VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Taboo píše: Tady se clovek vzdy dobre pobavi :lol: ... Naprosta vetsina dnesnich ECU je flash-based - coz jednoduse znamena
jj, udělaj flash pro neco s aftermarket turbo.
Nebo flash na e85+ benzin. Jednoduche!
Jine reseni? Urcite AEM, Haltech atd
připravte se vase penize! :lol:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:28, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od NeviM »

Clie: do ted jsem povazoval Tve prispevky za prinosne, ale prosim Te, vyser se na urazeni Taboo, diky takovym, jako jsi ty, tu smazal neskutecne prinosnou studnici informaci, ktera se jen castecne zachovala v citacich. Prenes se nad svoji hrdost a nad to, ze Taboo ví preci jen mnohem vic nez Ty, zkus to naopak vyuzit, necemu se priucit a byt ve svem oboru jeste lepsi, dekuju.
Taboo: děkuju za Tvé příspěvky, opět jsi mi dokázal rozšířit obzory o desítky procent líp, než všichni ostatní dohromady (omlouvám se JRDmclaren, Libor12, kentoya a dalším, od vás si toho taky umím spoustu vzít a vážím si vás, ale Taboo je Taboo :lol: ) a prosím neurážej se už kvůli jedincům, kteří se neumějí chovat a dál ve svém volném čase rozšiřuj naše obzory, věř že je tu mnohonásobně víc lidí, kteří si toho umějí vážit a využít Tvých informací, než těch, jejihž ego Tvoje zkušenosti a znalosti nepřekosne, díky :wink:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Nejsem tvrdim, že Unichip - pouze a nejlepší správné rozhodnutí ve všech případech! To zalezi na situace.
Unichip jenom stroj - jednoduche, levne a perfektni funkcne.
Prostě neni zadny produkt s takovymi funkcemi za stejne peníze na trhu.

O softwaru a ladeni:
Nezalezi jaky jednotku pouzivate.
95% lidí nebude moci správně naladit změněné komponenty (vacky, turba atd). Jak to dělát? Na letišti?
Vy sám víte, že spravne naladit si můžete JEN na Dyno!
Dyno práce urcuje cenu ladeni.
Nenechte se zmást, že lidé při koupi Greddy, AEM, atd., ladeni bude levnejsi a jednoduse.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od JRD McLAREN »

Clie, v pripade ze clovek by chcel software k unichip.. vedel / mohol by si zakaznikovy software dat ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

JRD McLAREN píše:Clie, v pripade ze clovek by chcel software k unichip.. vedel / mohol by si zakaznikovy software dat ..??
Ano. V některých případech jsem to dělam.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

Clie píše:
Vy sám víte, že spravne naladit si můžete JEN na Dyno!
.
s tím nesouhlasím! Dyno je dobré na zjištění průběhu křivek výkonu a krouticiho momentu. Ne vždy a to ve většině případů neni nutné tlačit motor do maximálního výkonu. Samotné dolazení je právě vhodné udělat přímo k danému účelu...drag,slalom,okruh,vrchy atd je pro mne novinkou že sw je vaším majetkem. Jak to ti zákazníci kteří vaší jednotku mají a používají na e85 dělají když teď v zimě je poměr paliva lihu jiný než v létě a jeho kvalita je take nádrž od nádrže jiná. To pokaždé přijedou na dolazení nebo už s tím počítáte při samotné prvotní instalaci?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:29, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Pokud jde o svobodný software - ano souhlasim , Dastek to dela není zcela správné.
Jsem připraven poskytnout software tem 5% zákazníků, kteří jsou ochotni udělat, aby se na to přijít. Dost o tom se zeptat. Pres 2 roky to bylo 2 osoby.
Pokud hovoříme o způsobu podnikání některých společností - to je jejich věc (tak můžeme diskutovat o Apple :))
Pokud budeme mluvit o kvalitě produktu, možnosti, které tento produkt nabízí a cenu za eto vše - Unichip je unikatni.

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Libor12 píše:Dyno je dobré na zjištění průběhu křivek výkonu a krouticiho momentu.
S tím nesouhlasím :nono:
Existují dva hlavní typy Dino:
Inertia a zatížené.
Mluvíte o inertia - to není ideální řešení pro ladeni.
http://www.zerotohundred.com/newforums/ ... -dyno.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Libor12 píše: Jak to ti zákazníci kteří vaší jednotku mají a používají na e85 dělají když teď v zimě je poměr paliva lihu jiný než v létě a jeho kvalita je take nádrž od nádrže jiná.
Pracuji na tom. :roll:
Řešení plně automatickeho Multifuel uz je blízko.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

Clie píše: S tím nesouhlasím :nono:
Existují dva hlavní typy Dino:
Inertia a zatížené.
Mluvíte o inertia - to není ideální řešení pro ladeni.
http://www.zerotohundred.com/newforums/ ... -dyno.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Znám. Nemluvím o způsobu lazení. Používám čtyři sady vaček - dle účelu (výměna na mém motoru je otázkou hodiny) každý setup k nim má jinde redline,volnoběh,průběh kroutícího momentu i výkonu,k nim mám samozřejmě rozdílné mapy,které musím do jednotky nahrát a doladím na místě korekce.

Jakou věcí navíc disponuje unitec oproti aem fic a jiným?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od hIGGI »

honza 2.0 16v píše:v mým případě když sem zatím nenarazil na někoho kdo by tady v CZ či někd epoblíž v evropě dokázal odladit mou seriovou ecu potřebám zvětšeného objemu motoru a jiným vačkách

na seriové ecu trvám z důvodu zachování komfortních fcí auta (komunikace ECU s bodycomputerem a naopak..jeden bez druhýho si ani neprdne -dokonce nejdou ani otevřít dveře..)...
Mam Haltech SprintRE + seriovou jednotku v Mazde RX-8, seriova jednotka ridi DBW klapku a komfortni funkce auta (traction controll, budiky atd) a Haltech ridi motor - senzory/snimace vse seriove......z pohledu uzivatele se auto chova seriove, ale ja mam moznost si ladit vse co potrebuji......

Nevim co presne mas za setup/auto, ale dovedu si predstavit ze to bude fungovat stejne i u tebe....
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od honza 2.0 16v »

tady jde o komunikaci ecu motoru a body computeru... ecu motoru řídí čistě motor, s body computerem jsou spárovaný a ten zas má na starost od světel, přes dveře po ASR/ABS/ tempomat atd (co v BC zakážeš/povolíš, to máš za výbavu).. Pokud mi odejde řj motoru nebi BC, tak jsou s BC spárovaný a jinou řj použít nemůžu (pokud použiju,tak nevím proč ale neotevř ani dveře..)..musím vyměnit BC+ ECU+ znova naprogramovat všechny klíče... jiná ecu jde teoreticky použít pouze v případě že nikdy předtím nebyla spárovaná v jiný autě..prakticky sem ale zkoušel sem nespárovanou ECU z punta trofeo,který má motor s velmipodobnejma specifikacema a dle evoluce od 155 do 165 PS a taky prd:) ani si neškytlo

ano moje ECU jde možná flaschnout (objevil sem flascher kterej podporuje tento typ řj..), ale zatím sem tady v čr a blízkém okolí (slovensko, německo, anglie, holandsko ) nenašel nikoho kdo by mi dokázal v tomto případu pomoci.... čeští pičtuneři radši ani nereagujou a ti slušnější odpověděj že na to nemaj... a to sem se tázal u docela zvučných jmen...

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od hIGGI »

honza 2.0 16v píše:tady jde o komunikaci ecu motoru a body computeru... ecu motoru řídí čistě motor, s body computerem jsou spárovaný a ten zas má na starost od světel, přes dveře po ASR/ABS/ tempomat atd (co v BC zakážeš/povolíš, to máš za výbavu).. Pokud mi odejde řj motoru nebi BC, tak jsou s BC spárovaný a jinou řj použít nemůžu (pokud použiju,tak nevím proč ale neotevř ani dveře..)..musím vyměnit BC+ ECU+ znova naprogramovat všechny klíče... jiná ecu jde teoreticky použít pouze v případě že nikdy předtím nebyla spárovaná v jiný autě..prakticky sem ale zkoušel sem nespárovanou ECU z punta trofeo,který má motor s velmipodobnejma specifikacema a dle evoluce od 155 do 165 PS a taky prd:) ani si neškytlo

ano moje ECU jde možná flaschnout (objevil sem flascher kterej podporuje tento typ řj..), ale zatím sem tady v čr a blízkém okolí (slovensko, německo, anglie, holandsko ) nenašel nikoho kdo by mi dokázal v tomto případu pomoci.... čeští pičtuneři radši ani nereagujou a ti slušnější odpověděj že na to nemaj... a to sem se tázal u docela zvučných jmen...
Moje reseni aplikovane na tvoje auto by znamenalo Haltech + seriova ecu + body computer. Tzn, to co funguje ted, bude fungovat i dal, ale seriova ECU uz bude mit pouze vstupy od senzoru ale jeji vystupy budou preruseny.
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od honza 2.0 16v »

to je pak zas absolutně mimo částku kterou do toho auta chci investovat :lol: když už teď to maj na netu srovnatelný kousky cenu sotva 50tkč, přičemž přestavba z 1.8->2l mě díky kombinaci seriovejch dílů a nejnutnějšího materiálu, co se u mě za ty roky nashromáždil vyjde do 10000,-

kdyby to byl bosch ME X.XX jako u jinejch koncernovejch motorizací (nevím proč sem museli nacpat tohle Hitachi..) tak to už je bez problému..naložím to na plato a udělám si dovolenou u západních, chrochtajících sousedů, kde je jeden specialista na AR/Fiaty, a ten mi to odladí do 500 euro a já si tam během tejdne vypálím palici spek -to je pro mě částka vzhledem k vynaloženýmu úsilí a použití auta přiměřená... :pifko:

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od hIGGI »

V tom pripade to chce asi megasquirt ci neco jineho se stejnou funkcni a stejne zapojene, pokud je haltech za $1000 drahej.....
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Libor12 píše: Znám. Nemluvím o způsobu lazení. Používám čtyři sady vaček - dle účelu (výměna na mém motoru je otázkou hodiny) každý setup k nim má jinde redline,volnoběh,průběh kroutícího momentu i výkonu,k nim mám samozřejmě rozdílné mapy,které musím do jednotky nahrát a doladím na místě korekce.

Jakou věcí navíc disponuje unitec oproti aem fic a jiným?
Nase reseni je takovy - muzete vymenut jaky chcete signaly.
To znamena ze to muzete ridit :
palivove smesi, predsih, vacky (vtec), wastegate, dodatecni vstriky, water-methanol injection, intercooler spray, NOS, emulace lambda katalizatoru, shift light, launch control, posunut omezovac otacek, atd. Vse zalezi na vase fantazie. Vse na jednoj jednotke v jednom mapsetu. Mate 5 mapsetu, kteru muzete prepinat behem jizdy primo.
honza 2.0 16v píše: ano moje ECU jde možná flaschnout (objevil sem flascher kterej podporuje tento typ řj..), ale zatím sem tady v čr a blízkém okolí (slovensko, německo, anglie, holandsko ) nenašel nikoho kdo by mi dokázal v tomto případu pomoci.... čeští pičtuneři radši ani nereagujou a ti slušnější odpověděj že na to nemaj... a to sem se tázal u docela zvučných jmen...
3 reseni: Flash - Standalone - Piggyback
O výhody a nevýhody je napsáno výše.
Taboo píše: Ja pouzivam dyno pouze k simulaci zateze, ale jeho grafy prubehu vykonu a krouticiho momentu nejsou pro mne nijak smerodatene ze dvou duvodu. Pokud se kdokoliv domniva, ze motor vylazen k maximalnimu vykonu na dynometru je vylazen "spravne", tak je ve vetsine pripadu na velkem omylu. …………
Nemám co dodat.
Taboo píše:
honza 2.0 16v píše:to je pak zas absolutně mimo částku kterou do toho auta chci investovat :lol:
Haltech neni investici do auta, ale do budoucnosti :lol: :lol: :lol: . Reseni, ktere ti hIGGI nabizi, je pouziti jednoho z nejkvalitnejsich standalone ECU s velice sirokym zazemim za velice rozumnou investici, ktere nebudes v budoucnosti litovat a vzdy ji budes moci pouzit ve svych budoucich projektech anebo v pripade potreby s velice dobrym navratem prodat. Nech si poradit :wink: .
"Kdyz jsme chceme prodat něco zbytečně - nejdrive musi něco koupit nepotřebné. Ale jsme nemame penize" (© rusky multfilm)

Nechci říct, že nejake rozhodnutí je dobré nebo špatné.
Každý si vybere, co se mu líbí. Každý má jiné cíle. Existují lidé, pro kteří prace na dosažení výsledku přináší větší radost, než výsledek!
Haltech - MoTeC - AEM - Unichip - jen nástroj. A každý si vybere pro sebe to, co si myslí, že je správné, nebo že si můžete dovolit.

RJ moderních aut vytvořil tým inženýrů s rozsáhlými rozpočty. 100% na tomto fóru není nikdo chytřejší nez inženýři Bosch :).
Teoreticke pro naladění motoru dost opravit tři věci: směsi, vzduch a predstih. V případě standalone máte další pulsta korekce (enrichment, cold-start, teplotní korekce, korekce na detonace, atd..). Nevidím žádný důvod, proč si připlatit na $ 1,000 a získat 500 problémy (pokud to není cílem naučit nebo experimentovat). Všechny tyto zakladni nastavení již byla úspěšně provedena v softwaru od specialisty Bosch (Magnetti Marelli, Hitachi, atd.), a já opakuji, že nejsem chytřejší než oni, a není pravděpodobné, že budu moc udělat stejny věci lépe.

Pokud je cílem jen upravit motor pro každodenní potřeby a vzácných zavodu nemá smysl platit peníze navic. Výsledek z používání treba AEM a Unichip budou stejny.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

Clie píše: Nase reseni je takovy - muzete vymenut jaky chcete signaly.
To znamena ze to muzete ridit :
emulace lambda katalizatoru

A tohle mne zajímá. Současné ecu OBD II,EOBD čili emisní normy euro 3,4, a ted už i 5 mají naprogramovánu emisní kontrolu,která je periodicky opakována každých cca 100-500km. ECU směs obohatí/ochudí a na základě toho kontroluje funkci katalyzátoru. Euro 5 už má i předehřev katalyzátoru,kdy třeba při jízdě z kopce a zavřené tps vypne palivo a motorem prochází vzduch a při opětném přidání plynu dá zpočatku bohatší směs,aby katalyzátor dosáhl rychleji provozní teploty směs obohatí. Pokud nedostane spravnou odezvu končí to check engine a dle normy se nemusí krom kontrolky stát nic,ale taky může přejít na nouzový režim omezení výkonu. Několikráte jsem se s tímto problémem setkal právě po montáži piggy back. Takže vy tvrdíte,že váš unichip je schopen nasimulovat tyto situace,aby nedocházelo k chybám?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Libor12 píše: Takže vy tvrdíte,že váš unichip je schopen nasimulovat tyto situace,aby nedocházelo k chybám?
Kdyz máte obycejny lambda sondu pro monitorování katalyzátoru (druha lambda po katalyzátoru), ve většině případů pro emulace správneho signálu je staci udelat napětí na kontaktu lambdy ve RJ 0.7-0.9 voltů. V tomto případě piggyback nepotrebujete.
Jinak udelat emulace spravneho signalu pres Unichip neni problema.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

tak aby jsme byli konkrétní přímo k věci. Pokud ecu s emisní diagnostikou spustí periodickou kontrolu napětí na lambda sondě za katalyzátorem spadne na cca 0.1-0.3V a po ukončení pokud je katalyzátor v pořádku vzroste zase na těch 0.8-0.9V. Na euro 4 už nelze namontovat tzv. 02 simulátory na základě 555,protože prostě dávají konstantní signál i ve chvíli kdy jednotka očekává jiný. Vy tvrdíte že unichip dokáže modulovat zpětnovazební signál pro ecu? Pokud ano,je to jediný inteligentní piggy back co to umí.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Jake auto, motor, rok vyroby?

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

GT86 2012 ale jinak všechny ecu a motory splňující euro 4 a 5 tedy cca od 2007
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Libor12 píše:GT86 2012 ale jinak všechny ecu a motory splňující euro 4 a 5 tedy cca od 2007
Uz ladil nekolik aut euro 4-5, ale nemel problem.

Teoreticky, je možné koregovat signál z lambda v závislosti na kvalitě směsi.
Ja musi pochopit algoritmus systému. Mám zájem!

PS Včera se resil problemu emulace DPF na svem naftovem RRS, a tady je nová puzzle :)
Jdu se ucit :)

PPS GT86-BRZ uz ma sirokopasmovu lambdu?

PPS Někdo to již udělal https://www.dropbox.com/s/f5tbjt3u7blq8 ... ta211q.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

ona ta emisní kontrola lze přes diagnostic tool vypnout,jenze ecu si všechny ať už servisní nebo treba přepsání map a fw ukládá do extra paměti kvůli záruce. Pak neni problém s nějakou simulaci. Ano ma wb sondu. V záruce se do toho stejně hrabat nebudu a pak to vyřeším asi jiným motorem i ecu. Nicmene unichip umí tedy simulovat pouze standartní signály lambda sondy aby jsme si to ujasnili? Cenové je to srovnatelné s aem fic.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo píše:Tady se clovek vzdy dobre pobavi :lol: ... Naprosta vetsina dnesnich ECU je flash-based .....
tiez ale treba uviest, ze je tu snaha zo strany vyrobcov zamedzit ci znemoznit akykolvek zasah do programu/mapy "seriovej" ECU
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Libor12 píše:ona ta emisní kontrola lze přes diagnostic tool vypnout,jenze ecu si všechny ať už servisní nebo treba přepsání map a fw ukládá do extra paměti kvůli záruce. Pak neni problém s nějakou simulaci. Ano ma wb sondu. V záruce se do toho stejně hrabat nebudu a pak to vyřeším asi jiným motorem i ecu. Nicmene unichip umí tedy simulovat pouze standartní signály lambda sondy aby jsme si to ujasnili? Cenové je to srovnatelné s aem fic.
Unichip může emulovat cokoliv signál. Je důležité, aby pochopit závislosti.
Za cenu - nejsou v porovnání АЕМ.

PS Unichip nemohou emulovat signal širokopásmové lambdy : (
Ale já už se snažil (úspěšně) pro nastavení směsi změnou řídicích signálů širokopásmové lambdy. Funguje perfektni!

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

:lol: a to se vyplatí! :lol:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Taboo píše: tak jsem se jeste nesetkal ani z jednim Unichip dealeru, ktery by byl dostatecne kvalifikovany ladit jakykoliv plnehodnotny standalone ECU
Nemuzu rict o způsobilosti nebo nezpůsobilosti prodejci Unichip ve svete.
Nechci tvrdit, tady, že jsem mega expert! Jsem studuji. (A Vy jste se narodili odborníkem primo?)
Taboo píše: zasobuje sve dealery uz predem upravenymi mapami,
Zdá se, že informace z téhož fóra.
Unichip v zaklade úplně prázdny.
Taboo píše: Taktez pochybuji, ze existuje jediny Unichip dealer, ktery disponuje potrebnym vybavenim ke skutecne spravnemu vylazeni motoru - a ne, jen dynometer a WB O2 sensor k tomu nestaci.
Mám dost vybavení pro správneho ladeni civilních aut a aut pro amatérské závody, ale chápu, že tam je ještě spousta věcí ke koupi.
Taboo píše: Mohu se zeptat na tve osobni zkusenosti lazeni se standalone systemy, ktere tady uvadis (Haltech, MoTeC, AEM EMS, etc.)?
Nepopírám, že zkušenosti, kterou mam dosud není dost. Ale po dobu 2 let, mam žádny stížnosti na sve prace. To znamená, že stěhuju správnou cestu.

Dostat zkušenosti z standalone v České republice obtížné. Asi víte, místní mentalitu a stav ekonomiky.
Ale, mam trochu zkušenosti ladeni Ignitec, Hydra a Haltech.
Taboo píše: Ja to software mohu koupit - za pouhych $950
Vidím, že pro vás speciální ceny! 8)
Řeknu vám tajemství - pokud opravdu chcete koupit -
http://www.unichipwholesale.com/83-tuni ... assic.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zde za 100 dolarů :lol:
Taboo píše: a dalsich nutnych pridavnych modulu
nejsou vse nutne.
maximalni setup co jsem videl na 250$! :lol:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“