T.i.m.u.r píše:
Vzheldem k tomu, že nejnovější auto jsem řídil v autoškole (což byl třívalcový GETZ odhadem ještě z minulého tisíciletí), tudíž vymoženosti nula nula nic, tak si tohle moc nedovedu představit. Znamená to, že kdybych chtěl třeba na dálnici zvolna přejet z pruhu do pruhu a dejme tomu zapomněl dát blinkr (řídký provoz, na nic nespěchám) tak se se mnou ten volant začne prát? A funguje taková věc jen u malých "úhlů zatočení" nebo to bude dělat problém třeba i při nějakém náhlém (výraznějším) vyhýbacím manévru?
Děkuju, pokud se mi někdo pokusí odpovědět. O těhlech modernostech fakt nemám představu.
T.i.m.u.r píše:Nechci na to zakládat zvlášť topic, tak se zkusím zeptat ještě jednou: Jak funguje to udržování v pruhu a automatické korekce? (celý dotaz nahoře na stránce). Kdyby mi to mohl, prosím, někdo přiblížit, klidně do SZ. Díky
taky by mě to zajímalo. Mě příjde celkem fajn představa že si ho zapnu spolu s adaptivním tempomatem a cestou do práce si můžu číst noviny
Spíš co za zvěrstva to bude dělat na místech, kde malovali značení šejdrem, přes starý a nebo kde se někomu na silnici vylilo vápno a udělalo pruh, co míří mimo cestu. Pyropatrony v kapotě taky super - někdo ťukne do předku, kapota se urve a auto je na odtah, protože s kapotou co nedrží se už nedá dojet ani nouzově, leda by dotyčný měl kupu lepící pásky a gumicuky, což nebývá pravidlem. Podobně nemám důvěru ani v ten "radarový brzdič" atd. (už ken kvůli faktu, že otázka zarušení není ve formátu "jestli" ale spíš "kdy"). Na druhou stranu, do různých flotil se to asi s mega výbavou kupovat nebude, rodiny za tyhle věci připlácet taky nebudou a tak je otázka spíš hypotetická, protože si nemyslím, že aut s touhle plnou výbavou tu bude jezdit nějak moc
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak jsem byl zvědav jak to bude vypadat v základu a už je to tu http://www.auto.cz/nejlevnejsi-octavie- ... kola-72305" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale za výbavu musím dát palec nahoru připlatit klimu a normálnímu člověku to bude stačit.
Tak dík za fotky. Je to hnusný jak prdel. Teprve teď vidím, že to auto navrhoval někdo, komu dali jen osmibitový počítač a zadání, že má používat polygony. To teda zlatá předchozí generace.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Zvláštní je, že tohle už člověk může na adresu Oktávky číst podruhý, resp. potřetí po sobě.
Že to bude v základu hnusný bylo jasný. Ale který od střední třídy dolů v základu není? Vždycky tam musí bejt nějaký ústupky aby se mohla napsat "Cena od...". Nejprodávanější bude stejně Ambition, kde bude všechno v pořádku.
Beaver píše:Spíš co za zvěrstva to bude dělat na místech, kde malovali značení šejdrem, přes starý a nebo kde se někomu na silnici vylilo vápno a udělalo pruh, co míří mimo cestu. Pyropatrony v kapotě taky super - někdo ťukne do předku, kapota se urve a auto je na odtah, protože s kapotou co nedrží se už nedá dojet ani nouzově, leda by dotyčný měl kupu lepící pásky a gumicuky, což nebývá pravidlem. Podobně nemám důvěru ani v ten "radarový brzdič" atd. (už ken kvůli faktu, že otázka zarušení není ve formátu "jestli" ale spíš "kdy"). Na druhou stranu, do různých flotil se to asi s mega výbavou kupovat nebude, rodiny za tyhle věci připlácet taky nebudou a tak je otázka spíš hypotetická, protože si nemyslím, že aut s touhle plnou výbavou tu bude jezdit nějak moc
enemze treba za tu kapotu nemuze skodovka,ale eu,kuli ktere jsou velice narocny narazovy testy a zadna s automobilek si nemuze dovolit prijit o hvezdicku, diky bohu ma na vyvoj techto technologii velky vliv tlak nemeckych pojistoven,kterym se zase nelibi ze pri sebemensim tukanci litaj tisice ecek. coz znamena pomerne slozity vyvoj a programovani systemu aby opravdu to tu kapotu nevystrelilo jen tak, ciste teoreticky by mel cely predek vozu odolat narazu v 15km/h do zdi aniz by se cokoliv poskodilo,vsechny mrizky mohou vyskocit,ale nemeli by se poskodit.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Jsem zvědavej co udělá škodovka s cenama ostatních modelů,protože jsem si zkusil nakonfigurovat novou fábii,a s TSI motorem a +/- stejnou výbavou vyjde na 292 600 kč.
Zvláštní je, že tohle už člověk může na adresu Oktávky číst podruhý, resp. potřetí po sobě.
Že to bude v základu hnusný bylo jasný. Ale který od střední třídy dolů v základu není? Vždycky tam musí bejt nějaký ústupky aby se mohla napsat "Cena od...". Nejprodávanější bude stejně Ambition, kde bude všechno v pořádku.
E-eeee, já si tu novou pořádně ještě neprohlížel a až když se teď na to dívám, tak ten čumák je fakt tragédie a zadek taky nic světobornýho. Ono je to fakt snad ještě hnusnější než Rapid, kterej je vlastně jen recyklace starých designů. Že by druhá generace byla hnusnější než první jsem myslím ani netvrdil, tam to do jisté míry byl nějaký pokrok (ale jen kvůli tomu bych ji stejně nekupoval... ).
Dejv píše:enemze treba za tu kapotu nemuze skodovka,ale eu,kuli ktere jsou velice narocny narazovy testy a zadna s automobilek si nemuze dovolit prijit o hvezdicku
Mě je jasný, že debilita EU v tomhle hraje prim, ale to nic nemění na tom, že bych to v autě nechtěl a je to pro mě další důvod, proč takové auto nebrat.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Pánové dnes zajímavé zjištění... Vyndaval jsem z nové octavie motor na brzdu a představte si na co jsme nepřišel... to nove TSi je tak debilně zakloněné a ještě s turbem vzadu, že aby jste vyndali první díl výfuku s katíkem tak musíte sundat nápravnici a to si nedělám prdel...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Beaver píše:Nic jinýho jsem ani nečekal, hodina práce v autorizovaném servisu nesmí přijít nazmar. A tady těch hodin málo nebude
tak tak, čo ušetriš pri kupe, v servise si to pekne doplatiš
to je to co vsichni vyrobci jiz davno delaj...(hlavne ty nejvic nejhorsi z francie) facht si dnes koupit auto tak jdu po vzhledu(uplne stejny vsechno) a pak cena vs vybava...a nejaka znacka by me mohla pr.. polibit:-)
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Dnes sem měl možnost vidět Octavii III z blízka naživo a musim říct že mě až zaráží podobnost s Rapidem a hlavně mě překvapilo že působí docela malá a nebo to byl opravdu Rapid nevim