blázen: trošku si mě pobavil, znám ten web včetně mitsubishiclubu kde též jsem, a výše je psáno že to není první neznámé auto

ale jo beru, koneckonců todle téma může být napomocno nejen pro mě žejo....)
maRkus:
co se týče vzhledu tak vpodstatě tak nějak sem si ustálil svůj požadavek (nejsem žádný extremista v podobě airbrashů a filmu rychle a zběsilo, holt zastávám ,,decent-tuning" a ,,low-end-homemade"

)
takže co se týče vzhledu:
-černá asi mat
-90% zatmavené folie černé
-křídlo buďto nižší co sem měl na starým galantu nebo vyšší ala EVO (ještě si udělám nějaký to VTéčko )
-alu , ty mi stačí tak 15" žádný extrémy v podobě 19" apod, holt tak, abych se nebál patníků, styl hvězdice (opět dle cen a vzhledu)
-přední optika původní asi se zástavbou xenonů, zadní lampy ztmavit (nikoliv zatemnit!!), boční blinkry bílé
-co se týče spojlerů a prahů...asi bych nechal origo jen s úpravou mřížek a osazením origo baňama pro mlhovky no a vodorovným říznutím a snížením, zdaní origo asi říznout a snížit, prahy tak mám kamaráda karosáře který by mi byl schopen navařit klasiky plechy.snížený a dole s jemným vystoupením, žádný plasty co se ulomý, kov jde svařit vždycky a celkově mi to přijde jako ,,origo" matroš, žádný pvc ,,tjůzing"
no to by asi tak bylo k tomu vzhledu...jelikož se mi moooc líbí evo ale jelikož právě dokončuji studia tak bude trvat pár let než našetřím, takže proto bych tím křidýlkem barvou a snížením chtěl docílit ,,sportovnějšího" vzhledu ala EVO

...
jinak co se týče konkrétním autem co mám, nejsem si zcela jist jestli jít do něj, možná bych radši koupil nepojízdnýho ale s dobrou kastlí, tu co mám tak je celá od krup atd, zase motor šlape jak hodinky...
no a co se týče hardwaru...kromě případné rozpěry a filtru (samozřejmě na léto, v zimě to kur*it nebudu ) tak motoru kromě bežných věcí údržby asi dělat nic nebudu (byť mě napadlo vyzkoušet si tolik ,,oblíbenou" dekarbonizaci

) no a do třetice (rozpěra filtr) tak decentní exhaust soustavu
co se podvozku týče, asi snížit pružiny a nějaký ten cm a nabarvit je, dále, je to 1,8čka 16V ale vzadu to má bubny tak možná mě semtam bleskne hlavou zástavba kotoučů z dvoulitrových verzí, ale i tak to brzdí slušně, a dokonce minulý majitel minulý rok dělal GO brzd včetně výměn bubnů paken i kotoučů...uvidím..
zásadní věc je, že nechci nic extrémního, prostě tak aby se dalo i po těch letech na auto podívat a taky aby se do toho nevráželo x desítek tisíc...už jen lak bude stát cca 6000 (jeden známý, ne firma, proto nízká cena

) folie jsou kolem 3000kč, křídlo je tak okolo 2000 a to je základní změna vzhledu a už sem někde nad 10000kč a to prosím bez kol natož dalších úprav
jo co se týče interiéru, někdy v budoucnu krom solidního mp3 rádia nic nepotřebuju (jsem to ale skromný že??

)
tak a teď jen do mě, pánové
PS případné rádce a ochéotné lidi z okolí zlínska rád uvítám mezi 4ma očima naživo
