To ze obyc podvozek vydrzi cca 10t km to mi jasny a vim to, sleduju to i na mym aute, s tim se nejak pocita, jinac ze musim pri snizeni upravit komplet celou geometrii to vim, a ze trpi vsechno kolem co je na aute a pod autem to mi je jasny taky. ze rizeny, poloosy atd atd je v neprirozeny pozici, nez jakou by melo kdyz je auto na seriovym podvozku, ale nema to cenu rozebirat, mame kazdej jinej pohled na jinou vec, kazdej mame neco co nas bavi a co se nam libi a o tom to je, jinac by na svete byla nuda.
EDIT: TABOO aby nedoslo k nejakymu nedorozumeni nebo konfliktu... co se tyce staveb motoru, podvozku atd, na zavodni nebo rekreacne zavodni ucely tak to co mas v hlave ty je sila, obcas nechapu a obdivuju takovy znalosti, ale proste sou lidi a je jich dost, kteri se smiri s tim ze tlumic v aute je uz skoro jen tyc co drzi pohromade napravu, ale maj auto 2-3 od zeme... je to jista forma postizeni... treba auta wrc se mi libi nejvic v konfiguraci pro beton, nizky profil gum a nizko u zeme... A dnesni svet funguje tak ze vytezi forma nad funkci, takze du s proudem
