vole neser, já už rok hledám v leteckých motorech, at už švecov, nebo merlin, mk, jumo, 801až803 od bmw a furt vidím hovno, jen dohady, že ty motory (některé dokázaly běžet na chudou směs v určitém režimu) ale nikde o co bych se mohl opřít (nehledám stabilně, ale jak mám náladu hledám) a jediný poznatek je, že mě z toho vždy třeští palice a vím stejné hovnoLibor12 píše:Taboo,dekuji za tvoje napovedy. Opet jsi mne osobne donutil procist nekolik stovek stran textu ruznych teorii a faktu. V archivech NASA jsem kazdodennim navstevnikem pri hledani informaci. Diky hot vapor cycle Smokey Yunick jsem pochopil princip toho co v 80 letech zlate ery turba v f1 pouzivala ve svych motorech toyota,kde vyfukovymi plyny ohrivala sani na stovky stupnu a vstrikovali palivo tak aby z nej byl plyn,ktery je samozrejme odolnejsi na vyssi stlaceni,samozapal a detonace. Ale u tohoto jsem u konce s vedomostmi. Asi nejsem schopen mysleni "out of box" a tak mi asi princip fungovani zustane utajen dokud ho nekdo nezverejni.
a s tím ohřevem, proto si zase říkám, že by bylo možná lepší použít jako palivo plyn (lpg) kde není tolik problémů s promísením
jinak kdysi dávno, ještě když jsem měl shade, tak jsem si do sání vkládal hned pod karburátor něco jako statickou vrtuli, která mi měla pomoct roztočit vzduch, kvůli lepšímu plnění, neměl jsem pocit, že by to jelo lépe, ale u známého na paltestu, jsem byl schopen ochudit směs na 15,5 až 16 a stále to jelo (těch 16 když bylo vlhko) čili ta směs se lépe promísila a nebyl problém s detonacema, a svíčky byly bílé a motor najezdil snad 80tkm