Libor12 píše: Znám. Nemluvím o způsobu lazení. Používám čtyři sady vaček - dle účelu (výměna na mém motoru je otázkou hodiny) každý setup k nim má jinde redline,volnoběh,průběh kroutícího momentu i výkonu,k nim mám samozřejmě rozdílné mapy,které musím do jednotky nahrát a doladím na místě korekce.
Jakou věcí navíc disponuje unitec oproti aem fic a jiným?
Nase reseni je takovy - muzete vymenut jaky chcete signaly.
To znamena ze to muzete ridit :
palivove smesi, predsih, vacky (vtec), wastegate, dodatecni vstriky, water-methanol injection, intercooler spray, NOS, emulace lambda katalizatoru, shift light, launch control, posunut omezovac otacek, atd. Vse zalezi na vase fantazie. Vse na jednoj jednotke v jednom mapsetu. Mate 5 mapsetu, kteru muzete prepinat behem jizdy primo.
honza 2.0 16v píše:
ano moje ECU jde možná flaschnout (objevil sem flascher kterej podporuje tento typ řj..), ale zatím sem tady v čr a blízkém okolí (slovensko, německo, anglie, holandsko ) nenašel nikoho kdo by mi dokázal v tomto případu pomoci.... čeští pičtuneři radši ani nereagujou a ti slušnější odpověděj že na to nemaj... a to sem se tázal u docela zvučných jmen...
3 reseni: Flash - Standalone - Piggyback
O výhody a nevýhody je napsáno výše.
Taboo píše:
Ja pouzivam dyno pouze k simulaci zateze, ale jeho grafy prubehu vykonu a krouticiho momentu nejsou pro mne nijak smerodatene ze dvou duvodu. Pokud se kdokoliv domniva, ze motor vylazen k maximalnimu vykonu na dynometru je vylazen "spravne", tak je ve vetsine pripadu na velkem omylu. …………
Nemám co dodat.
Taboo píše:
honza 2.0 16v píše:to je pak zas absolutně mimo částku kterou do toho auta chci investovat

Haltech neni investici do auta, ale do budoucnosti

. Reseni, ktere ti hIGGI nabizi, je pouziti jednoho z nejkvalitnejsich standalone ECU s velice sirokym zazemim za velice rozumnou investici, ktere nebudes v budoucnosti litovat a vzdy ji budes moci pouzit ve svych budoucich projektech anebo v pripade potreby s velice dobrym navratem prodat. Nech si poradit

.
"Kdyz jsme chceme prodat něco zbytečně - nejdrive musi něco koupit nepotřebné. Ale jsme nemame penize" (© rusky multfilm)
Nechci říct, že nejake rozhodnutí je dobré nebo špatné.
Každý si vybere, co se mu líbí. Každý má jiné cíle. Existují lidé, pro kteří prace na dosažení výsledku přináší větší radost, než výsledek!
Haltech - MoTeC - AEM - Unichip - jen nástroj. A každý si vybere pro sebe to, co si myslí, že je správné, nebo že si můžete dovolit.
RJ moderních aut vytvořil tým inženýrů s rozsáhlými rozpočty. 100% na tomto fóru není nikdo chytřejší nez inženýři Bosch

.
Teoreticke pro naladění motoru dost opravit tři věci: směsi, vzduch a predstih. V případě standalone máte další pulsta korekce (enrichment, cold-start, teplotní korekce, korekce na detonace, atd..). Nevidím žádný důvod, proč si připlatit na $ 1,000 a získat 500 problémy (pokud to není cílem naučit nebo experimentovat). Všechny tyto zakladni nastavení již byla úspěšně provedena v softwaru od specialisty Bosch (Magnetti Marelli, Hitachi, atd.), a já opakuji, že nejsem chytřejší než oni, a není pravděpodobné, že budu moc udělat stejny věci lépe.
Pokud je cílem jen upravit motor pro každodenní potřeby a vzácných zavodu nemá smysl platit peníze navic. Výsledek z používání treba AEM a Unichip budou stejny.