galant 93-97, tipy rády, návody na tuning...díky

Plasty, spoilery, čirá optika, neony, zadní lapmy, křídla a tak dále, to najdete v této kategorii.

Moderátoři: Fáboš, Jardafox

Odpovědět
truckercech

galant 93-97, tipy rády, návody na tuning...díky

Příspěvek od truckercech »

zdar chlapci, takže studuju různě tady web ohledně stylingu a tuningu apod, ale zkusím udělát téma, byl bych dosti rád, pokud by se zde našel někdo kdo sem hodí různý odkazy apod co se týče úpravy tohodle japonca, beru všechno kromě debilních keců. děkuji

PS stejně se mi nejvíc líbila starší verze galantu, byl sem hrdým majitelem dynamic GTI 2,0 DOHC 160kw... 4wd 4ws 4abs...to byla parádní kárka, škoda že takových už moc není :(
co udělá dežo po dokončení fylozofické fakulty??
----------------------------------------------
sbalí lešení a přesune se na právnickou :D

maRkus
Kontaktovat uživatele:

Re: galant 93-97, tipy rády, návody na tuning...díky

Příspěvek od maRkus »

a chces stajlovat nebo delat hardwarove upravy ?
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

truckercech

já chci dělat hodně věcí včetně zmíněných, ale chci si nejlépe pročíést nějaké ty článečky,techniky,možnosti apod než začnu vůbec přemýšlet co kam kde a hlavně JAK....proto se ptám na info, budu moc rád za cokoliv...

jinak soukromě, v této chvíli se motorické části nechci moc dotýkat, poněvadž krmení je tak akorát, ale nějaká ta vzhledná exterier/interier úprava by byla fajn..ale shrnu to asi takto: vše co se týká tohoto galanta BERU!!! :D

díky

edit: přeci jenom zase tak moooc zásadní věci v knížce ,,jak na tuning" nenajdu, hlavně co se případných ,,přesných" postupů týče..já raději 5x měř....:)

maRkus
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maRkus »