Přestavby N/A na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Beaver »

kozorozecek píše:ju zatim dikes:-) mel bych si pospišit mlada začina mluvit o rodine
Argumentuj tim, ze s turbomotorem se do porodnice dostanes rychlejc.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od PJ »

Beaver: správnej přístup 8)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Krosmen »

Teď píchnu do vosího hnízda....
Docela se nám osvědčil jeden čínský výrobce turbodmychadel od kterého bereme CT26-Toyota Supra (pokud dám vedle sebe origo a tuhle čínu nepoznáš rozdíl)-všechny namontované jezdí....
Dále GT28-není na kuličkách,velikostně je na tom jako GT3071 je aplikováno ve dvou autech bez problémů s výkony nad 300PS při tlaku 1Bar
A jako poslední TE04 zase je to někde pro aplikace 300-400PS a to je zattím jedno namontované opět bez problémů jezdící s více než 300PS...
A ceny se pohybují s dovozem do čr na haranici 14000.- za kus....
Mám v plánu jedno TE04 foukat 1,6Bar sem zvědav co bude dělat,pokud se osvědčí zkusím to samé i s CT26.....
Jinak tady v čr se dají GT28 pořídit jak píše MarAt - hodně záleží na přesné specifikaci a jestli má interní wastegate a jak je udělaný kompresor housing-jestli se na něj dají rovnou nasadit hadice a nebo se musejí dělat příruby.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

vam se to radi uz kdyz mi prisel IC tak jsem se zapotil abych to nejak vokecal :-)bohuzel nejsem milionar tak musim kazdou korunu dvakrat otocit.jinak co se te ciny tyka i tu jsem na zkousku zvazoval al
e bojim boji
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od blázen »

no moje rada je,pokud nemáš peníze navíc,tak se do ničeho nepouštěj,vše je drahý
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tsin »

ot jako reci o rodine, penezich a poptavce po zbozi si muzete nechat nekam jinam ne? tohle neni osobni blog
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

maš pravdu omlouvam se
jinak je pravda neni to zrovna levnej koniček hold mi to bude trvat dele ale jdu do toho
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od PJ »

tsin: tak jsme lidi, jenom uvedl, že si litrama netapetuje WC tak chtěl poradit kde ušetřit. To snad není nic hrozného.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

s tim činskym turbem je to taky nejak značkovane ?nebo ty jejich varianty jsou schodne s nečim ?
a co ložiska jsou taky na kuličkach?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Krosmen »

Kuličkové nejsou jak sem již zmínil výše....
Jejich konstrukce je prakticky okopírováním originálu ale ne na 100% viz kluzné GT28.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

a byl by velkej problem turbo s kluznyma převrtat na luličkovou vložku?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Beaver »

A byl by velkej problém předělat tě chirurgicky na ptakopyska ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

to by problem byl ale nevidim problem v odvrtani tela turba a vloženi vložky na vlastni oči jsem tu vložku nikdy nevidel ale z obrazku soudim že by to jit mohlo proč by ne?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Beaver »

Tak to zkus a pak poreferuj kolik jsi znicil dmychadel nez se ti to povedlo udelat tak, abys prechcal ty hloupe vyrobce, kteri netusi, jak snadno se vlastne turbo upravuje :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak samozrejme ze vyrobci se upravovat nevyplati ze je pro nej jednodusi strilet nove dily.myslim si ze to neni nerealne jen sehn
at tu vlozku s kulickama a zjistit prurez turbem a jak jsou reseny ucpavky na stranach te vlozky
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Krosmen »

Originál GT turba mají celý střed s kuličkovými ložisky vyndavací z uzlu turba a kluzné mají standartně nalisovaná kluzná ložiska do uzlu,konstrukce je úplně jiná a nedá se to takhle jednoduše vymyslet....S roztočením kluného turba nemáme problémy,nevídím pro naše použití žádný extrémní rozdíl klasiky oproti BB....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

no supr rozumna odpoved dekuji za vysvetleni tak se teda optam na ta tvoje činska turba a asi jej taky vyzkoušim
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kony5 »

přiložím taky dotaz jen takový nápad, na motorce sem si vždycky leštil všechny kanály a ojnici, prostor kliky a ták a myslím že to i líp jelo :D
co turbo? co kdybych vyleštil tu vnitřní kompresorovou část? je to tam docela hrubý, pomuže to nějak? nebo je to blbost díky

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

mno řekl bych že ztráta času,co ovšem ztráta času není je pohrát si s vedením vzduchu aby byly všechny spoje uvnitř hladké nikde žádný přesah,nedávat ostré kolena ale oblouky. Zkrátka aby se vzduch nikde nebrzdil. Tak můžeš ušetřit až 0.1bar tlaku turba. Tady najdeš pár užitečných informací http://www.are.com.au/feat/techtalk/techtalk.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Stig
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2011 19:27

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Stig »

Něco k tématu...
Není lepší raději koupit pořádnej motor už s rovnou s turbem? :wink:
Takhle do toho vrazíte spoustu peněz a výsledek taky není zaručenej.
Koupit napřiklad rb26dett, kterej je rovnou twin turbo :)
za 50-80t (podle stavu) - následne udělat
menší GO a máte motor o kterým se vám ani nezdálo 8)
Nebo je spousta jinejch variant, třeba ca18det - bezva
záležitost za slušné peníze, s vysokým potencionálem
...atd. atd.

Toť můj názor tak mě nebijte

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

takový názor tady padl nejednou. Na druhou stranu se ptám proč? O tom tuning přeci je,vyladit a dotáhnout něco k dokonalosti. Chci dostat z 1.6 atmo z původních 124hp zhruba 220-230. Pokud bych na ní dal turbo už by tam asi bez problémů byly. Každý máme jiný cíl kterého chceme dosáhnout.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Alfoun »

Presne tak. Chtel bych videt jakou alternativu bys zvolil v mem pripade Stigu? Budu davat turbo na 3.2l motor. Ne kazdy mame moznost naimplantovat turbo motor a nebo chceme zustat u toho co mame a jenom ho trosku poladit.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kony5 »

jednoduše proto že kdyby takový lidi který chcou udělat něco svýho , dokazat si že to dokažu protože právě tohle chci a ne něco jinýho , nebyly tak by nikdy ani žádný RB26DETT nemohl vzniknout, protože by si až doted všichni říkali nač stavět nový motor když motor z fordu T už jezdí 60 let.. možná že život neni jenom o penězích - ale třeba se pletu

Stig
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2011 19:27

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Stig »

Achjo, zase tlupa nechápajících...
Já proti tomu nic nemám, jen směle do toho, já mám rád podobné úpravy, akorát říkám, že se to prostě nevyplatí.
1. Poměr peníze/výsledek - nic moc
2. Atmo motor sice má nějaké rezervy pro zvýšení výkonu, ale většinou ne takové,
aby dlouho době vydrželi takovou zátěž (např. vyšší tlaky), tudiž pokud neupravujete
uplně od základu, tzn. odstrojit až k bloku a vyměnit těsnění atp., nemá to smysl.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kentoya »

Stig píše:Achjo, zase tlupa nechápajících...
Já proti tomu nic nemám, jen směle do toho, já mám rád podobné úpravy, akorát říkám, že se to prostě nevyplatí.
1. Poměr peníze/výsledek - nic moc
2. Atmo motor sice má nějaké rezervy pro zvýšení výkonu, ale většinou ne takové,
aby dlouho době vydrželi takovou zátěž (např. vyšší tlaky), tudiž pokud neupravujete
uplně od základu, tzn. odstrojit až k bloku a vyměnit těsnění atp., nemá to smysl.
a proč uvažuješ o RBmotoru, má to nějaký hlubší význam?, proč třeba neuvačuješ o VG či VQ motoru, anebo LS?
v čem je to RB tak zázračné (mám dva na dílně, tak se jen ptám, aby sis nemyslel že hovno vím a reju)
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Stig
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2011 19:27

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Stig »

Byl to jen přiklad :)
A zrovna RB jsem si vybral proto, že se jaksi víc zajímám o japonce. A konkrétně 26dett je nádhernej motor, kterej se jim neskutečně povedl. Myslím si, že taky patří k těm známějším. Třeba už jen proto, že je v legendárním nissanu. :wink:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

zeptej se Marata proč do svého crx nedal nějaký 8 válcovy 4.0 a začal přeplňovat původní 1.6ku? A má na ní tuším 600hp. Drží několik národních rekordu ve sprintu. Prostě si stanovil cíl a jde za ním. Někdo má prostředky na to aby sotva naplnil nádrž na víkend jiný má prostředky na to aby postavil takovýto motor. A není to jen o prostředcích ale i o vědomostech jak toho cíle dosáhnout. Někdo výplatu propije a jiný ji vrazi do motoru.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Stig
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2011 19:27

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Stig »

Proboha živýho, je neříkám že je to nemožný, ale už vidím jak tady každej investuje statisíce do motoru. Jasně, když na to máš peníze, tak z toho udělaš takovou parádu, že se z toho všichni poserou. Ale to už jsou opravdu extrémní úpravy.

Mě jen připadá, když si to tady pročítám, že si to tady každej přestavuje jak hurvínek válku. Koupím turbo, přišroubuju a budu mít super výkon. Ale tak to fakt není...

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Alfoun »

Stig píše:
Mě jen připadá, když si to tady pročítám, že si to tady každej přestavuje jak hurvínek válku. Koupím turbo, přišroubuju a budu mít super výkon. Ale tak to fakt není...
Aha. Tak jsem si to vzdycky predstavoval. Joke.. :mrgreen: Opravdu sis to procetl poradne?
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Stig
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2011 19:27

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Stig »

Abych pravdu řekl, tak moc pořádně ne, po pár komentech jsem toho raději nechal.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“