Hehe... Toho se snad nedockame...Eddie píše:.. nemáš zač... já se jen jistím, že až mě v tom někdy svezeš, tak ti nevyletí motor ..Zemi píše:DEKUJU ZA NAZOR!!!Eddie píše:Několikrát se to řešilo na hondaclubu a pokaždé se stejným výsledkem... Honda doporučuje do svých motorů pouze 10W-40 a nic jiného....![]()
![]()
![]()
![]()
PORADTE! Olej do CRX 1.6 16V
Moderátor: Idaho
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
.. seš si jistej, že GO je dobrej nápad ? Abys nedopadl jak kámoš u Probečka.. nechal si jí asi za 50k uděla a když to přitáhl, tak to žralo olej, kouřilo, zvuk jak nafta... no hrůza .... Prostě se to moc nepovedlo....Zemi píše:Hehe... Toho se snad nedockame...Eddie píše:.. nemáš zač... já se jen jistím, že až mě v tom někdy svezeš, tak ti nevyletí motor ..Zemi píše: DEKUJU ZA NAZOR!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Motor jde na GO a snad se myhne i naka ta uprava, ale to se teprve uvidi...
Rok výroby/datum první reg.: 1999
Barva černá metalíza
Obsah motoru: 1595 cm3
Výkon motoru: 118 kW
Stav tachometru: 65000 km
Cena: 249.000,-
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
No tak hlavne necham seridit ventily, menit rozvodak, "picoviny" okolo a kdyz uz to bude rozebrany tak mozna i neco vic, ale jsem na vazkach... Mam jeste v zaloze kompletni muj motor se 100tis najeto takze kdyby se neco vysralo tak mam dily (krome kliky na kterou odesel)...Eddie píše:.. seš si jistej, že GO je dobrej nápad ? Abys nedopadl jak kámoš u Probečka.. nechal si jí asi za 50k uděla a když to přitáhl, tak to žralo olej, kouřilo, zvuk jak nafta... no hrůza .... Prostě se to moc nepovedlo....Zemi píše:Hehe... Toho se snad nedockame...Eddie píše: .. nemáš zač... já se jen jistím, že až mě v tom někdy svezeš, tak ti nevyletí motor ..![]()
![]()
Motor jde na GO a snad se myhne i naka ta uprava, ale to se teprve uvidi...
Já bych se toho bál .... To já pošilhávám po tomhle,ale nějak nejsou děngy ..
http://www.albaauto.cz/images/401_1.jpg - HONDA CIVIC 1,6 118KW, nová v ČR
Rok výroby/datum první reg.: 1999
Barva černá metalíza
Obsah motoru: 1595 cm3
Výkon motoru: 118 kW
Stav tachometru: 65000 km
Cena: 249.000,-
Jinak k tomu Civicu VTi - hnusi ho ty polepy, ale zaklad je to perfektni! Hlavne ty kilometry...
Nevyhoda kterou u nej vidim je vaha...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
VW PASSAT B5
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Juj ja mam Texaco a menim pri cca 8000... Jako moje Honda jezdi celej zivot na 10W40 a bezi bez problemu.... Je fakt ze nemam VTEC, ale toci mi dost - 7700. Pristi rok bude navic v hajzlu omezovac tak pujde pres 8000 a to je dost... Nevim prave zda to ten 10W40 "umaze"...Fiesta píše:Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
nevim co tim získáš,to se snad už vyplatí přeřadit neZemi píše:Juj ja mam Texaco a menim pri cca 8000... Jako moje Honda jezdi celej zivot na 10W40 a bezi bez problemu.... Je fakt ze nemam VTEC, ale toci mi dost - 7700. Pristi rok bude navic v hajzlu omezovac tak pujde pres 8000 a to je dost... Nevim prave zda to ten 10W40 "umaze"...Fiesta píše:Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Voe kdyz bude vetsi komprese a spicka dale tak co mam asi na sprintu delat chytroline?eric píše:nevim co tim získáš,to se snad už vyplatí přeřadit neZemi píše:Juj ja mam Texaco a menim pri cca 8000... Jako moje Honda jezdi celej zivot na 10W40 a bezi bez problemu.... Je fakt ze nemam VTEC, ale toci mi dost - 7700. Pristi rok bude navic v hajzlu omezovac tak pujde pres 8000 a to je dost... Nevim prave zda to ten 10W40 "umaze"...Fiesta píše:Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Ne on jde ven kvuli Chipu GX - ten ho posune o 500ot.Fiesta píše:Zemi ....ten omezovac bych tam nechal...ale pokud to chces kvuli maximalce tak budis...ale odstranenim omezovace vykonu nepridas![]()
Taky se chystam snizovat palici a tak vis...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Jo diky za rady... Konecne se to tu trochu hyblo po dlouhe dobe...Fiesta píše:No k tem 20 000 km to je pro bezny provoz...samozrejme ze pokud menis po 5 000 km tak to je jen dobre...zalezi pak jen na statistice kdy je olej jeste "schopny" mazat a kdy jiz neni.....no ale u tebe by mel vydrzet nejmin 12 000 km...zalezi na kvalite...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
-
max.ps
Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60max.ps píše:Když točí motor 8000, není už 10W-40 v tu chvíli moc řídkej? Nebyl by lepší 10W-60? Díky
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Vsak on toci o neco malo vic nez ja... Tady uz jde VTEC ne-VTEC stranou...Fiesta píše:No tak pro tebe by byl dokonalej 0W 40 pac mas VTi a to je myslim palba..no ale je to palka ale sezere to i 10W40 ale castejsi intervali vymeny tak 5 000 az 8 000 km
Mam v tom binec...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
-
max.ps
A prosim tě, kolik se tak pohybuje cena toho TWS? A ten 10W-60 (myslel jsem na Castrol RS) bys taky doporučil, ne? Dikbarbucha píše:Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60max.ps píše:Když točí motor 8000, není už 10W-40 v tu chvíli moc řídkej? Nebyl by lepší 10W-60? Díky
Zemi píše:No tak hlavne necham seridit ventily, menit rozvodak, "picoviny" okolo a kdyz uz to bude rozebrany tak mozna i neco vic, ale jsem na vazkach... Mam jeste v zaloze kompletni muj motor se 100tis najeto takze kdyby se neco vysralo tak mam dily (krome kliky na kterou odesel)...Eddie píše:.. seš si jistej, že GO je dobrej nápad ? Abys nedopadl jak kámoš u Probečka.. nechal si jí asi za 50k uděla a když to přitáhl, tak to žralo olej, kouřilo, zvuk jak nafta... no hrůza .... Prostě se to moc nepovedlo....Zemi píše: Hehe... Toho se snad nedockame...Motor jde na GO a snad se myhne i naka ta uprava, ale to se teprve uvidi...
Já bych se toho bál .... To já pošilhávám po tomhle,ale nějak nejsou děngy ..
http://www.albaauto.cz/images/401_1.jpg - HONDA CIVIC 1,6 118KW, nová v ČR
Rok výroby/datum první reg.: 1999
Barva černá metalíza
Obsah motoru: 1595 cm3
Výkon motoru: 118 kW
Stav tachometru: 65000 km
Cena: 249.000,-
Jinak k tomu Civicu VTi - hnusi ho ty polepy, ale zaklad je to perfektni! Hlavne ty kilometry...![]()
Nevyhoda kterou u nej vidim je vaha...Presne tenhle typ byl preci v Usti (VTi) a nevyslo mu to...
jjj. ty polepy jsou hnus,ale to je prostě Black Phantom.. ten je tam má origo od Hondy
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)
.. k tomu bych měl trochu výhrady.. Castrol je dobrá značka, sám mám i Magnetec ,ale hned při nejbližší výměně půjde do kytek, protože je to snad nejhlučnější olej, co sem kdy měl a není to jen z mé hlavy... Taky se chci vyjádřit k tomu intervalu výměny... u Hondy by se mělo měnit nejdéle po 10k ... rozhodně to je doporučené maximum ...Fiesta píše:Necetl sem vse tak to mozna nekdo tvrdil predemnou...ale nej se z nasi zkusenosti jevi CASTROL Magnetec...je to 10W40...tudis PS....Pokud nalejes syntetiku a nevis jakej tam byl olej predtim,tak po nejakejch 2 000 km ti zacne chcat olej snad i z volantu....No ale i pro motor Honda a i Alfa Romeo je postacujici polosyntetika.....Vymena pri sportovnejsim zachazeni je doporucena po 20 000 km.....
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)
Někde se dá sehnat za 500litr, ale já mám nejblíž ke štanglovi na bílý hoře a tam ho mají kolem 550,- Teď koukám že jsem se přepsal. Není to 15W-60 ale 10W-60max.ps píše:A prosim tě, kolik se tak pohybuje cena toho TWS? A ten 10W-60 (myslel jsem na Castrol RS) bys taky doporučil, ne? Dikbarbucha píše:Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60max.ps píše:Když točí motor 8000, není už 10W-40 v tu chvíli moc řídkej? Nebyl by lepší 10W-60? Díky
http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... ozi=254706
-
max.ps
Perfektní, díky... tenhle olej jsem si představoval... já ho viděl v Mohelnici za 1580 / 4litrybarbucha píše:Někde se dá sehnat za 500litr, ale já mám nejblíž ke štanglovi na bílý hoře a tam ho mají kolem 550,- Teď koukám že jsem se přepsal. Není to 15W-60 ale 10W-60max.ps píše:A prosim tě, kolik se tak pohybuje cena toho TWS? A ten 10W-60 (myslel jsem na Castrol RS) bys taky doporučil, ne? Dikbarbucha píše: Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60
http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... ozi=254706
Jj perfektni olej vyvinutej pro M5...barbucha píše:Někde se dá sehnat za 500litr, ale já mám nejblíž ke štanglovi na bílý hoře a tam ho mají kolem 550,- Teď koukám že jsem se přepsal. Není to 15W-60 ale 10W-60max.ps píše:A prosim tě, kolik se tak pohybuje cena toho TWS? A ten 10W-60 (myslel jsem na Castrol RS) bys taky doporučil, ne? Dikbarbucha píše: Přesně tak. Oleje 0W, 5W-40 jsou spíš pro studený starty. Do výkonějších motorů se víc hodí oleje s vyšší teplotní zatižitelností jako 15W-60 a podobně. Já jsem u Nissana měnil každých 4-5 tisíc Castrol TWS 15W-60
http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... ozi=254706
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
-
max.ps
No právě ptal jsem se v hondě - tam mi řekli, že 10W-40. Ale pak jsem mluvil se známým co "dělá" hondy a ten řikal, že jim tam jednou přijel chlápek s VTIčkem a že ve 240 mu vyletěl motor
- měl tam 10W-40... a rada od něho byla 10W-60...
Takže v tom mám zmatek, každej říká něco jinýho... ale čistě teoreticky - 60tka je hustší takže to nemůže vyletět i při 8200ot a je pro závodní motory, tak myslím, že by to bylo ono
Takže v tom mám zmatek, každej říká něco jinýho... ale čistě teoreticky - 60tka je hustší takže to nemůže vyletět i při 8200ot a je pro závodní motory, tak myslím, že by to bylo ono
.. tak opravuju.. honda doporučuje dokonce 15w-40 a nebo 10w-30 a důkaz je zde ... http://www.hondaclub.cz/base/default.as ... d=6&s_id=1max.ps píše:No právě ptal jsem se v hondě - tam mi řekli, že 10W-40. Ale pak jsem mluvil se známým co "dělá" hondy a ten řikal, že jim tam jednou přijel chlápek s VTIčkem a že ve 240 mu vyletěl motor- měl tam 10W-40... a rada od něho byla 10W-60...
Takže v tom mám zmatek, každej říká něco jinýho... ale čistě teoreticky - 60tka je hustší takže to nemůže vyletět i při 8200ot a je pro závodní motory, tak myslím, že by to bylo ono
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)
No zjednodušeně platí že to první číslo udává schopnost mazání oleje při nízkých teplotách a to druhý teplotní zatižitelnost při plným výkonu. Proto když použiješ olej např. 15W-X, tak bys měl po nastartování dávat pozor než se motor důkladně prohřeje, protože olej dobře maže až po delší době než 0W-X. Naopak u přeplňovanýho motoru je potřeba vyšší to druhý číslo, protože turbodmychadlo se při zátěži zahřívá na extrémní teplotu a obyčejný olej by ho nedokázal dobře mazat. Navíc by mohl kvůli řídkosti propouštět přes ložiska turba. Radši se na to CRX ještě někde zeptej, ale já myslím že tím TWS rozhodně nic neskazíš.max.ps píše:No právě ptal jsem se v hondě - tam mi řekli, že 10W-40. Ale pak jsem mluvil se známým co "dělá" hondy a ten řikal, že jim tam jednou přijel chlápek s VTIčkem a že ve 240 mu vyletěl motor- měl tam 10W-40... a rada od něho byla 10W-60...
Takže v tom mám zmatek, každej říká něco jinýho... ale čistě teoreticky - 60tka je hustší takže to nemůže vyletět i při 8200ot a je pro závodní motory, tak myslím, že by to bylo ono
-
max.ps
