Nová octavie ...

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
T.i.m.u.r
Příspěvky: 350
Registrován: 08 bře 2010 17:43
Bydliště: Žatec / Ústí nad Labem / Praha / Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od T.i.m.u.r »

L.A.M.A. píše:S trojkovou octavií jezdíme přibližně dvě hodiny, ale už se musíme potýkat s nepříjemným pocitem, za který může asistent udržování v jízdním pruhu. Když se přiblížíme k čáře, systém zasahuje do řízení a sám koriguje natočení volantu tak, aby auto udržel v jízdním pruhu.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/test-nova-skoda-oc ... tomoto_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;
Vzheldem k tomu, že nejnovější auto jsem řídil v autoškole (což byl třívalcový GETZ odhadem ještě z minulého tisíciletí), tudíž vymoženosti nula nula nic, tak si tohle moc nedovedu představit. Znamená to, že kdybych chtěl třeba na dálnici zvolna přejet z pruhu do pruhu a dejme tomu zapomněl dát blinkr (řídký provoz, na nic nespěchám) tak se se mnou ten volant začne prát? A funguje taková věc jen u malých "úhlů zatočení" nebo to bude dělat problém třeba i při nějakém náhlém (výraznějším) vyhýbacím manévru? :?

Děkuju, pokud se mi někdo pokusí odpovědět. O těhlech modernostech fakt nemám představu. :)
r.v.: 1974 - 55HP/80Nm

(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Laconi »

Myslim že čim míň věcí vám kecá do řízení tím líp :D

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od SubTera »

Octavie pekna, ale cenou opet plivanec do xichtu prumerne ceske rodine, ktera kupuje prumerna auta.

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 2108
Registrován: 17 čer 2004 22:52
Bydliště: Panelový dům
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Jord »

TSIcko je fajn, chápu laconiho, kdo v tom nejel, může jenom polemizovat..v rapidu vyzkoušeno a na to běžný ježdění to stačí, turbo sice nekope do sedaček, ale je to příjemný 8)
Obrázek služebáček :lol:
...

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Dejv »

sem čirou náhodou vyrazil do světa a co čert nechtěl potkával sem za sebou jedoucí okty a rapidy z mb na prahu...mno..já nevím..ale krom nápisu na zadních dveřích téměř nerozeznatelné vozy :lol:
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Beaver »

Však já už jen čekám na faceliftovaného Superba, protože potom bude Škodovka unikátní v tom, že vyrábí tři stejný auta, který jsou trochu jinak velký a trochu jinak drahý :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Berry »

Jorde, tak sluzebak Rapid? Jak jsi spokojen? Ja to mel pujceny od TUkasu a teda byl jsem docela zklamany z toho enormen preplastovaneho interieru :(

Co se tyka OIII, tak me velice prekvapila cena, kterou jsem dle informaci ze skodovky dostal vloni na podzim, asi zareagovali na danou situaci na trhu, navic by mela jit dolu cena rapida, jelikoze rozdil cca 45tis CZK v zakladnich verzich Rapida a OIII neni zas tak strasny.

Jinak fakt se musim smat, co nekteri tady vyplody, viz "Crocvemen" atd. vzdy me dostavaji nazory lidi, kteri o necem slyseli v hospode nebo se v tom jednou projeli kolem komina a pak rozdavaji rady a perli jedny bomby za druhou, jako by s danym modelem nebo autem najezdili alespon 10tis Km :lol:
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od SubTera »

Bobr: :smich:

Btw, 77kW s ne buhvi jakym kroutakem v aute velikosti Octavie opravdu, ale opravdu nekope do sedacek. O 63kW se bavit ani nemusime...nicmene na nezazivny a predevsim nutny presun z bodu A do bodu B staci, ostatne, i Felicie.

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Berry »

Tech 63Kw bude fakt asi tragedie v tom aute :?:
Pokud se jedna o zakladni motorizace od 77Kw, tak: 1.6TDI 77Kw a 250Nm bude asi na bezne jezdeni stacit a stejne tak 1.2TSI 77Kw a cca 190Nm. Ale na presun z bodu A do budu B bych asi teda volil levnejsi alternativu vozu :D
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Vavris.cz
Příspěvky: 446
Registrován: 23 zář 2009 18:59

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Vavris.cz »

VW Passat přebouchaný kladivem, torsen v B5, automobilka sama sobě škodí nízkou základní cenou, firmy syncro a 4 motion...

tuningforum je vážně studnice informací. :P
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od rejchy »

Torsen v B5 byl,ale jenom pro W8 :lol: Škodovku opravdu nemusím,mě ani tak nevadí ta auta,ale vadí mě že se k domácímu zákazníkovy nechovají zrovna mateřsky (běžně koupíš novou škodovku v zahraničí levněji) Pak taky ta chudá základní výbava,navíc to ještě podtrhnou tím,že všude místo chybějících vypínačů k výbavě jsou hnusný záslepky-jasnej vzkaz "šetřils,máš to hnusný" :D Ať se na mě nikdo nezlobý,ale alespoň 6 airbagů,ESP,el.okna,zrcátka a autorádio by mohlo být v základu.Vzhledově to jsou celkem slušná auta,až na interiery,jsem zvědavej jak bude vypadat socka verze s poklicema,bez mlhovek a s nelakovanejma zrcátkama spek

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rudi »

SubTera píše:Bobr: :smich:

Btw, 77kW s ne buhvi jakym kroutakem v aute velikosti Octavie opravdu, ale opravdu nekope do sedacek. O 63kW se bavit ani nemusime...nicmene na nezazivny a predevsim nutny presun z bodu A do bodu B staci, ostatne, i Felicie.
tos v ní asi dlouho nejel, dneska sem jel pykapem a bylo to na holiny, skákat z jednoho pedálu na druhej :lol:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Tiger.s »

Beaver píše:Však já už jen čekám na faceliftovaného Superba, protože potom bude Škodovka unikátní v tom, že vyrábí tři stejný auta, který jsou trochu jinak velký a trochu jinak drahý :lol:
Koukni se na BMW řada 3,5,7 :) když přimouřiš oko tak polo ,golf zlatý auta do rv 2000. Každý o něčem jiným bo spíš do 98 :lol:
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od SubTera »

Rudi: tak urcite, ja ve Felde snad vubec nikdy nejel :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Beaver »

Tiger.s píše:
Beaver píše:Však já už jen čekám na faceliftovaného Superba, protože potom bude Škodovka unikátní v tom, že vyrábí tři stejný auta, který jsou trochu jinak velký a trochu jinak drahý :lol:
Koukni se na BMW řada 3,5,7 :) když přimouřiš oko tak polo ,golf zlatý auta do rv 2000. Každý o něčem jiným bo spíš do 98 :lol:
No u BMW musíš už hmouřit poměrně hodně, u Škodovek jsou ty auta teď jako když seká Baťa cvičky. Design moc neurazí, ale ani neohromí a jeho neustálé obkreslování na celou produktovou řadu mi přijde poněkud trapné. Bohužel k něčemu podobnému směřuje např. i Lexus, alespoň když člověk koukne na nové GS a LS. Nějak se nám vytrácí rozmanitost.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Tiger.s »

Beaver no nevím koukni na bmw.cz já když potkám 5/7 tak jí nerozeznám pomalu
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Beaver »

Mhm, tak teď už k tomu možná tím pádem míří i BMW.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od crocjirka »

prijde mi to jak strategie Applu.. udelaj 5 zarizeni designove stejne, jen s jinym zamerenim a cenou..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

rejchy píše:Torsen v B5 byl,ale jenom pro W8 :lol:
Blbost, včera jsme se tu už dobrali jak to je a asi nejjednoduseji to popsal rolljoin, kde co je.
A zajímalo by mě, jestli má nekdo zkusenosti s B5 syncro, sem na netu narazil na par postrehu typu "v B5 se torsen nepovedl" tak by me zajimalo jestli je fakt tak na hovno z vyroby, nebo sem to mel rozbitý 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od rejchy »

Ale prosimtě,když NeviM tak nepíšu :lol:

......Abych nezapomněl standardní "výbavou" pro W8 je pohon všech kol 4motion (přestože má systém pohonu všech kol stejný název jako například u Golfu nebo Bory, nejde o připojitelný pohon zadních kol se spojkou Haldex, ale o systém se stálým náhonem všech kol s mezinápravovým šnekovým diferenciálem Thorsen), který pomáhá přenést velký točivý moment motoru na vozovku......
zdroj Auto.cz

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rudi »

rejchy píše:Ale prosimtě,když NeviM tak nepíšu :lol:

......Abych nezapomněl standardní "výbavou" pro W8 je pohon všech kol 4motion (přestože má systém pohonu všech kol stejný název jako například u Golfu nebo Bory, nejde o připojitelný pohon zadních kol se spojkou Haldex, ale o systém se stálým náhonem všech kol s mezinápravovým šnekovým diferenciálem Thorsen), který pomáhá přenést velký točivý moment motoru na vozovku......
zdroj Auto.cz
takže z Torsenu už máme Thorsen, co nás čeká dál? :smich:

info k tomu najdete tady -> http://audiklub.cz/techwiki/quattro" onclick="window.open(this.href);return false;
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Berry »

Zrovna jsi me pane predbehl s odkazem na audiklub 8) , tam je to popsane nejlepe 8)
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
T.i.m.u.r
Příspěvky: 350
Registrován: 08 bře 2010 17:43
Bydliště: Žatec / Ústí nad Labem / Praha / Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od T.i.m.u.r »

Nechci na to zakládat zvlášť topic, tak se zkusím zeptat ještě jednou: Jak funguje to udržování v pruhu a automatické korekce? (celý dotaz nahoře na stránce). Kdyby mi to mohl, prosím, někdo přiblížit, klidně do SZ. Díky
r.v.: 1974 - 55HP/80Nm

(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Rolljoin »

T.i.m.u.r píše:Nechci na to zakládat zvlášť topic, tak se zkusím zeptat ještě jednou: Jak funguje to udržování v pruhu a automatické korekce? (celý dotaz nahoře na stránce). Kdyby mi to mohl, prosím, někdo přiblížit, klidně do SZ. Díky
taky by mě to zajímalo. Mě příjde celkem fajn představa že si ho zapnu spolu s adaptivním tempomatem a cestou do práce si můžu číst noviny :lol:
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Goldies »

Soused to ma ve služebním Passatu a dle jeho slov se to chova tak, ze pokud auto zaregistruje ze se blizite z pruhu ven, provede trhavymi pohyby volantu korekci, ozve se varovný signál. Takhle to snad udela jen 3x ale co se stane po 4 mi neřekl :-D ale na auto pilota to jeste neni :-)
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Tead »

Řekl bych asi podobně jako před 10ti lety fungoval AFIL u Citroenů ? jen už to aktivně zasahuje do řízení pokud chápu dobře - u citronu to fungovalo tak, že pokud člověk najel při rychlosti nad 80km/h k čáře bez blinkru tak se dost nepříjemně rozvibrovala sedačka na straně kde tu čáru přejíždí...ale tyhle systémy se mi celkově moc nelíbí :( když si vemu jak bejvá elektronika náladová...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

rejchy píše:Ale prosimtě,když NeviM tak nepíšu :lol:
no tak to pěkně kecáš :lol:
ten nebyl jen ve W8 ale i ve všech ostatních B5 a 5.5 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Vavris.cz
Příspěvky: 446
Registrován: 23 zář 2009 18:59

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Vavris.cz »

NeviM píše:A zajímalo by mě, jestli má nekdo zkusenosti s B5 syncro, sem na netu narazil na par postrehu typu "v B5 se torsen nepovedl" tak by me zajimalo jestli je fakt tak na hovno z vyroby, nebo sem to mel rozbitý 8)
Imho to je pouze tím, že B5 je strašně těžká na předek a s dvoukolkou co jezdí furt rovně už neudělá nic ani ten mezinápravový diferenciál.
rejchy píše:Ale prosimtě,když NeviM tak nepíšu :lol:
Tak už by ses tím měl konečně řídit...
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“