Brzdy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Re: Brzdy
ahoj kluci chtel bych zacit s tuningem sveho vozu. mam Seat Leon 1.6 16V r.v.2004 delal jsem ted nove rozvody oleje a filtry. cekaji me nyni brzdy. rad bych nejakou radu jaky typ brzd bych mel koupit nerad bych kupoval za nejaky cas nove az budu s tuningem na pokrocilejsi urovni.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
.kolko chces investovat ..??
co vsetko chces na brzdach menit..??
co vsetko chces na brzdach menit..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
no mas aj informacie o tom, "ake predne brzdy su tam teraz" ..??
lebo niesom si isty ci rocnik 04 alebo 05 bol prelomovy...
teda zacali sa pouzivat ine "otocaky", a na tie "nove" co maju teraz takmer vsetky vozy koncernu,
nieje mozne namontovat vacsie brzdice - tym padom ani vacsie kotuce
takze si zisti ci mash momentalne kotuce priemeru 256mm alebo 280mm (288mm tam urcite nebudu)
teda ci by bola mozna zamena brzd "zo silnejsej verzie"
inak pri tvojom rozpocte, by som uvazoval o drazkovanych ci dierovanych kotucoch,
a neakych tych "lepsich dostickach"
co su informacie, ktore vies najst niekde v tejto teme...
( chlapci na seatackom fore nevedeli poradit nic..?? )
lebo niesom si isty ci rocnik 04 alebo 05 bol prelomovy...
teda zacali sa pouzivat ine "otocaky", a na tie "nove" co maju teraz takmer vsetky vozy koncernu,
nieje mozne namontovat vacsie brzdice - tym padom ani vacsie kotuce
takze si zisti ci mash momentalne kotuce priemeru 256mm alebo 280mm (288mm tam urcite nebudu)
teda ci by bola mozna zamena brzd "zo silnejsej verzie"
inak pri tvojom rozpocte, by som uvazoval o drazkovanych ci dierovanych kotucoch,
a neakych tych "lepsich dostickach"
co su informacie, ktore vies najst niekde v tejto teme...
( chlapci na seatackom fore nevedeli poradit nic..?? )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Brzdy
a muzes mi rict kde to zjistim?JRD McLAREN píše:no mas aj informacie o tom, "ake predne brzdy su tam teraz" ..??
lebo niesom si isty ci rocnik 04 alebo 05 bol prelomovy...
teda zacali sa pouzivat ine "otocaky", a na tie "nove" co maju teraz takmer vsetky vozy koncernu,
nieje mozne namontovat vacsie brzdice - tym padom ani vacsie kotuce
takze si zisti ci mash momentalne kotuce priemeru 256mm alebo 280mm (288mm tam urcite nebudu)
teda ci by bola mozna zamena brzd "zo silnejsej verzie"
inak pri tvojom rozpocte, by som uvazoval o drazkovanych ci dierovanych kotucoch,
a neakych tych "lepsich dostickach"
co su informacie, ktore vies najst niekde v tejto teme...
( chlapci na seatackom fore nevedeli poradit nic..?? )
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
.." Irenko proc ..??? " ..
milosi preco tu kurna neni smajlik buchajuci si hlavu o stenu..
pripadne pleeeskajuci si rukou o celo... ???????
..bo toto ma dorazilo vac, nez tie zasufky na 220 v aute.. zo fcera..
milosi preco tu kurna neni smajlik buchajuci si hlavu o stenu..
pripadne pleeeskajuci si rukou o celo... ???????
..bo toto ma dorazilo vac, nez tie zasufky na 220 v aute.. zo fcera..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Brzdy
viewtopic.php?p=1946026#p1946026" onclick="window.open(this.href);return false;
Prodávám pěkné 312mm brzdy, tak jestli chceš nějaký upgrade
Prodávám pěkné 312mm brzdy, tak jestli chceš nějaký upgrade

" www.autowerks.cz "
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Brzdy
Sehnal sem za dobrou cenu přední destičky Ferodo DS performance (dík kámo)
Když už je mám, tak samozřejmě přemýšlím o zadku...setkal sem se s názorem, at se na zadek DS Performance vykašlu, že je to zbytečnost, at koupím Bendix-Jurid měkkou směs D, X
Co si o tom myslíte? Já mám rád všechno v sadě a když už, tak už...a nerad nějaký míchaniny...ale je to jen pocit
Rád si poslechnu názory více lidí do čeho jít...
Do budoucna chci koupit od libora 12 drážek Black Diamond kotouče...ale to jen tak na okraj...
Když už je mám, tak samozřejmě přemýšlím o zadku...setkal sem se s názorem, at se na zadek DS Performance vykašlu, že je to zbytečnost, at koupím Bendix-Jurid měkkou směs D, X
Co si o tom myslíte? Já mám rád všechno v sadě a když už, tak už...a nerad nějaký míchaniny...ale je to jen pocit

Rád si poslechnu názory více lidí do čeho jít...
Do budoucna chci koupit od libora 12 drážek Black Diamond kotouče...ale to jen tak na okraj...
Cléon & Fonte
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Ja som zacal z doskami ATE POWERPAD... tie brzdili asi najlepsie z potom pouzitych, ale je to len pocit
a kotuce boli Omnicompetition...
dalsie dosky boli Ferodo - predchodca DS2000 - no neviem ci to dorovnalo "vahu fam o ich kvalite"
potom boli zase ATE, po 330km na okruhu boli na plech, brzdit brzdili pekne, ale ta zovotnost.....
"z nudze" kupene "obycajne" TRW, vydrzali volne jazdy v brne, nejaky ten kilometer, a este je tam z nich polovicka v rezerve...
kotuce mali zivotnost ...hmmm ..15-17tis km...
sucasnost na mojom aute asi poznas... v sobotu testujem...
a kotuce boli Omnicompetition...
dalsie dosky boli Ferodo - predchodca DS2000 - no neviem ci to dorovnalo "vahu fam o ich kvalite"
potom boli zase ATE, po 330km na okruhu boli na plech, brzdit brzdili pekne, ale ta zovotnost.....

"z nudze" kupene "obycajne" TRW, vydrzali volne jazdy v brne, nejaky ten kilometer, a este je tam z nich polovicka v rezerve...
kotuce mali zivotnost ...hmmm ..15-17tis km...
sucasnost na mojom aute asi poznas... v sobotu testujem...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Brzdy
Já jezdím Derodo DS2500 (teď je to snad ten performance) na kotouče ferodo (nějaká special verze za 6tis jeden) koupil jsem to jako set a chová se to fantasticky.. V provozu o moc lepší než série i za studena a za tepla je to porno 

" www.autowerks.cz "
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27 říj 2012 19:42
Re: Brzdy
Zdarec, máte někdo zkušenost s krytama brzdičů BREMBO? Našel jsem je tady http://www.autodilyjimo.cz/tuning-brzdy-k924" onclick="window.open(this.href);return false;
Příjde mi to jako designovka za pár korun. Na originály bohužel nemám...
Příjde mi to jako designovka za pár korun. Na originály bohužel nemám...

Re: Brzdy
jo, mám zkušenost že se fakt markatně zlepšil brzdnej účinek, ale brzdilo to tak moc, že jsem nakonec radši vyndal destičky a už je to dobrý. z tohodle shopu jsou bezkonkurenční, hlavně teda. jenom tady v tom obchodě maj ty kryty totiž imbusy, který obstarávaj lepší chlazení motoru. za ty prachy to určitě stojí. lepší než to vyhodit za nový desky (který pak stejně nepotřebuješ)
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27 říj 2012 19:42
Re: Brzdy
V pohodě, pohonil sis triko a jseš mistr.bóďa píše:jo, mám zkušenost že se fakt markatně zlepšil brzdnej účinek, ale brzdilo to tak moc, že jsem nakonec radši vyndal destičky a už je to dobrý. z tohodle shopu jsou bezkonkurenční, hlavně teda. jenom tady v tom obchodě maj ty kryty totiž imbusy, který obstarávaj lepší chlazení motoru. za ty prachy to určitě stojí. lepší než to vyhodit za nový desky (který pak stejně nepotřebuješ)

Re: Brzdy
V pohodě, pohonil sis triko a jseš mistr.
[/quote]
takovou reakci boďa asi nečekal pompo dobře ty
za mě ty kryty na jednu stranu z boku to bude budit dojem, ale ber v potaz že je to atrapa a ničemu to nepomůže.. to fakt raději našetři na origo a je to věc kterou vždy můžeš přendat na další auto či samostatně opět prodat 

takovou reakci boďa asi nečekal pompo dobře ty


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
ty woe , alespoň se nauč co máš na autě než začneš zase psát nějaký bludy ... to je lepší mlčet než říkat něco co není pravdatholis píše:Já jezdím Derodo DS2500 (teď je to snad ten performance) na kotouče ferodo (nějaká special verze za 6tis jeden) koupil jsem to jako set a chová se to fantasticky.. V provozu o moc lepší než série i za studena a za tepla je to porno


kotouče jsou OZ Zimmermann formula

QUATTRO 309 kW
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
asi už začinam bejt na todle forum starej nebo nevim 

mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27 říj 2012 19:42
Re: Brzdy
takovou reakci boďa asi nečekal pompo dobře tyLordík píše:V pohodě, pohonil sis triko a jseš mistr.


Děkuji Lordiku za názor. Zeptal jsem se se záměrem, že mi někdo řekne svůj názor a ne, že mě "sejme", jak malýho kluka. Ještě jednou díky.
Re: Brzdy
Ta moje mizerná paměť noluke.bean píše:ty woe , alespoň se nauč co máš na autě než začneš zase psát nějaký bludy ... to je lepší mlčet než říkat něco co není pravdatholis píše:Já jezdím Derodo DS2500 (teď je to snad ten performance) na kotouče ferodo (nějaká special verze za 6tis jeden) koupil jsem to jako set a chová se to fantasticky.. V provozu o moc lepší než série i za studena a za tepla je to porno![]()
![]()
kotouče jsou OZ Zimmermann formula

" www.autowerks.cz "
Re: Brzdy
Strýček pompo píše:V pohodě, pohonil sis triko a jseš mistr.bóďa píše:jo, mám zkušenost že se fakt markatně zlepšil brzdnej účinek, ale brzdilo to tak moc, že jsem nakonec radši vyndal destičky a už je to dobrý. z tohodle shopu jsou bezkonkurenční, hlavně teda. jenom tady v tom obchodě maj ty kryty totiž imbusy, který obstarávaj lepší chlazení motoru. za ty prachy to určitě stojí. lepší než to vyhodit za nový desky (který pak stejně nepotřebuješ)



strašně bych chtěl vidět člověka, co si tohle koupí. ale zároveň si říkám, že snad nikdo takovej nemůže existovat
v každym případě jsi v sekci tuning...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Brzdy
Videl jsem to zatim realne na jednom aute, z dalky to vypada fakt dobre, ale jakmile nekdo, kdo se trochu vyzna prijde bliz, tak to jde hned poznat, takze za me nedoporucujuStrýček pompo píše:Zdarec, máte někdo zkušenost s krytama brzdičů BREMBO? Našel jsem je tady http://www.autodilyjimo.cz/tuning-brzdy-k924" onclick="window.open(this.href);return false;
Příjde mi to jako designovka za pár korun. Na originály bohužel nemám...
DOTAZ: Jak velky problem je upravit brzdice tak, abych misto kotouce sirokeho 28mm tam moh dat kotouce siroky 32mm ? Jde to vubec ? Diky za rady

Re: Brzdy
Stáhni každou desku o 2mmLiberaleMiguel píše:
DOTAZ: Jak velky problem je upravit brzdice tak, abych misto kotouce sirokeho 28mm tam moh dat kotouce siroky 32mm ? Jde to vubec ? Diky za rady

Jinak stím nic asi neuděláš, záleží na tom jakej máš brzdič...
I cesta může být cíl
Re: Brzdy
nebo kotouče
ne,pokud je treba chod pistku vetsi tak se tam vleze
anebo pouzit trmen z kotouce na ktery patri 



Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
Re: Brzdy
Kdyby si mel puleny brzdice, tak se tam da hodit redukce, neco jako u skody 130 rs. 

Re: Brzdy
tyvole,to musi byt jen legrace...Strýček pompo píše:Zdarec, máte někdo zkušenost s krytama brzdičů BREMBO? Našel jsem je tady http://www.autodilyjimo.cz/tuning-brzdy-k924" onclick="window.open(this.href);return false;
Příjde mi to jako designovka za pár korun. Na originály bohužel nemám...
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Brzdy
Budu mit ty Brembo ctyrpistky co prodava Lordik, jsou origo z Alfy 166 3,0 V6. Pry by se tam mel ten kotouc o sile 32mm vlezt. Jsem si to prave chtel overit, jestli je to teoreticky mozne. Praxi samozrejme uvidim az to buud montovat no 

Re: Brzdy
dotaz na pár schopných osob..
co, kdybych udělal celé brzdové potrubí v opancéřované hadici??


díval jsem se, že na zahraničních fórech to je celkem běžná věc..
vepředu bych trubičky asi nechal, jen stávající gumové hadice vyměnil za ty opancéřované.. ale do zadu by bylo fajn to natáhnout v hadici.. jaké to má vlastnosti na takové délce??



díval jsem se, že na zahraničních fórech to je celkem běžná věc..
vepředu bych trubičky asi nechal, jen stávající gumové hadice vyměnil za ty opancéřované.. ale do zadu by bylo fajn to natáhnout v hadici.. jaké to má vlastnosti na takové délce??
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
Nevím, jaké vlastnosti to má v takové délce(přepokládám, že pod tlakem bude mít ta hadice tendenci se narovnávat) - ale v hlavně v důsledku to nemůže mít žádnou výhodu vůči trubkám, vepředu jsou hadičky jen nutný zlo
když už to chceš řešit pořádně, tak prostě natáhni trubky interierem - to je ostatně jediný řešení používaný na závodních autech...

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Brzdy
dozadu vidím výhodu tu, že se to bude ideálně tvarovat a nebude to pod autem rezivět, protože vnitřkem to tahat nechci.. na zadní kola asi nebude takový tlak, aby se ta hadice na té délce měla tendenci roztahovat ne?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside