Původní plán byla zástavba motoru 2.3 16V (108kw) na místo původního 2.0 8V (88kw). Motor se sehnal v poměrně žalostném stavu. Prasklé plastové sání v místech vyústění vody k termostatu nasvědčovalo tomu, že motor mohl být jezděný bez vody. Mimochodem poměrně rozšířená závada těchto motorů. Následovalo rozebrání za účelem kontroly vnitřku motoru a srovnání dosedací plochy hlavy. Vzhledem k problému s původním sáním došlo na myšlenku výroby vlastního sání. Další problém byla elektrika, Scorpio jede na novější EECV řídící jednotce s immobilizerem, takže implantace by byla složitější. Došlo tedy na použití programovatelné jednotky. Jak se říká: s jídlem roste chuť a vzhledem k přestavbě sání a použití použití prog. ecu nebyla myšlenka přeplňování od věci. Kompresor je Eaton M90, u kterého se vyměnily ložisika, olejová náplň a řemenice vyrobená na plánovaný plnící tlak.
Toto je zhruba shrnutí věcí co jsou aktuálně na autě. V budoucnu se plánuje využít potencionál chargeru zvýšením plnícího tlaku menší řemenicí, výměna komponent motoru za odolnější, posunutí max. otáček ... atd.
Zde jsou nějaké fotky, auto bylo stavěno za účelem funkčnosti, takže se nehledělo na nějaké zašlé součásti motoru atd. Čas a finance se raději využili, tam kde bylo zapotřebí.
