NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
taku ruzovu onuuuuu ...
REDBULL ci jak sa to vola...
inac henten sajrajt je vosk z toho termostatu...
nejako mu bolo teplo ci co...
REDBULL ci jak sa to vola...
inac henten sajrajt je vosk z toho termostatu...
nejako mu bolo teplo ci co...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
tak LP-cka od libora nahodeneeeee....
TUNING, barvicky a tak....
by som cakal ze zadne budu za tych 7-8 rokov v horsom stave..
TUNING, barvicky a tak....
by som cakal ze zadne budu za tych 7-8 rokov v horsom stave..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
na lebo z hentymi to brzdilo stejne, ak ne horsie...
a nemienim sa tu zase hadat na pretekoch z niekym,
o to, v akej kategorii by som mal byt.. lebo hento a tamto..
a nemienim sa tu zase hadat na pretekoch z niekym,
o to, v akej kategorii by som mal byt.. lebo hento a tamto..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Jasny to chapu. Ale je divny, ze to brzdilo stejne? V cem je chyba, vzdyt 4 pisty by mely mit vetsi desticky tudiz vetsi stycnou plochu, i prumer pistku by mel bejt celkove vetsi, ne?
GIV 1.8T
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Taboo píše:Duvodem, proc to lepe brzdi je, ze (jak uz nekdo zjednodusene uvedl) se zvysila "paka". Zvyseny prumer disku za pouziti stejneho tlaku v hydraulickem systemu, plochy pistu brzdicu a agresivnosti materialu desticek zvysuje "braking torque". Stejne, proc je efektivnejsi zastavit roztocene kolo auta na zvedaku pomoci jeho pneumatiky, nez jeho poloosy. Staci se podivat treba na brzdy nekterych motorcyklu, jako treba Buell: http://www.musclecross.com/jetbox/webim ... -brake.jpgBeaver píše:Jedinej duvod proc by mu to mohlo lip brzdit - vetsi kotouc se dyl zahriva, takze mu pozdejc zacnou vadnout brzdy.
Jen samotne zvyseni plochy desticek ma vliv pouze na jejich zivotnost (= rychlost opotrebeni), ale ne samotnou ucinost brzd. K tomu, aby brzdy byly vice ucinejsi je potreba zvysit prumer disku, plochu pistu brzdicu, tlak v hydraulickem systemu anebo pouzit vice agresivni material desticek.JRD McLAREN píše:no popici uprava... kotuc ma sice vacsiii...ale treciu plochu vobec...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Zdravím pěkná práce.Chci se zeptat co s těmi brzdami od md components nebudes je prodávat?A jestli se muřu zeptat kolik stál podvozek díky moc a jen tak dál
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
dik..za pochvalu..
(sice po tom co sa mi stalo dneska... )
ci budem MD brzdy predavat este neviem..
lebo kua stymi co tam mam nas5..
to stale akosi nechce moc brzdit.. ..a nevim proc...
cenu podvozku ti zistim..
(hoci mozno ten predok budem predavat)
(sice po tom co sa mi stalo dneska... )
ci budem MD brzdy predavat este neviem..
lebo kua stymi co tam mam nas5..
to stale akosi nechce moc brzdit.. ..a nevim proc...
cenu podvozku ti zistim..
(hoci mozno ten predok budem predavat)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Pokud budeš prodávat tak se ozvy
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
proč se tu nic neděje?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
HA .. ja umrem ..
http://www.youtube.com/watch?v=qRea7dAk-iU
http://www.youtube.com/watch?v=qRea7dAk-iU
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
ahoj, tak co je nového? pročítám projekt a většina obrázků je nefunkčních, tak jsem z toho neměl větší požitek
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
aktualizacijaaaa...
N95, no velocity stacks, 270cams
N95, no velocity stacks, 270cams
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Moc pekny Jeste ho chce ale dat do jinyho auta
KEHO rennsport
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
To vůbec, korejec vzbuzuje emoce aji dneska
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
pěknej výsledek
ten ztrátovej výkon to je mazec do 6000 "v normě" při 8000 by si někdo mohl rejpnout jestli není něco špatně
převodovka je nějak upravovaná? dle vmax při těch otáčkách asi musí, ne? nebo to je 1.6tková?
mě by to při těch otáčkách se seriovým špajzem (SP 3,733) jelo cca 280, a na 240 bych musel pokrátit Sp na 4,08 což už pokráceno v rezervní převodovce mam,ale teď mi to jede tak, že asi ani špajzky prohazovat nebudu...)
v druhým autě mam pokráceno tak, že vmax 190km/h při 8000... ale to je jinej příběh s tím neplánuju jezdit moc často po ose..
ten ztrátovej výkon to je mazec do 6000 "v normě" při 8000 by si někdo mohl rejpnout jestli není něco špatně
převodovka je nějak upravovaná? dle vmax při těch otáčkách asi musí, ne? nebo to je 1.6tková?
mě by to při těch otáčkách se seriovým špajzem (SP 3,733) jelo cca 280, a na 240 bych musel pokrátit Sp na 4,08 což už pokráceno v rezervní převodovce mam,ale teď mi to jede tak, že asi ani špajzky prohazovat nebudu...)
v druhým autě mam pokráceno tak, že vmax 190km/h při 8000... ale to je jinej příběh s tím neplánuju jezdit moc často po ose..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
zelena sa ti nelubi ..?? dam do zlteeho .. ??Butcher píše:Moc pekny Jeste ho chce ale dat do jinyho auta
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
jede vám to pane
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Taky mam jedno z Přerova
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Taky jsme videli v Prerove, jelo to dobře! Skoda toho deště.
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
som rad ze sa vam to lubi..
mne sa to az tak nelubilo .. jak to jelo...
(na ty dva pokusy) ...
.. a ze to skoro nedojelo ...
mne sa to az tak nelubilo .. jak to jelo...
(na ty dva pokusy) ...
.. a ze to skoro nedojelo ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Celkem 160 aut. Organizátoři ani nečekali takový nával, takže to taky tak dopadlo. Nakonec jsme jeli jen 3 jízdy, takže taky nic moc :/ Ale odvezli jsme jedno první a jedno třetí místo
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
- LordMMX
- Příspěvky: 263
- Registrován: 26 úno 2012 01:19
- Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Džejárdí prečo skoro "nedojelo"?
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
musíš brát v úvahu ten protivítr, všechny auta měla horší čas i ty 1600koňové a to je co říctJRD McLAREN píše:som rad ze sa vam to lubi..
mne sa to az tak nelubilo .. jak to jelo...
(na ty dva pokusy) ...
.. a ze to skoro nedojelo ...
co se Ti natom nelíbilo? jak ty vůbec jezdíš sprinty - točíš akorát jedničku do 8000 a pak tak do 6500 vzhledem k méně strmému nárůstu výkonu od 6tis?
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
..kludne sa to da tocit az do 8500 ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
to jo jestli máš mechanický zdvihátka ventilů, ale spíš mě zajímá jakým způsobem zajedeš lepší čas, jestli točením "kam to jde" nebo racionální jízdou, jen jsem zvědavý, nic vícJRD McLAREN píše:..kludne sa to da tocit az do 8500 ..
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
tak na tuto otazku este odpoved nepoznam..
..zvihatka su hydro..
..zvihatka su hydro..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
z Přerova
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
https://www.youtube.com/watch?v=qeND0l53LPk" onclick="window.open(this.href);return false;
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.