Koukám taky zajímavá partička tady
Tholis: Diesel nemá zas tak mizerné spektrum otáček - pokud nemyslíš to že končí v 5200-6000ot (dle požadavků a dohodě na softu)

A samozřejmě jde udělat i biturbo. Třeba GT1749V (VA) + GTB2260VK - i s touto myšlenkou občas koketuju. Ale na to nebudu mít ani čas, ani chuť (asi).
Když to vezmu u sebe:
Hybrid Andre 220 (zatím) - tehdy 22 000Kč
cooler do 350k - 6 000Kč
vedení práce doma - matroš cca 2 000Kč
výfuk práce doma - matroš cca 3 000Kč
soft na brzdě - nebudu zveřejňovat, byla to výtečná cena.
Spojka zatím "drží" série 240mm, ale každým dnem přijde renovak HDS + přítlačák musím zjistit, ale zdá se, že buď 2,5TDI V6 pasuje a možná i 2,5TDI R5 z T5 - to zatím řeším. Ten z T5 (128kw série) je na 400Nm a má také 240mm a chip u této verze je na 500Nm což bez problému také drží.
Brzdy jsem měnil pro jistotu za fungl nové (ATE) sérii. Ale brzdí tak, že jsem ještě v tolik brzdícím koncernu neseděl

A pasujou na tyto brzdiče i 312mm korouče, takže koupím třmínek + ty 312ky a bude to ještě lepší.
K tomu turbu, tohle půjde časem do světa a pořídím právě buď 1756VK a necháme to na 230k a nebo 2260VK a půjdeme 250-260k - to ještě musím promyslet. Zároveň s tím půjdou sport trysky protože tyhle už jsou nadoraz svých možností. No a tohle definitivní pak nechám doladit na MAHA brzdě v chipforu.
No ale nejdřív práce, potom zábava. V tomhle případě nejdřív stavba, potom auto

Taky proto že letos na jaře jsem dělal předsézónní servis na T5 a to taky vůbec nebylo zadarmo...
Jinak s předokolkou se bokem jezdí hůř než se zadokolou - nejde to dávkovat. Nerad to dělám... Zlatá zadokola

Passat B5,5 AVF 96kw+ hybrid+ výfuk 76mm+ cooler+ vedení 60mm+ KAT off+ EGR off+ TDIchip soft (198k, 422Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)