zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Dobrý den, jak již název napovídá, chtěl jsem se zeptat jak zvýšit výkon mojí OI je to 1.9tdi 66kw chipnutý na 83kw.. chtěl bych to zvýšit ještě aspoň tak o 20kw ... přemýšlel sem nad nějakým turbem, IC možná vstřiky... ale právě chci se zetpat vás odborníků ). Jaké díly byste mi k tomu doporučili a taky jaký by byl asi odhad ceny Předem děkuji za odpověď
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Diesel se kupuje pro nízkou spotřebu, né pro čipování a zvyšování výkonu o 20%
Cléon & Fonte
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
zacal bych asi navstevou dieselpower fora, tam je toho napsano az az. jinac z mistnich ti poradi asi THOLIS
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Jestli jsi z Ostravska tak doporucuju http://www.autosmetana.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Ja viem poradiť tiež, predaj tú plečku ako celok a kúp si niečo normálne, respektíve také, kde seriový výkon bude dostačujúci...
Možno by stačila Octa s 1.8T, brat má A4 TDI 96kW a je to tupé, žiaden plynulý ťah, jeden kopanec s pocitom extrémneho výkonu je k hovnu
Možno by stačila Octa s 1.8T, brat má A4 TDI 96kW a je to tupé, žiaden plynulý ťah, jeden kopanec s pocitom extrémneho výkonu je k hovnu
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Vstřiky z 81kw(ideálně Euro 2) nebo Sprint 764 a soft na brzdě a pokud je motor v pořádku tak 100kw máš.Mam taky 66kw AGR a mam vstřiky z 81kw,soft od tdidrapek.cz ,EGR off,kat off a s polomrtvou váhou vzduchu odbržděno 96kw.Teď jsem si jí nechal vypnout v softu a je to pořádnej rozdíl.
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Překopíruji z jednoho fora...
cca 120PS
66kw 1Z,AHU,ALE obtokove turbo - trysky 764
do 130PS
66kw 1Z,AHU,ALE obtokove turbo - trysky 764 + chip
81kw AFN - chip
do 150PS
66kw 1Z,AHU,ALE - vnt turbo 81kw 1749V popr 96kw 1749VA , trysky 764 , preoblozit lamelu materialem HDS (renovak.cz) + chip , ventil N75 , zasobnik podtlaku , zpetny ventil , hadicky a bud jednotka AFN nebo nebo ve stare jednotce nechat prehrat sw na ovladani VNT turbem ,prvni dil vyfuku AFN , trubky mazani AFN
81kw AFN - trysky 764 + chip ... na dobrem motoru se da 135-140koni jen upravou sw
do 170PS
66kw 1Z,AHU,ALE - to same jako do 150PS + velky intercooler , podminkou je turbo z 96kw 1749VA , 3bar C cidlo tlaku
81kw AFN - trysky 764 popr. PowerPlus764 , 96kw turbo 1749VA , redukce na turbo , spojka s jednohmostnim setrvacnikem bud set z Fabie TDI 74kw ATD nebo TDI 66kw 1Z,AHU,ALE + pritlacak VR6 , lamelu nechat preoblozi materialem HDS57 u firmy renovak.cz , velky intercooler , 3bar C cidlo tlaku , EGR KAT off (nemusi byt),chip
do 200PS
tady uz je to pro oba motory stejne , musi byt u 66kw predelana regulace na VNT turbo , trysky PowerPlus764 popr Race520 ,original nebo 11mm hlava do cerpadla , turbo Hybridni nebo 1749VB u toho se musi upravit zadni drzak motoru , spojka jednohmota + HDS , velky intercooler , sani PD130 96kw , EGR off , KAT off , pruchozi vyfuk , 3bar C cidlo tlaku ,chip
do 230PS
trysky Race520 , 12mm hlava do cerpadla , hybridni turbo popr. jine velke , velky Intecooler , spojka , 3bar C cidlo tlaku , podavaci cerpadlo do nadrze , sani PD130 96kw , pruchozi vyfuk
cca 120PS
66kw 1Z,AHU,ALE obtokove turbo - trysky 764
do 130PS
66kw 1Z,AHU,ALE obtokove turbo - trysky 764 + chip
81kw AFN - chip
do 150PS
66kw 1Z,AHU,ALE - vnt turbo 81kw 1749V popr 96kw 1749VA , trysky 764 , preoblozit lamelu materialem HDS (renovak.cz) + chip , ventil N75 , zasobnik podtlaku , zpetny ventil , hadicky a bud jednotka AFN nebo nebo ve stare jednotce nechat prehrat sw na ovladani VNT turbem ,prvni dil vyfuku AFN , trubky mazani AFN
81kw AFN - trysky 764 + chip ... na dobrem motoru se da 135-140koni jen upravou sw
do 170PS
66kw 1Z,AHU,ALE - to same jako do 150PS + velky intercooler , podminkou je turbo z 96kw 1749VA , 3bar C cidlo tlaku
81kw AFN - trysky 764 popr. PowerPlus764 , 96kw turbo 1749VA , redukce na turbo , spojka s jednohmostnim setrvacnikem bud set z Fabie TDI 74kw ATD nebo TDI 66kw 1Z,AHU,ALE + pritlacak VR6 , lamelu nechat preoblozi materialem HDS57 u firmy renovak.cz , velky intercooler , 3bar C cidlo tlaku , EGR KAT off (nemusi byt),chip
do 200PS
tady uz je to pro oba motory stejne , musi byt u 66kw predelana regulace na VNT turbo , trysky PowerPlus764 popr Race520 ,original nebo 11mm hlava do cerpadla , turbo Hybridni nebo 1749VB u toho se musi upravit zadni drzak motoru , spojka jednohmota + HDS , velky intercooler , sani PD130 96kw , EGR off , KAT off , pruchozi vyfuk , 3bar C cidlo tlaku ,chip
do 230PS
trysky Race520 , 12mm hlava do cerpadla , hybridni turbo popr. jine velke , velky Intecooler , spojka , 3bar C cidlo tlaku , podavaci cerpadlo do nadrze , sani PD130 96kw , pruchozi vyfuk
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
ještě dodám že je to pro golf III ale vzásadě pro představu náladů použitelné i pro motory s VNT turbem.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Hele kdyz nemas ani tucha o potencialu tdi motoru tak radsi nic nepis 20% neni takovej problem...Sova píše:Diesel se kupuje pro nízkou spotřebu, né pro čipování a zvyšování výkonu o 20%
Jinak co se tyka moznosti uprav vetsina tu uz padla..zalezi na typu motoru...doporucuju forum dieselpoweru.cz tam je opravdu vse.
Do zacatku bych snad rekl jen to, ze chiptuning bez okolnich uprav neni rozhodne idealni. Doporucuju udelat zakladni udrzbu jako jsou rozvody, oleje, filtry a hlavne spojku ktera u dieslu trpi. Take to chce zvazit podvozek a predevsim brzdy...ty se daji relativne za par korun poridit..vyfuk vykuchat i bez katiku to ma ok emise.
No a ted si vem kolik je to investic a to jeste nemas ani kw..
Pokud mas rotacku vymen vstriky, spojku a chipni. Pokud PD tak ma smysl vice variant. Kdyztak SZ..vim o tom furt dost malo a spis jen teoreticky..ale k nasmerovani to snad bude stacit...
Co se tyka krosmena tak to co pise je jasne a strucne o upravach rotacky. Jen doplnim ze u vyssich vykonu bych zvazil prehozeni silnejsiho spodku z 96/110kw PD..
" www.autowerks.cz "
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Musel jsem se registrovat, to mi nedalo
Rostack a Sova: mohli byste to prosím rozvést? Zajímalo by mě v kolik TDI jste seděli a s jakými výkony, nájezdy km, a kolik víte o rezervách a skutečných nájezdech motorů AHU, ASV, AHF, AVF, ARL, AWX, AVB apod? A kolik motorů jste měli rozebraných?
Rostack a Sova: mohli byste to prosím rozvést? Zajímalo by mě v kolik TDI jste seděli a s jakými výkony, nájezdy km, a kolik víte o rezervách a skutečných nájezdech motorů AHU, ASV, AHF, AVF, ARL, AWX, AVB apod? A kolik motorů jste měli rozebraných?
Passat B5,5 AVF 96kw+ hybrid+ výfuk 76mm+ cooler+ vedení 60mm+ KAT off+ EGR off+ TDIchip soft (198k, 422Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
- Motor
- Příspěvky: 4041
- Registrován: 05 bře 2007 07:32
- Bydliště: Orlová (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Na to s čím páni chytrolíni přijdou si taky počkám.
některé TDi jsou pro zvyšování výkonu mnohem vhodnější než benzinaky.
jinak nafta umí skloubit jak výkon tak super spotřebu
některé TDi jsou pro zvyšování výkonu mnohem vhodnější než benzinaky.
jinak nafta umí skloubit jak výkon tak super spotřebu
Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
např?Motor píše:Na to s čím páni chytrolíni přijdou si taky počkám.
některé TDi jsou pro zvyšování výkonu mnohem vhodnější než benzinaky.
jinak nafta umí skloubit jak výkon tak super spotřebu
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
blazen: Například AVF, AWX, ARL, ASZ. Také AVB a ATD. Trochu menčí rezervu mají AHU, ASV, AHF, AHH, AFN, AVG. AJM a ATJ jak který kus.
Shrnuto: rotačky jsou bezpečně do cca 230koní, PD (kódy co jsem vypsal) jsou bezpečně do cca 280koní. Až potom je také potřeba dávat kovaný spodek.
Spotřeba TDI nemá konkurenci a už vůbec ne u úprav, kde se výkon pohybuje okolo 200 koní a dál. Ukaž mi benzína co s 200k a přes 400Nm koňma jezdí za 5,5l A když na to šlape, jak se vejde do 10l A to je spotřeba Passata, né lehkého Pola, Golfa apod.
Jako dobrý benzín pro úpravy od koncernu VW beru 1,8t 165kw sérii (benzínové kódy neznám, nemám benzíny rád, tak se o ně nezajímám). - ten má poměrně dobře kovaný spodek a má tudíž také slušnou rezervu než je potřeba dávat vyloženě kované písty, ojnice a kliku.
No jsem zvědavý
Shrnuto: rotačky jsou bezpečně do cca 230koní, PD (kódy co jsem vypsal) jsou bezpečně do cca 280koní. Až potom je také potřeba dávat kovaný spodek.
Spotřeba TDI nemá konkurenci a už vůbec ne u úprav, kde se výkon pohybuje okolo 200 koní a dál. Ukaž mi benzína co s 200k a přes 400Nm koňma jezdí za 5,5l A když na to šlape, jak se vejde do 10l A to je spotřeba Passata, né lehkého Pola, Golfa apod.
Jako dobrý benzín pro úpravy od koncernu VW beru 1,8t 165kw sérii (benzínové kódy neznám, nemám benzíny rád, tak se o ně nezajímám). - ten má poměrně dobře kovaný spodek a má tudíž také slušnou rezervu než je potřeba dávat vyloženě kované písty, ojnice a kliku.
No jsem zvědavý
Naposledy upravil(a) playboy dne 30 dub 2013 16:46, celkem upraveno 1 x.
Passat B5,5 AVF 96kw+ hybrid+ výfuk 76mm+ cooler+ vedení 60mm+ KAT off+ EGR off+ TDIchip soft (198k, 422Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Lukinho: to je potom jiná, to beru a chápu Měl jsem Omegu 2,5V6, 2,5TD 2x (jednu po chipu) a 2,0DTI po chipu a začínal jsem na Nissanu 2,8D 6vál (všechno byly zadokoly) Takže jsem se taky vyřádil, někdy mi to i chybí... Ale zase zrychlovat rovně mi už přijde bezpečnější a na spoustu frajírků se to hodí
Passat B5,5 AVF 96kw+ hybrid+ výfuk 76mm+ cooler+ vedení 60mm+ KAT off+ EGR off+ TDIchip soft (198k, 422Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Někdo holky, někdo vdolky o tom, že má diesel mizerné spektrum otáček a většinou je motor namontován tak, že má auto vlastnosti cihly, se tu nikdo nebavil.
Každopádně má lepší poměr kaček na koně než benzín. Beru svůj motor: ASZ+nové!! turbo+bordel okolo (mazání atd..) lamela (nová), vstřiky, výfuk a chip..25tis+11000+1500+7000+8000=53 000Kč.. Po úpravě se dostaneme na cca 240HP a 450Nm..To je cca 110HP za 53 000 je cca 500Kč za jednoho koně
Edit: turbo Garrett 1756VK , zapoměl jsem na vstřiky tak ještě vstřiky, výfuk homo-domo, lamela renovak z HDS...
edit2: berte to s rezervou, je jasné že ne vše je u jetého auta ok, snese to i brzdy, fmic, podvozek, dvouhmotu atpod. ale to se musí upravovat i na benzínu )
Každopádně má lepší poměr kaček na koně než benzín. Beru svůj motor: ASZ+nové!! turbo+bordel okolo (mazání atd..) lamela (nová), vstřiky, výfuk a chip..25tis+11000+1500+7000+8000=53 000Kč.. Po úpravě se dostaneme na cca 240HP a 450Nm..To je cca 110HP za 53 000 je cca 500Kč za jednoho koně
Edit: turbo Garrett 1756VK , zapoměl jsem na vstřiky tak ještě vstřiky, výfuk homo-domo, lamela renovak z HDS...
edit2: berte to s rezervou, je jasné že ne vše je u jetého auta ok, snese to i brzdy, fmic, podvozek, dvouhmotu atpod. ale to se musí upravovat i na benzínu )
" www.autowerks.cz "
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Koukám taky zajímavá partička tady
Tholis: Diesel nemá zas tak mizerné spektrum otáček - pokud nemyslíš to že končí v 5200-6000ot (dle požadavků a dohodě na softu) A samozřejmě jde udělat i biturbo. Třeba GT1749V (VA) + GTB2260VK - i s touto myšlenkou občas koketuju. Ale na to nebudu mít ani čas, ani chuť (asi).
Když to vezmu u sebe:
Hybrid Andre 220 (zatím) - tehdy 22 000Kč
cooler do 350k - 6 000Kč
vedení práce doma - matroš cca 2 000Kč
výfuk práce doma - matroš cca 3 000Kč
soft na brzdě - nebudu zveřejňovat, byla to výtečná cena.
Spojka zatím "drží" série 240mm, ale každým dnem přijde renovak HDS + přítlačák musím zjistit, ale zdá se, že buď 2,5TDI V6 pasuje a možná i 2,5TDI R5 z T5 - to zatím řeším. Ten z T5 (128kw série) je na 400Nm a má také 240mm a chip u této verze je na 500Nm což bez problému také drží.
Brzdy jsem měnil pro jistotu za fungl nové (ATE) sérii. Ale brzdí tak, že jsem ještě v tolik brzdícím koncernu neseděl A pasujou na tyto brzdiče i 312mm korouče, takže koupím třmínek + ty 312ky a bude to ještě lepší.
K tomu turbu, tohle půjde časem do světa a pořídím právě buď 1756VK a necháme to na 230k a nebo 2260VK a půjdeme 250-260k - to ještě musím promyslet. Zároveň s tím půjdou sport trysky protože tyhle už jsou nadoraz svých možností. No a tohle definitivní pak nechám doladit na MAHA brzdě v chipforu.
No ale nejdřív práce, potom zábava. V tomhle případě nejdřív stavba, potom auto Taky proto že letos na jaře jsem dělal předsézónní servis na T5 a to taky vůbec nebylo zadarmo...
Jinak s předokolkou se bokem jezdí hůř než se zadokolou - nejde to dávkovat. Nerad to dělám... Zlatá zadokola
Tholis: Diesel nemá zas tak mizerné spektrum otáček - pokud nemyslíš to že končí v 5200-6000ot (dle požadavků a dohodě na softu) A samozřejmě jde udělat i biturbo. Třeba GT1749V (VA) + GTB2260VK - i s touto myšlenkou občas koketuju. Ale na to nebudu mít ani čas, ani chuť (asi).
Když to vezmu u sebe:
Hybrid Andre 220 (zatím) - tehdy 22 000Kč
cooler do 350k - 6 000Kč
vedení práce doma - matroš cca 2 000Kč
výfuk práce doma - matroš cca 3 000Kč
soft na brzdě - nebudu zveřejňovat, byla to výtečná cena.
Spojka zatím "drží" série 240mm, ale každým dnem přijde renovak HDS + přítlačák musím zjistit, ale zdá se, že buď 2,5TDI V6 pasuje a možná i 2,5TDI R5 z T5 - to zatím řeším. Ten z T5 (128kw série) je na 400Nm a má také 240mm a chip u této verze je na 500Nm což bez problému také drží.
Brzdy jsem měnil pro jistotu za fungl nové (ATE) sérii. Ale brzdí tak, že jsem ještě v tolik brzdícím koncernu neseděl A pasujou na tyto brzdiče i 312mm korouče, takže koupím třmínek + ty 312ky a bude to ještě lepší.
K tomu turbu, tohle půjde časem do světa a pořídím právě buď 1756VK a necháme to na 230k a nebo 2260VK a půjdeme 250-260k - to ještě musím promyslet. Zároveň s tím půjdou sport trysky protože tyhle už jsou nadoraz svých možností. No a tohle definitivní pak nechám doladit na MAHA brzdě v chipforu.
No ale nejdřív práce, potom zábava. V tomhle případě nejdřív stavba, potom auto Taky proto že letos na jaře jsem dělal předsézónní servis na T5 a to taky vůbec nebylo zadarmo...
Jinak s předokolkou se bokem jezdí hůř než se zadokolou - nejde to dávkovat. Nerad to dělám... Zlatá zadokola
Passat B5,5 AVF 96kw+ hybrid+ výfuk 76mm+ cooler+ vedení 60mm+ KAT off+ EGR off+ TDIchip soft (198k, 422Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
no a za kolika 200ps ropakama se da dejchat?
a kolik jich vydrzi sprint na 1km skrz egt?
a kolik jich vydrzi sprint na 1km skrz egt?
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Ravehanes: Tak nevím kolik 200ps ropáků si viděl a JAK byly upravené a né nalité, ale já jsem rád když si to aspoň trochu zakouří. Jinak nic A to je KAT i EGR mimo provoz. Samozřejmě pokud vyřadím váhu vzduchu a dám místo ní BAV21, potom to hulí jak lokomotiva, ale když váhu nechám a je to tak, jak to na brzdě bylo naladěné, kouří jen ve vyšších otáčkách, málo a jen když je více teplo a jedu pomalu - nestíhá se chladit cooler.
U 200ps bych na 1km neviděl to EGT tak problémový. Zatím nemám meřák EGT, to půjde až s ještě větším turbem a tryskama. A líbí se mi tento: http://www.zada-tech.com/product/single ... ased-gauge" onclick="window.open(this.href);return false;
K tomu si dokoupím i čidlo tlaku oleje a přemýšlím o EMP, ale to nevím jestli u 3" průchozího bude mít smysl.
Mimochodem doufám, že potom už to v plné záteži kouřit bude Teď je po turbu ve špičce požadován přetlak 1,6bar (tlak 2600mBar) a na ty sériové trysky AA to stačí bohatě.
A můžu mít dotaz? Na té Ibize máš přetlak 1,4bar a nebo celkový tlak 1,4bar? Předpokládám že benzín, tak mi to přijde docela dost, čím to foukáš a co máš za spodek?
U 200ps bych na 1km neviděl to EGT tak problémový. Zatím nemám meřák EGT, to půjde až s ještě větším turbem a tryskama. A líbí se mi tento: http://www.zada-tech.com/product/single ... ased-gauge" onclick="window.open(this.href);return false;
K tomu si dokoupím i čidlo tlaku oleje a přemýšlím o EMP, ale to nevím jestli u 3" průchozího bude mít smysl.
Mimochodem doufám, že potom už to v plné záteži kouřit bude Teď je po turbu ve špičce požadován přetlak 1,6bar (tlak 2600mBar) a na ty sériové trysky AA to stačí bohatě.
A můžu mít dotaz? Na té Ibize máš přetlak 1,4bar a nebo celkový tlak 1,4bar? Předpokládám že benzín, tak mi to přijde docela dost, čím to foukáš a co máš za spodek?
Passat B5,5 AVF 96kw+ hybrid+ výfuk 76mm+ cooler+ vedení 60mm+ KAT off+ EGR off+ TDIchip soft (198k, 422Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Transporter T5 2,5TDI 96kw + CAMPPerformance Stage (178k, 435Nm)
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
streva apy
turbo hybrid k04
max tlak plneni 1.4bar (na sprint)
turbo hybrid k04
max tlak plneni 1.4bar (na sprint)
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Re: zvýšení kw na octavia 1.9tdi
Uvědomte si v které jste sekci a vzpamatujte se .