
po nějaké době jsem přestavil čumák na audi 200
pro neznalé to je silnější vybavějsí sestrička ve stejné karoserii

jelikož mé vozidlo bylo až na el zrcátka manualní síbr a automat a nejsilnější motor v audi 100 uplné holátko dostala 4x elekrická okna
a elektrický šíbr z audi V8 ( Umí dojezdy maličkost ale mě to udělalo radost)
motor byl 121kW pětivál turbo i ve spojení s automatem to byl skvělý povoz
na sprintu porazila 2,8 142kW A6 Q ( její o generací vlastní potomek )
a A4B6 TT 162kW
tady je puvodní motor

no pak motor utrpěl uraz a šel ven místo něj se nastěhoval jeho potomek 2,2 20v turbo 169 kW z první generace S4
na foto jestě v c4

převodova pří té příležitosti taky a místo ní opět automat ale posílený z pozměným systémem chlazení
když už byl motor s převodovkou na místě nastalo dilema
co rovnou provést facelift ?
a naradit puvodní příšernou přístrojovou desku to z faceliftu ?

pro ilustraci faceliftová palubka
inu proč ne použijí se budíky z s4/c4

pokracování zítra