Otazkou je, v jakych kouskach jsi jezdil. Popravde tohle je po roce hledani jedine VTi v SERIOVEM stavu. Jeste jsem nevidel druhou takovou v CR a v tom je ten problem. Pokud na auto plesknes sportovni podvozek, tak nemuzes hodnotit jeho jizdni vlastnosti a odsuzovat ho. V serii je to opravdu vyborne auto. Ke stabikum - k cemu? Kdyz budu chtit, tak tam pasuji z integry a muzu za 3jku dokoupit i predni spodni a obe zadni rozperny tyce, coz me prijde fakt za malo. Ja tohle auto chci na jizdy na chatu, na vylety, proste pohodicku s manzelkou a psemVavris.cz píše:gizmi: Co se ti líbí na DelSolu oproti CRX 1G? Mi příjde DelSol spíš jako výletní auto se skvělým motorem, ale poněkud gumový podvozek a řízení jak z parníku mi rychle vyvrátilo názor, že bych to auto někdy chtěl.

k podvozku: v me seriove me svezl kluk, co ji ma doma taky (chtel ji take koupit a sesli jsme se u ni u majitele) a jezdi vrchy. O gumovem podvozku nemuze byt rec a kdyz vzal ve 140ti zatacku, tak jsem myslel, ze to je ma posledni chvilka
