Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od kentoya »

Libor12 píše:Taboo,dekuji za tvoje napovedy. Opet jsi mne osobne donutil procist nekolik stovek stran textu ruznych teorii a faktu. V archivech NASA jsem kazdodennim navstevnikem pri hledani informaci. Diky hot vapor cycle Smokey Yunick jsem pochopil princip toho co v 80 letech zlate ery turba v f1 pouzivala ve svych motorech toyota,kde vyfukovymi plyny ohrivala sani na stovky stupnu a vstrikovali palivo tak aby z nej byl plyn,ktery je samozrejme odolnejsi na vyssi stlaceni,samozapal a detonace. Ale u tohoto jsem u konce s vedomostmi. Asi nejsem schopen mysleni "out of box" a tak mi asi princip fungovani zustane utajen dokud ho nekdo nezverejni.
vole neser, já už rok hledám v leteckých motorech, at už švecov, nebo merlin, mk, jumo, 801až803 od bmw a furt vidím hovno, jen dohady, že ty motory (některé dokázaly běžet na chudou směs v určitém režimu) ale nikde o co bych se mohl opřít (nehledám stabilně, ale jak mám náladu hledám) a jediný poznatek je, že mě z toho vždy třeští palice a vím stejné hovno

a s tím ohřevem, proto si zase říkám, že by bylo možná lepší použít jako palivo plyn (lpg) kde není tolik problémů s promísením

jinak kdysi dávno, ještě když jsem měl shade, tak jsem si do sání vkládal hned pod karburátor něco jako statickou vrtuli, která mi měla pomoct roztočit vzduch, kvůli lepšímu plnění, neměl jsem pocit, že by to jelo lépe, ale u známého na paltestu, jsem byl schopen ochudit směs na 15,5 až 16 a stále to jelo (těch 16 když bylo vlhko) čili ta směs se lépe promísila a nebyl problém s detonacema, a svíčky byly bílé a motor najezdil snad 80tkm
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

da sa najst na webe schema toho Smokeyho motoru..
taky pekny obrazek ... (zato som posledne pisal, ze neviem ci ohrievat alebo chladit)

rozhodne, tym ze vyprodukovane teplo vratis s5 (do) motoru, tak zvisis jeho ucinnost.
ono mi to ale pride, ze su dva sposoby, jeden je za tepla, a druhy za studena..

..
a ja mam ten plech na skodovke dodnes, 5kanal hlava, spotreba mesto 6.1L, maximalka 140 tachometrovych v 4och lidech..
cuduj sa svete, fakt pomaha...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od kentoya »

díval jsem se znovu na to video slovenského motoru, a je možnost, že v té černé škatuli (airboxu (sání)) může být chladič s tepelnou trubicí

už vidím i čerta
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Mike Mad »

1:29 v tom videu motoru jde videt jak maji z klima kompresoru do nejaky nadoby hadice a pak do toho RTU airboxu, ve kterem je urcite vymenik. funguje to jako intercooler naruby, i treba kvuli tomu maj na tom motoru turbo anedelaj to na n/a pac to turbo lepe protlaci skrze ten vymenik? klima kompresor je schopen chladit dost ne? kdyz v lete sahnu na klima trubky tak sou ledovy. muj lajcky nazor a vubec tomu nerozumim, to jen k te teplote -20C v sani. jestli sou to blbosti co sem napsal tak to ignorujte a ja si budu dal cist :D

edit> a ta nadoba na kterou je to napojeny z klima kompresoru slouzi jen k dalsimu ochlazeni, pac kdyz vzduch/medium stlacujes tak se ohriva a kdyz se roztahuje tak se ochlazuje nebo sem mimo?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily


Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Libor12 »

idealni tepelny stroj - Carnotuv cyklus. Ta tepelna trubice by mi k tomu i sedela. Samostatny okruh nepotrebujici doplneni a pri vhodne zvolenem mediu by to mohlo vytvorit dobry vymenik. on ten vzduch musi chvili stat aby se stacil ochladit. Kentoya. LPG je slozite. Nadrz a hlavne menis kapalinu na plyn,kdezto lpg uz plyn je. Kdyz se podivas na dobove fotky chybi intercooler a jine, vaha u f1 je dulezita. Jinak fakt jsem vycerpal vsechny moznosti a nejsem schopen uz cokoli vymyslet natoz zduvodnit.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

no tak tu je aj ten treti link ..
http://sportscarforums.com/f13/smokey-y ... 34906.html" onclick="window.open(this.href);return false;

...mna uz tiez nic nenapada...

len mi teda stale vrta hlavou to: rychle expanze ztlacene vstupni smese
Mike Mad píše:1:29 v tom videu motoru jde videt jak maji z klima kompresoru do nejaky nadoby hadice a pak do toho RTU airboxu, ve kterem je urcite vymenik.
kde tam vidis klimakompresor ..??? ja tam vidim iba olejove cerpadlo a alternator :nono:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od LJay »

Co se týká leteckých motorů, tak nedávno jsem se díval na dokument o P38 a zmiňovali tam působení Charlese Lindbergha v tichomoří, kdy se mu pomocí ochuzení směsi a zvýšení plnícího tlaku povedlo prodloužit dolet Lightnightů z nějakých 900mil na cca. 1300 a víc.

Trochu sem ještě přemýšlel o tom výměníku v sání a tudy cesta nejspíš nevede, protože k tomu, aby takhle rapidně ochladili takový množství vzduchu za tak krátkou chvíli by potřebovali hodně velký množství energie.

Napadlo mně jestli v tom sání nemůžou být nějaký uzký trysky, který by vedly až do sacích kanálů. Z nich by pak proudil stlačený vzduch na ventily, respektive do spalovací komory. Potom co by vzduch opustil trysky, tak by se díky přechodu z vysokýho tlaku do nízkýho samovolně ochladil (podobně jako když si člověk fouká kompresorem na ruku a cítí, že je ten vzduch studenější než okolí).
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od kentoya »

Libor12 píše:idealni tepelny stroj - Carnotuv cyklus. Ta tepelna trubice by mi k tomu i sedela. Samostatny okruh nepotrebujici doplneni a pri vhodne zvolenem mediu by to mohlo vytvorit dobry vymenik. on ten vzduch musi chvili stat aby se stacil ochladit. Kentoya. LPG je slozite. Nadrz a hlavne menis kapalinu na plyn,kdezto lpg uz plyn je. Kdyz se podivas na dobove fotky chybi intercooler a jine, vaha u f1 je dulezita. Jinak fakt jsem vycerpal vsechny moznosti a nejsem schopen uz cokoli vymyslet natoz zduvodnit.
já skončil ještě za tebou a kdykoliv myslím třeští hlava, ono je to v podstatě puzle, stačí poskládat, akorát že mám těch puzle vysypaných na hromadě 40 a musím si projet každý dílek a nevím který patří do toho celku který chci, a který mi akorát mlží myšlení
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

ani ti nebudem hovorit, kolko ich mam vysypanych pod postelou... a postracanych...

este ma napada, ze mozno ohrievane palivo, aby sa z kapalneho benzinu stal plyn...

...bo to co vstrekne vstrekovac, prip. "vmiesi" difuzor karburatoru, je stale aerosol..
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 27 lis 2012 21:48, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Mike Mad »

jrd> pod tim altikem. nevidel sem jeste olejovy cerpadlo externi hnany klinakem
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
fokr_jr
Příspěvky: 299
Registrován: 29 bře 2007 20:08
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od fokr_jr »

mike ma pravdu. je to videt kdyz davaj motor na dyno, necelou vterinu. jdou od toho hadice a dry sump to neni, pred tim pri skladani tam byla seriova olejova pumpa.
kdyz je motor na dynu, tak uz je zabiranej od altiku vejs, ale i ve schematu to je.

jenze nevim co to je
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Libor12 »

tihle nic neschovavaji http://www.scuderigroup.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ljay prepusteni do vakua jsem zkousel a pokles teploty byl zanedbatelny
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:35, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Taboo »

Libor12 píše:tihle nic neschovavaji http://www.scuderigroup.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
8)
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od kentoya »

Taboo píše:Ja jsem to video nevidel (mne to az na tolik skutecne nezajima), ale to turbo na tom motoru neni z duvodu konvencniho preplnovani (a bez nej [anebo neceho podobneho, co by zastavalo jeho funkci] ten motor nikdy principalne nemuze pracovat).

Co se tyka toho samotneho zazraku, ktery v blizke budoucnosti (mozna uz hned zitra) zmeni svet, tak je neco jineho placnout nejaky motor na par hodin na stojan anebo dyno - a provozovat ho v kazdodennich podminkach treba po pet let. Zatim to je jako tvrdit, ze nekdo postavil 11-sekundovou Hondu behem dvou hodin a za investici pod $500 - pote co na ni dal 400HP shot of nitrous. Jen proto, ze nekdo skoci z mostu jeste neznamena, ze umi litat. Bez pouziti silicon nitride (k jehoz vyrobe Solaroli nema patricne zazemi) je zivotnost toho motoru nepouzitelne limitovana - a jeho pouzitim se jeho stavba znacne prodrazi. I presto, ze samotny koncept toho motoru je dobry, vyspelost (anebo snad nevyspelost) nasi soucasne metalurgie prozatim nedovoluje jeho plne pouziti. Slysel jsem ale, ze GM pry neco chysta (a ani Solaroli nemuze sedet na "svem" patentu navzdy). Ze by duvod pro nahle zverejnovani a oslavovani temer vcerejsiho objevu na Slovensku - sest let pote, co se v USA provozoval v zavodnich lodich? Jiste kruhy z toho maji zabavu. :wink:
to turbo tam bude hlavně proto, aby byla dostatečná mass vzduchu, pro tu rychlou expanzi plynů do válce, to mi došlo
a asi počkám na to GM, bere mi to síly a ničí mozek
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Libor12 »

Taboo,je mi jasne a taky jsem si sam vyzkousel,ze extremni narust tlaku a rozdil teplot neni pro zadny bezny produkcni motor dlouhodobe snesitelne. U tech leteckych motoru byla zivotnost v radu hodin. ty sam uz jsi tu o extremnim namahani psal pred lety a to jsem si i overil. Bezny produkcni motor nevydrzel ty teploty a tlaky ani 60s. opravdu tam nema zadnou extra chladici komoru. Ze odebere teplo zmena kapalneho plynu na plyn je mi jasne a da se to i spocitat ale plym i kdyz stlaceny to same pri expanzi neudeka. Nebo jak jsi to myslel- rychla expanze vstupni smesi ? Pri vstupu do valce nebo po zapaleni? To druhe by mi davalo alespon nejaky smysl i kdyz ani tak si to nedokazu predstavit.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od kentoya »

http://www.rekuperace-eshop.cz/index.ph ... &cPath=660" onclick="window.open(this.href);return false;

a co tohle, účinnost výměny tepla je vysoká
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Libor12 »

Taboo je ten objev Ranqueho(Hilsch) virova trubice?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od kentoya »

Libor12 píše:Taboo je ten objev Ranqueho(Hilsch) virova trubice?
jenomže ta potřebuje tuším 5 barů pro správnou funkci, víc o ní nevím, a nějak si pamatuji že ochladíš asi o 20 stupnů, ale možná šel pokrok nahoru a umí jí vyrobit lepší

edit: tak mi to nedalo a hledal jsem trošku, (já o ní četl ještě na vojně v nějakém časáku) a teoreticky by měla pracovat od 4 do 8 bar a teplotu by měla snížit až o celých 50 stupnů, možná jsi to objevil, jen nevím co s odpadním vzduchem, a kde vzít těch aspon 5 bar
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

to co som napisal do toho druheho tematu ste si precitali ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

JRD McLAREN píše:
Taboo píše:Co se tyka samotneho principu tohoto motoru, jedna se o adiabitic system (ktery neni nicim novym anebo prevratnym) za pomoci vysoke komprese pistu, rychle expanze ztlacene vstupni smese a vysoke volumetricke ucinosti. Ten concept je vseobecne kazdemu znamy a kazdy si ten motor muze postavit sam. Jen se o tom (z legalnich duvodu) nesmi nikde zminovat.
...az teraz mi zaplo ... :kladivo:
JRD McLAREN píše: mne zatial stale vrta hlavou, jak je ten vzduch z tej sacej komory pustany do kanala...
a jak je teda "odstraneny ten problem" s tou presnostou davkovania, ci uz vzduchu alebo paliva

EDITED:
to ze Taboo to vedel, je mi uz teraz jasne, ked v podstate v jednej vete dokazal popisat cely princip fungovania..
JRD McLAREN píše:no neviem..
mne sa skorej zda..
ze cele to "Sanie" je vysokotlaka komora, a nizkotlaka komora.
Taboo píše:Ja jsem to video nevidel (mne to az na tolik skutecne nezajima), ale to turbo na tom motoru neni z duvodu konvencniho preplnovani (a bez nej [anebo neceho podobneho, co by zastavalo jeho funkci] ten motor nikdy principalne nemuze pracovat).
...TO JE TO CO MI TOHO 23 NOVEMBRA O 10TEJ VECER ZAPLO....

v tom principe toho fungovania netreba hladat ziadnu HiTECH technologiu,
iba zaklady fungovania fyzikalnych zakonov a na spalovaci motor sa pozerat ako na tepelny stroj.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo píše:Bez pouziti silicon nitride (k jehoz vyrobe Solaroli nema patricne zazemi) je zivotnost toho motoru nepouzitelne limitovana - a jeho pouzitim se jeho stavba znacne prodrazi.
Podla mojich informacii, spolocnost Izusu vyrobila "keramicky motor", ktory by odolaval teplotam oklo 1700stC..
Predpokladam ze sa jedna o oxid zirkonu ZrO2, pouzitim ktoreho sa cela "sranda" dost predrazuje...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Krosmen »

Taboo píše:
Libor12 píše:tihle nic neschovavaji http://www.scuderigroup.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
8)
ale to vypadá zajímavě :-)

že by k ochlazení došlo za pomocí vysokého tlaku natlačeného do většího objemu - prostoru .
Dalo by se toho dosáhnout profilem a načasováním vaček ke zvýšení tlaku v komoře sání kam turbo natlačí potřebnou masu a samotný motor-píst dodá potřebný tlak který se poté "pustí" do potřebného válce????
Divná teorie,ale vpodstatě by ta veliká komora sání byla vlastně takovým zásobníkem,ale moc mi nedává smysl to že by musel být v komoře dost veliký tlak.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od kentoya »

Krosmen píše:
Taboo píše:
Libor12 píše:tihle nic neschovavaji http://www.scuderigroup.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
8)
ale to vypadá zajímavě :-)

že by k ochlazení došlo za pomocí vysokého tlaku natlačeného do většího objemu - prostoru .
Dalo by se toho dosáhnout profilem a načasováním vaček ke zvýšení tlaku v komoře sání kam turbo natlačí potřebnou masu a samotný motor-píst dodá potřebný tlak který se poté "pustí" do potřebného válce????
Divná teorie,ale vpodstatě by ta veliká komora sání byla vlastně takovým zásobníkem,ale moc mi nedává smysl to že by musel být v komoře dost veliký tlak.....
v podstatě když jsem se na video koukal, tak první co mě napadlo, připojit k motoru pístovýho orlíka přímo na kliku a pevnýma trubkama přivést tlak přímo k válcům, každopádně to vypadá zajímavě
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Krosmen »

ještě sem koukal na ten motor RTU a sání vypadá naprosto seriově vyjma toho efektního carbon krytu....tak nevím......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

viewtopic.php?f=33&t=110155&start=60#p1964938" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

zaujimavy motor je aj tu, postaveny na zaklade polskeho fiatu, nazvyme si ho ze "polsky motor"

http://www.new4stroke.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

dozvedel som sa o tom tu
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... Redesigned" onclick="window.open(this.href);return false;
Feliks ma mimo ine docela zaujimave(dobre) napady, aj v inej oblasti...


ale to uz sme asi trosku OT...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Krosmen »

jojo koukal jsem na to....
ještě si nejsem jist,hadice která vede jakože pod ten karbon kryt jestli vede k palivové liště nebo ne....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

no z jednej strany je napojenie paliva..
a z druhej ide hadicka do FPR a potom ta-het...

takze do sania nejde nic, ako sme si povodne mysleli...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“