Zdravim
Vyměnil jsem MAP senzor z 200 na 250Kpa,s čím trochu zápasím je mapa zapalování,existuje nějaký systém nebo výpočet jak jednoduše přepočíst hodnoty zapalování aby mapa byla stejná jako při senzoru 200kpa?
Díky
Výměna MAP senzoru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna MAP senzoru
co co co co co ....???
mash MAP senzor 250kPa... a RAW hodnota je teraz 0-5V = 0-250kPa
cize sa ti posunuli "mantinely"/ hranice v mapach na osach X a Z
potrebujes teda doplnit hodnoty ..?? do toho rozsahu od 200-250 ..??
ostatne policka si posunul ..?? ci zhustil ..??
mapa je 16x16 ci jaka..??
mash MAP senzor 250kPa... a RAW hodnota je teraz 0-5V = 0-250kPa
cize sa ti posunuli "mantinely"/ hranice v mapach na osach X a Z
potrebujes teda doplnit hodnoty ..?? do toho rozsahu od 200-250 ..??
ostatne policka si posunul ..?? ci zhustil ..??
mapa je 16x16 ci jaka..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výměna MAP senzoru
Možná jsem to blbě napsal prostě došlo k posunutí celé mapy vlivem jiného signálu s MAPu,rozsah obou senzorů je 0-5V rozdíl je v milivoltech,mapa je 12X16,rozsah v mapě využívám celý protože jsem zvedl tlak z 1 na 1,5Baru,jde mi o to jak upravit mapu zapalování v názkých otáčkách a nízkém zatížení a střed,šlo mi oto jestli třeba mám vzít hodnotu zmapy a ubrat 25% tím bych jako že posunul hodnotu do stejné pozice jako při MAPu 200.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna MAP senzoru
a popresuvat hodnoty ..?? v stlpcoch ..??
neviem jak tvoja jednotka pocita predzapal..
ci len z okolitych policok v danom riadku .. teda z 3och policok
alebo zo vsetkych naokolo t.j. 9 policok..
nijaky univezalny postup na to asi nebude..
pokial teda nepoznash vzorec akym to ecu pocita MAPvs.RPMvs.IGN
neviem jak tvoja jednotka pocita predzapal..
ci len z okolitych policok v danom riadku .. teda z 3och policok
alebo zo vsetkych naokolo t.j. 9 policok..
nijaky univezalny postup na to asi nebude..
pokial teda nepoznash vzorec akym to ecu pocita MAPvs.RPMvs.IGN
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výměna MAP senzoru
Podle toho co píšeš teda žádný přepočet nejde,to z kolika políček nakonec on vypočte dobu zážehu nevim,může to být těch devět,jinak trasuje v mapě(mám emulátor) podle RPM a poloha klapky/signál MAP,nezbude mi nic jinýho než dát ecu co tu mám s orig senzorem snížit tlak na 1Bar a nahrát data s diagnostiky a s emulátoru co se týká zapalování a potom z dat vytvořit mapu pro nový MAP.Zhustit nejde začátek protože zapnutí příslušné mapy je otázkou otevření klapky ne zatížení motoru,takže začátek se musí zapsat podle konkrétní situace,problém je střed kdy a jak předstih nastavit,proto jsem chtěl vycházet z originální mapy