. Hlavně pochybuju, že by to tady někdo na tyhle vstřiky sladil... Myslim, že k dosažení tohohle výkonu je potřeba víc, než to, co napsal... Já mam K03s, N75K (ještě agresivnější než J), 3" 1. díl výfuku a pak 2,5" od vlnove dozadu bez katu a středu a mam 190koní a 330Nm

GRAF
Naposledy upravil(a) Mustafa dne 26 pro 2009 13:29, celkem upraveno 1 x.
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
R@ZOR
Příspěvky: 277
Registrován: 07 led 2005 17:34
Bydliště: C.Budejovice

Re: k03s hybrid v čechách? anyone??

Příspěvek od R@ZOR »

Mustafa píše:No, papír snese všechno. Píše, že má jiný vstřiky 440cc místo 315tek nebo co sou u AGUčku a vylepšenej chladič ala TT/S3. Ale i tak, je mi to divný. Hlavně pochybuju, že by to tady někdo na tyhle vstřiky sladil... Myslim, že k dosažení tohohle výkonu je potřeba víc, než to, co napsal... Já mam K03s, N75K (ještě agresivnější než J), 3" 1. díl výfuku a pak 2,5" od vlnove dozadu bez katu a středu a mam 190koní a 330Nm

GRAF
A na jakym motoru? Samo ze 1.8T, ale zaklad byl 110kW, nebo 132kW? Tu N75K jsi sehnal kde? Dost by me to zajimalo, zrovna mi odesla obyc N75, tak bych rad dal lepsi? V cem presne je lepsi? Turbo ma rychlejsi nastup? Dik moc za info, muzes klidne do SZ.
GIV 1.8T

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“