Co si Elvis o vyuzitelnosti 1000HP vykonu mysli je vzhledem k tomu, ze tady mluvime o tom, proc Erovi jeho Skyline s 1000cc vstriky pri volnobehu bezi moc bohate a kouri, naprosto nepodstatne. Ja si naopak mohu myslet, ze Elvis by mel jezdit na mopedu, ktery by mohl za vsech okolnosti vyuzivat k jeho plnemu potencialu, protoze jen malokdy plne vyuziva vsechny ctyri sedadla, vsechno misto v kufru, nejezdi porad jen v patem rychlostnim stupni se zapnutym tempomatem a temer nikdy nevyuziva plny potencial jeho brzd - takze vsechny tyto veci jsou mu stejne tak k nicemu, jako nekomu 1000HP vykon, ale co to ma delat s vozem Era a jeho problemem? I 1000HP vuz se da vyladit nejen tak, ze s nim clovek muze za jakychkoliv okolnosti jezdit do prace, na nakupy anebo vylety po dalnicich, ale navic vyladit lepe (k dosazeni lepsi spotreby anebo pruznosti motoru), nez jeho tovarni neupravena verze. To, ze vzhledem k nejakemu maximalnimu vykonu se "musi" pocitat, ze ten motor bude "v urcitych" chvilich bezet bohate - jak to tady Elvis tvrdi - je dalsi naprosty nesmysl. I 1000HP motor se da vzdy vyladit tak, ze za zadnych okolnosti a v zadnych chvilich bohate bezet nebude.evocolt píše:Taboo...mam pocit,ze obidvaja pisete o niecom inom.Elvis pise,ze podla neho su vykony 1000 koni zbytocne a malo vyuzitelne a ty mu nato stale davas odpovede o 1000 cc vstrekoch a ich zatazeni v nizkych zataziach..ty si programator RJ Haltech??Ty pritom svojom vykone 1000 koni pouzivas vstreky 1000cc??Mas skusenosti s nastavovanim motora kde su 2 palivove listy??
Ke tvym otazkam:
1. Ano, uz od verze E6K.
2. Ne - z duvodu, ktere jsem se tady prozatim zcela marne snazil objasnit. Na druhou stranu, muj stary vuz ma dostatek paliva pro nejakych 1300HP - bez pouziti 1000cc (anebo vetsich) vstriku.
3. Ano. Stejne tak mam zkusenosti s pouzivanim tech 1000cc (a vetsich) vstriku na jedne anebo dvou palivovych listach.
Ja se stavbou a lazenim motoru zivim.
