progrese tlaku ve válcích
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:54, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: progrese tlaku ve válcích
perfektní rozbor
jinak na základě tohoto ................Pri deceleraci se zavrenou klapkou jde v tech naprosto stejnych otackach to AFR az do 20:1 pri predstihu zapalovani 45 stupnu. Z pohledu toho motoru se ale fyzicky nic nezmenilo: stejne otacky, stejna staticka a dynamicka komprese dana stejnym casovanim ventilu - a naprosto jine AFR a predstih zapalovani - a ten motor nedetonuje. .............................
jsem byl přesvědčen že to musí nějak fungovat při vysoké kompresi a v podstatě proto jsem si chtěl nechat udělat ony písty, ale ted už vím že to nebyla ideální cesta,,jinak dík za obrovský přínos do mé palice jak tobě tak liborovi
jinak na základě tohoto ................Pri deceleraci se zavrenou klapkou jde v tech naprosto stejnych otackach to AFR az do 20:1 pri predstihu zapalovani 45 stupnu. Z pohledu toho motoru se ale fyzicky nic nezmenilo: stejne otacky, stejna staticka a dynamicka komprese dana stejnym casovanim ventilu - a naprosto jine AFR a predstih zapalovani - a ten motor nedetonuje. .............................
jsem byl přesvědčen že to musí nějak fungovat při vysoké kompresi a v podstatě proto jsem si chtěl nechat udělat ony písty, ale ted už vím že to nebyla ideální cesta,,jinak dík za obrovský přínos do mé palice jak tobě tak liborovi
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
tak ted teprve začinam chapati princim a už mi to docvakava ješte ale mam očem přemejšlet.
no jinak si myslim že idealni načem začit zkusit testovani by bylo použit dieslovej motor a přestavet
na benzin rozvodova ozubena kola si pamatuji že mivali traktory:-)ale ty zas nemaj takovej pomer
a idealni by bylo kdyby ventily svirali nejakej vetši uhel hmmm hmm hmm.
ale stejnak my nejde dohlavy že tento princip nebyl použit třeba na nejakych zavodnich autech když
už ne v masove vyrobe
no asi bych se mel soustředit na medveda dodelat co jsem začal a pak vymejšlet dalši blbosti
no jinak si myslim že idealni načem začit zkusit testovani by bylo použit dieslovej motor a přestavet
na benzin rozvodova ozubena kola si pamatuji že mivali traktory:-)ale ty zas nemaj takovej pomer
a idealni by bylo kdyby ventily svirali nejakej vetši uhel hmmm hmm hmm.
ale stejnak my nejde dohlavy že tento princip nebyl použit třeba na nejakych zavodnich autech když
už ne v masove vyrobe
no asi bych se mel soustředit na medveda dodelat co jsem začal a pak vymejšlet dalši blbosti
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:55, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
já nikam nic nenosím.
vždycky když už si myslím,že mám jasno tak přijde Taboo napíše půlstrankový příspěvek a mám zase týden o čem přemýšlet.
na druhou stranu alespoň mne to nutí hledat další a další informace.


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
tedy trvalo mi to 4hodiny ale nakonec jsem tu konspirační teorii odhalil.
Taboo opět klobouk dolů jak dokážes "mlžit" když chceš. Ty se za tou klávesnici musíš doslova válet smíchy,když to píšes
palec nahoru!


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:55, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
NAOPAK! Neberu to jako povyšování. Na to aby jsi vymyslel takovouto teorii to musíš mít v hlavě hodně srovnane! Nutís mne přemýšlet abych odhalil skutečnou informací,kterou ne každý vidí. Jak říkám,můj bývalý učitel dělal to samé a jak se to teď hodí.
všichni to mají pod nosem na talíři,cítí jak to voní ale není to čím sníst. 


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
nooo.. Taboo zase dokazal narvat do jedneho prispevku to co sa mne honilo hlavou
od zaciatku tejto debaty...(uz len tie puzzle f tej hlave nejako rozumne poskladat) ...
BTW: sa mi vala v garazi jedna felda 136 1.3mpi ...
nexe sa ist nekomu so mnou experimentovat ..??
ventile idu kolmo na priest, ..(kedze to neni hemi-hlava)
spalovacia komora skoro zadna, materialu sa uberat daa..
pripadne navarit hlinnik..rozvody skoro noveee...
ked to znicime, srat ma to nebude...
este na margo tej vety - "mě připada podezřele kdyby to bylo tak jednoduche a tak učinne že by to už nekdo nevyrabel"
vyroba takehoto motoru by asi vyzadovala velku presnost, co by predstavovalo zvysene vyrobne naklady automobiliek.
v sucastnoti aj ked automobilka vyrobi dva motory, nie su rovnake..
povedzme pri napr. seriovom NA 74kW motore, obycajnym chiptuningom z jedneho ziskas 85kW
a z druheho horko-tazko 81kW...
(proste sa ti v jednom motore stretnu tie najlepsie mozne vyrobne tolerancie, a v druhom najhorsie mozne)
a tiez nieje v zaujme ropnych spolocnosti, aby automobilka produkovala vozy, ktorych spotreba by bola pod 1liter na 100km..
(to je zase politika, na ktoru netreba zabudat, v dnesnom systeme fungujucej ekonomiky)
od zaciatku tejto debaty...(uz len tie puzzle f tej hlave nejako rozumne poskladat) ...
BTW: sa mi vala v garazi jedna felda 136 1.3mpi ...
nexe sa ist nekomu so mnou experimentovat ..??
ventile idu kolmo na priest, ..(kedze to neni hemi-hlava)
spalovacia komora skoro zadna, materialu sa uberat daa..
pripadne navarit hlinnik..rozvody skoro noveee...
ked to znicime, srat ma to nebude...

este na margo tej vety - "mě připada podezřele kdyby to bylo tak jednoduche a tak učinne že by to už nekdo nevyrabel"
vyroba takehoto motoru by asi vyzadovala velku presnost, co by predstavovalo zvysene vyrobne naklady automobiliek.
v sucastnoti aj ked automobilka vyrobi dva motory, nie su rovnake..
povedzme pri napr. seriovom NA 74kW motore, obycajnym chiptuningom z jedneho ziskas 85kW
a z druheho horko-tazko 81kW...
(proste sa ti v jednom motore stretnu tie najlepsie mozne vyrobne tolerancie, a v druhom najhorsie mozne)
a tiez nieje v zaujme ropnych spolocnosti, aby automobilka produkovala vozy, ktorych spotreba by bola pod 1liter na 100km..
(to je zase politika, na ktoru netreba zabudat, v dnesnom systeme fungujucej ekonomiky)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
tak vyroba dieslu s podobnym pomerem se dnes dela a jeji presnost musi bejt taky dokonala a myslim ze dieselmotor se nebude aztak lisit a mavic ikdyby to bylo tak narocne tak by to nekdo pouzil aspon vnejakym zavodnim aute.ani nanettu otom nic ne a ne najit.princ ale cca trochu chapu nebo si to aspon myslim aale furt tam vidim jen usporu paliva a emise ale ne naviseni vykonu
u
u
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
pri vacsom tlaku ma mnozstvo paliva X ..vacsiu silu explozie
nez pri mensom tlaku..
tiez pri zapaleni sa naprv uvolni energia v podobe tlaku/tlakovej vlny (kedze dojde k rozpinanu castic)
a az potom energia v podobe tepla ....
EDITED:
alebo teda polopatisticky...
co ti da vacsiu ranu...
viac nafukane koleso, alebo menej nafukane koleso ...ked drbne...
nez pri mensom tlaku..
tiez pri zapaleni sa naprv uvolni energia v podobe tlaku/tlakovej vlny (kedze dojde k rozpinanu castic)
a az potom energia v podobe tepla ....
EDITED:
alebo teda polopatisticky...
co ti da vacsiu ranu...
viac nafukane koleso, alebo menej nafukane koleso ...ked drbne...

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: progrese tlaku ve válcích
"všichni to mají pod nosem na talíři,cítí jak to voní ale není to čím sníst."
to naprosto přesně vystihuje, jak se cítím... Libore, až někdy zas přijedu do Dobříše, tak mi to budeš muset ukázat, jinak nikdy neodjedu
to naprosto přesně vystihuje, jak se cítím... Libore, až někdy zas přijedu do Dobříše, tak mi to budeš muset ukázat, jinak nikdy neodjedu

- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
jasně. Muzem hodit nějaký steak na grill a bude.
jak jsem nenáviděl fyziku a vždycky šla "mimo mně" tak poslední dobou mám pocit,že bych si dal k obědu i mého učitele
člověk aby se na stará kolena začal učit
dá se říct,že vždy jsem vzal někde nějaký osvědčený setup vyhnout se problémům. Ale poslední roky mám potřebu realizovat své vlastní projekty. Ne nikomu na odiv,ale pro sebe,pro potěšení nad tím si dokázat že to jde a že to zvládnu 




toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:56, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: progrese tlaku ve válcích
ty jsi mi vlezl do hlavy že? akorát já měl vylízanou účuLibor12 píše:jasně. Muzem hodit nějaký steak na grill a bude.jak jsem nenáviděl fyziku a vždycky šla "mimo mně" tak poslední dobou mám pocit,že bych si dal k obědu i mého učitele
člověk aby se na stará kolena začal učit
dá se říct,že vždy jsem vzal někde nějaký osvědčený setup vyhnout se problémům. Ale poslední roky mám potřebu realizovat své vlastní projekty. Ne nikomu na odiv,ale pro sebe,pro potěšení nad tím si dokázat že to jde a že to zvládnu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: progrese tlaku ve válcích
zaměstnej mě a uvidíš co dokáže pilka na železo a levná svářečkaTaboo píše:Mne osobne prave tato cesta prinasi to nejvetsi poteseni. U mne to neni otazkou penez, a zcela uprimne, si mohu dovolit koupit naprosto vsechno - a navic si to jeste pote nechat dodatecne pozlatit, ale mne mnohem vice posledni roky bavi design a fabrikace vlastnich komponentu, nez jen pouha instalace vyrobku nekoho jineho. Mnohdy, kdyz mam neci vuz na dynometru, divam se na jeho motor a vidim na doslova vsech komponentech vsemozne loga tech nejlepsich jmen, tak v tom neni videt naprosto zadna uroven individuality a unikatnosti - a ten vuz je jen ukazkou toho, co neci penize dokazaly koupit, ne jeho hlava vymyslet a ruce vyrobit
... Ja si mnohem vice cenim ukazek vynalezavosti, inteligence, znalosti a originality vyjadrenych v komponentech ztvarnenych pilkou na zelezo a levnou svareckou.


IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: progrese tlaku ve válcích
tak jsem poprvé použil ten permatex pod palici, a už při nanášení jsem věděl, že tohle mi opravdu chybělo, předtím jsem nanášel vazelinu, která se taky speče, ale tohle je o dva levely výše, dík za super radu v jiném tématu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
hmm koupit si co chceš ju docela by me zajimalo kdo vlastne jsi nebo čim se živiš na tomdle foru vim že jsi takovej motorovej buh ale co jsi ve skutečnem živote?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:56, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: progrese tlaku ve válcích
taboo? to je ten garážovej chiptuner od někad zdaleka snad západní čechy,živí se chipováním tdi a karbecových favoritů:)))
BTW:už jsem to taky pochopil i bez sz,stačí jenom sledovat thread a přemýšlet:)dík

BTW:už jsem to taky pochopil i bez sz,stačí jenom sledovat thread a přemýšlet:)dík
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!

Go HARD or Go Home!!!
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
taboo a puvodem jsi z čech ju?no vypada to že žiješ snem mnohyh znas:-)
a jak se jmenuje tva firma rad bychnani mrknul na internetu jestli mohu
a jak se jmenuje tva firma rad bychnani mrknul na internetu jestli mohu
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:57, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: progrese tlaku ve válcích
jen tak mě napadlo, kolik z toho použili v nissanu v té nové nízkospotřební třívalcové, kompresorem hnané micře
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
Ty 3 válce to je hrozná věc. Jako funguje to,ale je to takový divný počet,pořád to ve mne vyvolává spojitost s w353
když jsem si tak hledal nějaké info tak ona už honda před pár lety přišla s projektem vtec co měl 5ventilu kompresi 18:1 a afr v určitých režimech až 60:1! Ale do žádného auta to nepoužili.

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
taboo no klobouk dolu chlape jen ten vek jsem se nedozvedel:-)a na tech strankach jsem zahledl i nitromotor do RC auta:-)to taky upraveješ ju:-)
Naposledy upravil(a) kozorozecek dne 26 bře 2011 00:20, celkem upraveno 1 x.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: progrese tlaku ve válcích
on ti ho nepoví, já ho také nevím, ale jsem přesvědčen že 41 let+- rok
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
Musíte číst pozorněji. Taky to nevím,ale podle některých indicií mu do 60 chybět moc nebude.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:57, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
Já tipoval emigraci v roce 1948. Doufám že Tě neurazilo že jsem z tebe udělal dědu 

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: progrese tlaku ve válcích
NeLibor12 píše:Já tipoval emigraci v roce 1948. Doufám že Tě neurazilo že jsem z tebe udělal dědu


IQ stylingem nenahradis.