Argumentuj tim, ze s turbomotorem se do porodnice dostanes rychlejc.kozorozecek píše:ju zatim dikes:-) mel bych si pospišit mlada začina mluvit o rodine
Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Přestavby N/A na turbo
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Beaver: správnej přístup
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Přestavby N/A na turbo
Teď píchnu do vosího hnízda....
Docela se nám osvědčil jeden čínský výrobce turbodmychadel od kterého bereme CT26-Toyota Supra (pokud dám vedle sebe origo a tuhle čínu nepoznáš rozdíl)-všechny namontované jezdí....
Dále GT28-není na kuličkách,velikostně je na tom jako GT3071 je aplikováno ve dvou autech bez problémů s výkony nad 300PS při tlaku 1Bar
A jako poslední TE04 zase je to někde pro aplikace 300-400PS a to je zattím jedno namontované opět bez problémů jezdící s více než 300PS...
A ceny se pohybují s dovozem do čr na haranici 14000.- za kus....
Mám v plánu jedno TE04 foukat 1,6Bar sem zvědav co bude dělat,pokud se osvědčí zkusím to samé i s CT26.....
Jinak tady v čr se dají GT28 pořídit jak píše MarAt - hodně záleží na přesné specifikaci a jestli má interní wastegate a jak je udělaný kompresor housing-jestli se na něj dají rovnou nasadit hadice a nebo se musejí dělat příruby.....
Docela se nám osvědčil jeden čínský výrobce turbodmychadel od kterého bereme CT26-Toyota Supra (pokud dám vedle sebe origo a tuhle čínu nepoznáš rozdíl)-všechny namontované jezdí....
Dále GT28-není na kuličkách,velikostně je na tom jako GT3071 je aplikováno ve dvou autech bez problémů s výkony nad 300PS při tlaku 1Bar
A jako poslední TE04 zase je to někde pro aplikace 300-400PS a to je zattím jedno namontované opět bez problémů jezdící s více než 300PS...
A ceny se pohybují s dovozem do čr na haranici 14000.- za kus....
Mám v plánu jedno TE04 foukat 1,6Bar sem zvědav co bude dělat,pokud se osvědčí zkusím to samé i s CT26.....
Jinak tady v čr se dají GT28 pořídit jak píše MarAt - hodně záleží na přesné specifikaci a jestli má interní wastegate a jak je udělaný kompresor housing-jestli se na něj dají rovnou nasadit hadice a nebo se musejí dělat příruby.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
vam se to radi uz kdyz mi prisel IC tak jsem se zapotil abych to nejak vokecal :-)bohuzel nejsem milionar tak musim kazdou korunu dvakrat otocit.jinak co se te ciny tyka i tu jsem na zkousku zvazoval al
e bojim boji
e bojim boji
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Přestavby N/A na turbo
no moje rada je,pokud nemáš peníze navíc,tak se do ničeho nepouštěj,vše je drahý
Re: Přestavby N/A na turbo
ot jako reci o rodine, penezich a poptavce po zbozi si muzete nechat nekam jinam ne? tohle neni osobni blog
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
maš pravdu omlouvam se
jinak je pravda neni to zrovna levnej koniček hold mi to bude trvat dele ale jdu do toho
jinak je pravda neni to zrovna levnej koniček hold mi to bude trvat dele ale jdu do toho
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
tsin: tak jsme lidi, jenom uvedl, že si litrama netapetuje WC tak chtěl poradit kde ušetřit. To snad není nic hrozného.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
s tim činskym turbem je to taky nejak značkovane ?nebo ty jejich varianty jsou schodne s nečim ?
a co ložiska jsou taky na kuličkach?
a co ložiska jsou taky na kuličkach?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Přestavby N/A na turbo
Kuličkové nejsou jak sem již zmínil výše....
Jejich konstrukce je prakticky okopírováním originálu ale ne na 100% viz kluzné GT28.....
Jejich konstrukce je prakticky okopírováním originálu ale ne na 100% viz kluzné GT28.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
a byl by velkej problem turbo s kluznyma převrtat na luličkovou vložku?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Přestavby N/A na turbo
A byl by velkej problém předělat tě chirurgicky na ptakopyska ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
to by problem byl ale nevidim problem v odvrtani tela turba a vloženi vložky na vlastni oči jsem tu vložku nikdy nevidel ale z obrazku soudim že by to jit mohlo proč by ne?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Přestavby N/A na turbo
Tak to zkus a pak poreferuj kolik jsi znicil dmychadel nez se ti to povedlo udelat tak, abys prechcal ty hloupe vyrobce, kteri netusi, jak snadno se vlastne turbo upravuje
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
tak samozrejme ze vyrobci se upravovat nevyplati ze je pro nej jednodusi strilet nove dily.myslim si ze to neni nerealne jen sehn
at tu vlozku s kulickama a zjistit prurez turbem a jak jsou reseny ucpavky na stranach te vlozky
at tu vlozku s kulickama a zjistit prurez turbem a jak jsou reseny ucpavky na stranach te vlozky
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Přestavby N/A na turbo
Originál GT turba mají celý střed s kuličkovými ložisky vyndavací z uzlu turba a kluzné mají standartně nalisovaná kluzná ložiska do uzlu,konstrukce je úplně jiná a nedá se to takhle jednoduše vymyslet....S roztočením kluného turba nemáme problémy,nevídím pro naše použití žádný extrémní rozdíl klasiky oproti BB....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
no supr rozumna odpoved dekuji za vysvetleni tak se teda optam na ta tvoje činska turba a asi jej taky vyzkoušim
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Přestavby N/A na turbo
přiložím taky dotaz jen takový nápad, na motorce sem si vždycky leštil všechny kanály a ojnici, prostor kliky a ták a myslím že to i líp jelo
co turbo? co kdybych vyleštil tu vnitřní kompresorovou část? je to tam docela hrubý, pomuže to nějak? nebo je to blbost díky
co turbo? co kdybych vyleštil tu vnitřní kompresorovou část? je to tam docela hrubý, pomuže to nějak? nebo je to blbost díky
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
mno řekl bych že ztráta času,co ovšem ztráta času není je pohrát si s vedením vzduchu aby byly všechny spoje uvnitř hladké nikde žádný přesah,nedávat ostré kolena ale oblouky. Zkrátka aby se vzduch nikde nebrzdil. Tak můžeš ušetřit až 0.1bar tlaku turba. Tady najdeš pár užitečných informací http://www.are.com.au/feat/techtalk/techtalk.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Něco k tématu...
Není lepší raději koupit pořádnej motor už s rovnou s turbem?
Takhle do toho vrazíte spoustu peněz a výsledek taky není zaručenej.
Koupit napřiklad rb26dett, kterej je rovnou twin turbo
za 50-80t (podle stavu) - následne udělat
menší GO a máte motor o kterým se vám ani nezdálo
Nebo je spousta jinejch variant, třeba ca18det - bezva
záležitost za slušné peníze, s vysokým potencionálem
...atd. atd.
Toť můj názor tak mě nebijte
Není lepší raději koupit pořádnej motor už s rovnou s turbem?
Takhle do toho vrazíte spoustu peněz a výsledek taky není zaručenej.
Koupit napřiklad rb26dett, kterej je rovnou twin turbo
za 50-80t (podle stavu) - následne udělat
menší GO a máte motor o kterým se vám ani nezdálo
Nebo je spousta jinejch variant, třeba ca18det - bezva
záležitost za slušné peníze, s vysokým potencionálem
...atd. atd.
Toť můj názor tak mě nebijte
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
takový názor tady padl nejednou. Na druhou stranu se ptám proč? O tom tuning přeci je,vyladit a dotáhnout něco k dokonalosti. Chci dostat z 1.6 atmo z původních 124hp zhruba 220-230. Pokud bych na ní dal turbo už by tam asi bez problémů byly. Každý máme jiný cíl kterého chceme dosáhnout.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Presne tak. Chtel bych videt jakou alternativu bys zvolil v mem pripade Stigu? Budu davat turbo na 3.2l motor. Ne kazdy mame moznost naimplantovat turbo motor a nebo chceme zustat u toho co mame a jenom ho trosku poladit.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
Re: Přestavby N/A na turbo
jednoduše proto že kdyby takový lidi který chcou udělat něco svýho , dokazat si že to dokažu protože právě tohle chci a ne něco jinýho , nebyly tak by nikdy ani žádný RB26DETT nemohl vzniknout, protože by si až doted všichni říkali nač stavět nový motor když motor z fordu T už jezdí 60 let.. možná že život neni jenom o penězích - ale třeba se pletu
Re: Přestavby N/A na turbo
Achjo, zase tlupa nechápajících...
Já proti tomu nic nemám, jen směle do toho, já mám rád podobné úpravy, akorát říkám, že se to prostě nevyplatí.
1. Poměr peníze/výsledek - nic moc
2. Atmo motor sice má nějaké rezervy pro zvýšení výkonu, ale většinou ne takové,
aby dlouho době vydrželi takovou zátěž (např. vyšší tlaky), tudiž pokud neupravujete
uplně od základu, tzn. odstrojit až k bloku a vyměnit těsnění atp., nemá to smysl.
Já proti tomu nic nemám, jen směle do toho, já mám rád podobné úpravy, akorát říkám, že se to prostě nevyplatí.
1. Poměr peníze/výsledek - nic moc
2. Atmo motor sice má nějaké rezervy pro zvýšení výkonu, ale většinou ne takové,
aby dlouho době vydrželi takovou zátěž (např. vyšší tlaky), tudiž pokud neupravujete
uplně od základu, tzn. odstrojit až k bloku a vyměnit těsnění atp., nemá to smysl.
Re: Přestavby N/A na turbo
a proč uvažuješ o RBmotoru, má to nějaký hlubší význam?, proč třeba neuvačuješ o VG či VQ motoru, anebo LS?Stig píše:Achjo, zase tlupa nechápajících...
Já proti tomu nic nemám, jen směle do toho, já mám rád podobné úpravy, akorát říkám, že se to prostě nevyplatí.
1. Poměr peníze/výsledek - nic moc
2. Atmo motor sice má nějaké rezervy pro zvýšení výkonu, ale většinou ne takové,
aby dlouho době vydrželi takovou zátěž (např. vyšší tlaky), tudiž pokud neupravujete
uplně od základu, tzn. odstrojit až k bloku a vyměnit těsnění atp., nemá to smysl.
v čem je to RB tak zázračné (mám dva na dílně, tak se jen ptám, aby sis nemyslel že hovno vím a reju)
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
Byl to jen přiklad
A zrovna RB jsem si vybral proto, že se jaksi víc zajímám o japonce. A konkrétně 26dett je nádhernej motor, kterej se jim neskutečně povedl. Myslím si, že taky patří k těm známějším. Třeba už jen proto, že je v legendárním nissanu.
A zrovna RB jsem si vybral proto, že se jaksi víc zajímám o japonce. A konkrétně 26dett je nádhernej motor, kterej se jim neskutečně povedl. Myslím si, že taky patří k těm známějším. Třeba už jen proto, že je v legendárním nissanu.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
zeptej se Marata proč do svého crx nedal nějaký 8 válcovy 4.0 a začal přeplňovat původní 1.6ku? A má na ní tuším 600hp. Drží několik národních rekordu ve sprintu. Prostě si stanovil cíl a jde za ním. Někdo má prostředky na to aby sotva naplnil nádrž na víkend jiný má prostředky na to aby postavil takovýto motor. A není to jen o prostředcích ale i o vědomostech jak toho cíle dosáhnout. Někdo výplatu propije a jiný ji vrazi do motoru.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Proboha živýho, je neříkám že je to nemožný, ale už vidím jak tady každej investuje statisíce do motoru. Jasně, když na to máš peníze, tak z toho udělaš takovou parádu, že se z toho všichni poserou. Ale to už jsou opravdu extrémní úpravy.
Mě jen připadá, když si to tady pročítám, že si to tady každej přestavuje jak hurvínek válku. Koupím turbo, přišroubuju a budu mít super výkon. Ale tak to fakt není...
Mě jen připadá, když si to tady pročítám, že si to tady každej přestavuje jak hurvínek válku. Koupím turbo, přišroubuju a budu mít super výkon. Ale tak to fakt není...
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Aha. Tak jsem si to vzdycky predstavoval. Joke.. Opravdu sis to procetl poradne?Stig píše:
Mě jen připadá, když si to tady pročítám, že si to tady každej přestavuje jak hurvínek válku. Koupím turbo, přišroubuju a budu mít super výkon. Ale tak to fakt není...
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
Re: Přestavby N/A na turbo
Abych pravdu řekl, tak moc pořádně ne, po pár komentech jsem toho raději nechal.