Před a po
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
PO to nemelo chybu, nadhera, zajimavy auto..
a urcite to zas bude fesak. 


www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) 

Re: Před a po
no bohužel už vypadá ještě hůř... ze začátku jsem byl tvrdohlavej a chtěl jsem ho opravit, protože většina toho auta včetně kastle a motoru měla najeto v tý době asi 2500 km, ale všichni mi to rozmlouvali a nakonec jsem se na to fakt vybodl, protože klempíř mi opravu kastle nacenil na cca 20 000. Samozřejmě jen za práci. Ta kastle byla nakonec dost v háji, všechny sloupky ohnutý, střecha total, zadní blatník taky, trochu ještě i levej předek... A dobře jsem si rozmyslel, jestli dát 20000,- jen za to, abych měl kastli. ostatní bych si udělal sám, ale ta kastle už by prostě nebyla taková. Takže jsem začal koukat po jiných autech a nakonec jsem na jaře narazil v německu na auto, který jsem hledal. Stejná barva, lepší motor, relativně málo najeto (82 tkm), skoro plná výbava, servisovaný, jenom v háji automat, což je klasická bolest. A to auto mě vyšlo s dovozem na míň než by vyšla oprava kastle. Tak jsem to dotáh, překopal na manuál a postupně tam dávám všechno z toho prvního. Na jaře bych tam chtěl dát i ty nárazníky atd a udělat celolak.
Ale na toho prvního pořád vzpomínám, protože s tim autem jsem strávil takovýho času, že si to málokdo dokáže představit a stav se ani s tim součastnym zdaleka nedá rovnat. Tam opravdu neexistovalo, že by se někde ukroutil šroub při povolování, tam bylo všechno jak kdyby to právě sjelo z linky. Ještě aby ne, když to celý ty roky stálo.
Jedna chyba a všechna práce v
Ale na toho prvního pořád vzpomínám, protože s tim autem jsem strávil takovýho času, že si to málokdo dokáže představit a stav se ani s tim součastnym zdaleka nedá rovnat. Tam opravdu neexistovalo, že by se někde ukroutil šroub při povolování, tam bylo všechno jak kdyby to právě sjelo z linky. Ještě aby ne, když to celý ty roky stálo.
Jedna chyba a všechna práce v

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Před a po
no to nasere, ale zase to mohlo dopadnout daleko hůř 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Před a po
jo, to je pravda, ale to mi došlo až tak po tejdnu..BIGPAPA píše:no to nasere, ale zase to mohlo dopadnout daleko hůř

ono když ti všichni řikaj "to jsou jenom plechy", ale pro tebe to jen plechy rozhodně nejsou, tak si neuvědomíš, že se ti nebo kámošovi mohlo taky něco stát a nebylo od toho daleko

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Před a po
je to i kupa práce a kupa času kterej si na tom ztrávil 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Byl pěknej, škoda ho.... ale co můžeš dělat. Ale je dobře, že si na ně nezanevřel a koupil dalšího Safrana 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Před a po
a ten modrej safrane, ktereho jsem kdysi kreslil, skoncil jak ...
Re: Před a po
hele ten skoncil bohuzel celkem smutne, bracha se na to vysral a uz je to x let rozebrany s motorem zgeneralkovanym od nejakejch dementu, ktery na tom krome vybrusu kliky a novejch sal neudelali snad nic...
podle mě to už nikdy nikdo dohromady nedá, to se snad ani nevyplatí..
podle mě to už nikdy nikdo dohromady nedá, to se snad ani nevyplatí..
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Před a po
aha aha, ale vypadal pekne co si pamatuju, proc si teda nepouzil tu kastli?
Re: Před a po
protože je ti biturbo, tzn. AWD, pak protože si brácha myslí, že to dá dohromady a potom protože takovou kastli bych ani nechtěl, bylo to dřív asi dost trefený a je to opravovaný... to by mě vyšlo líp opravit tu mojí. což o to, kastle by se nějaká našla, ale ke stavu tý původní by měla každá hodně daleko, takže to už vyjde líp tu kastli koupit i s celym zbytkem jinýho auta 

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Před a po
Dneska sem přišel z noční chytl mě amok a takto to dopadlo, ještě není konečná...
Před:

Uploaded with ImageShack.us
během:

Uploaded with ImageShack.us
po:

Uploaded with ImageShack.us

Před:

Uploaded with ImageShack.us
během:

Uploaded with ImageShack.us
po:

Uploaded with ImageShack.us
Re: Před a po
bóďa:
...je toho MOC škoda,takový kastle a stavy aut se schovávaj,...
já bohužel(nebo bohudík) šel do tohodle(díky nápravám a podvozkově stejným dílům jak Fuego):
takhle to nějak začalo
...je toho MOC škoda,takový kastle a stavy aut se schovávaj,...
já bohužel(nebo bohudík) šel do tohodle(díky nápravám a podvozkově stejným dílům jak Fuego):
takhle to nějak začalo
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Před a po
PŘED:



OPRAVENO - přední nárazník, levé př.dveře, levý blatník, poklica:






OPRAVENO - přední nárazník, levé př.dveře, levý blatník, poklica:



Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Před a po
MiraF: dobrý, dobrý
. docela čumim, to se na to daj koupit takhle nový karosářský díly jo?
odkud vubec jsi? docela rád bych někdy viděl tvoje fuego

odkud vubec jsi? docela rád bych někdy viděl tvoje fuego

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Před a po
Bóďa:
Na tu 18tku se dá sehnat víc věcí jak na to Fuego,...takže jsem sehnal nový přední blatníky,oba prahy a dva zadní lemy.
Fuego jsem včera rozdělal a budu dávat stav.podvozek,trošku očista a větší brzdy(z 238mm na 259mm)
Na tu 18tku se dá sehnat víc věcí jak na to Fuego,...takže jsem sehnal nový přední blatníky,oba prahy a dva zadní lemy.
Fuego jsem včera rozdělal a budu dávat stav.podvozek,trošku očista a větší brzdy(z 238mm na 259mm)
Re: Před a po
Bóďa:
...jinak jsem kousek od Přerova,...
...jinak jsem kousek od Přerova,...
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Ten Rendl se povedl a drzim palce dale
Jirko hezky sis s tim pohral po tom ataku

Jirko hezky sis s tim pohral po tom ataku

Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Před a po
Zase něco.
Před

A skoro po

Před

A skoro po

Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Před a po
Ještě by to chtělo JDM 180SX zadní světla s bílým blinkrem nebo aspoň kouki verzi (kruhový) 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Před a po
hezky, ale benzinkovej napis "Peklo" na zadni kapote je teda prisernej ...
Re: Před a po
ty s těma bílýma blinkrama mam doma, ještě ale nejsou na autěBeaver píše:Ještě by to chtělo JDM 180SX zadní světla s bílým blinkrem nebo aspoň kouki verzi (kruhový)

200SX co je vic!!!