boční rádoby výdechy půjdou předělat na funkční. Zatím vyříznuto. Přijde tam přes hranu ohnutý plech zešikma dovnitř
Do plastových podběhů pak udělám mřížky vepředu a vzadu aby to fungovalo jak má
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
snad poprvé to neber jako rýpání, ale nechceš dělat takovéhle funkční úpravy až budeš mět naswapované než je pak zas předělávat? ušetřil bys tím prachy, čas a přiznejme si když dáš veliké kotouče (ať už je jejich přínos jaky chce), výdechy apod na relativně pomalé auto, bude to vypadat zase směšně.
Dacan: todle u na swap nebude mít řpece žádný vliv. Blatniky, podběhy, přední nárpava atd zůstane jaká je A proč to dělám zrovna teď budde zřejmé za cca měsíc
Skury: jenom škoda, že to je vytržené z kontextu a bylo to myšleno jinak...
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
kdyz se podivate do te kopie tak zjistite ze vzduch narazi primo do filtru a pak ho musi slozite obchazet...
proste to je jen filtr od vetnamce za 100kc v trubce...
filtr od BMC je resen jinak... a to tak ze po vstupu ho konus smeruje nastrany pres filtracni vlozku a za ni zase ven viz foto...
o funkci proudeni si kazdy udela obrazek sam..
Přílohy
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Za mě nej filtry ITG nebo Pipercross -třívrstvé molitanové (každá vrstva je specifická) a vně koš proti deformaci. Špičkové zpracování a 100% funkční. Navíc velmi jednoduché na udržbu.
Kámo tepelné kabáty na šneku a komplet výfuku a trubkách IC. do masky jde kupa vzduchu a přes kapli vlivem absence IC na motoru jde vzduch ven. Hodnoty byly výborné proto nebylo třeba odstínit i když netvrdím že by to taky nepomohlo, ale už zabalené turbo udělalo službu jelikož po pile, kdy je červené šlo na to dám ruku úplně v pohodě.
tom: co obnáší péče o ten molitanovej pipercross? já jsem uvažoval ho dát do origo airboxu místo papíráku u alfy. Filtruje alespoň dobře, nebo přes to jde hodně bordelu?
jinak sory za OT
No dyť, proto jsem koupil todle Restrikce v podobě ne úplně ideálního tvaru filtru je imo zanedbatelná. Mnohem větší přínos bude mít to, že to bude nasávat studený vzduch přímo z nárazníku...
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
o kvalite nevim... taky se rad dozvim., jem vidim spatnou konstrukci
EDIT: zajimal by me ten carbon... je to lisovenej a zapekanej nebo jen nejaka obyc nahrazka ?? uz sem se parkrat setkal ze pryskyrice z laminatovych nebo pseudokarbonovych vyrobku v motorovem prostoru nevydrzela to teplo a zacala se bortit...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Jestli to je presne karbonove vlakno nebo udelane z neceho jineho teda nevim, nejsem nejaky znalec tady tohodle. Co se tyce ale toho filtru, tak pouzivam 3 roky jejich filtry a kvalita filtru je ok. Zkousel jsem i jine levne filtry nebo stacilo videt u nekterych a clovek by si to kolikrat nedal do auta.. bud to hovno filtruje nebo to pousti ty sracky primo z toho filtru do sani treba v mem pripade (asi nejaky papirovy shit udelany konus to byl). Pokazit se muze i draha soucastka kdyz je to nejaky zmetek zrovna ale jinak obecne dela tahle firma dobre filtry. Ted mam v aute cca rok tenhle 2201-15 http://www.simota.com/syscate.php?SM=1&ST=6&SC=10" onclick="window.open(this.href);return false; ..
Ten karbon je právě o hodně kvalitnější než ten od BMC. Ten BMC mi přišel skoro jako laminát co mám na autě bodykit. Ten od Simoty je skoro jako ocelová trubka
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
jasne upsal jsme se sorry... jo mel... ale jen obal... takze sem nevidel jak to maji normalne uvnitr... je tam hromada pryskirice.... ta je ovsem krehka a nic neudrzi...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Jakože v Simotě je hromada pryskyřice ? Sorry, ale ne... https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-e.ak/hph ... o.jpg?dl=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tím bych tu debatu ukončil, děkuji
Beru, že ten filtr není úplně ideálně řešený, což, vzhledem k ceně, je mi úplně jedno
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)