BMW 325i M52B25-Turbo

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BMW 325i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Taboo »

JRD McLAREN píše:no ja som sa zapodieval "iba" nad closed-loop ingition, za pomoci ion-sense..
v spojitosti s meramim uhloveho zrychlenia...
Ma uvaha vychazela z toho, co se nikdy u beziciho motoru bez ohledu na jeho otacky, zatez, dynamickou kompresi a detonacni limit, volumetric efficiency, pouzite palivo, etc. nemeni - cimz je pomer zdvihu klikove hridele a delky ojnic udavajici idealni bod (uhel ADTC) PCP kazdeho motoru. Samotna PCP hodnota v tom idealnim bode pote diktuje vykon motoru. Naprosto neomylna hra cisel. Jen pri vypracovavani toho zakladniho algorithmu by se zcela urcite rozsvitila spousta zarovek :lol: . Zkus to :wink: .
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

Skunduu píše:Ahoj , chtěl bych Tě poprosit o pár rad . Chystáme se jako uplný amater a neznalec do přestavby BMW 318 IS ,potřebovla bych poradit co se tma vejde za silnější a vykonější motory . Díky A omlouvám se za otravování :)
pokud máš 318, stačí začít na 328i..až ti to výkonově přestane stačit, můžeš laborovat třeba nad V12..vejde se :D

pánové, pokračujte..rád se dozvím více.. :wink:
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Juraj »

predem se Markovi omlouvam za OT ale jinde by to asi vypadlo z kontextu...

zaujala me debata o chlazeni setrvaku, vzhledem k tomu ze moje spojka bude mnohem vice namahana nez serie a tim pocitam i vetsi teplo tak jsme neco zkusil nabodovat... zajima me jestli toto ma sanci na uspech.. :-) diky
Přílohy
IMG_20140401_191729.jpg
IMG_20140401_191720.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

..já osobně nejsem profesionál v oblasti aerodynamiky a nevím jak fungují tlaky a podtlaky v okolí karoserie...ale myslím, že by ten chobot měl být směrem dozadu(nízký tlak pod autem) a sání/nápor ke spojce by měl být přiveden z oblasti většího tlaku třeba z čela auta..
Taboo to myslím i psal, ale nevím jestli jsem to pochopil... :cry:

edit..tak jsem to nepochopil...měl jsem vždy za to, že pod atem je nižší tlak(podtlak)...
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Taboo »

Juraj píše:tak jsme neco zkusil nabodovat... zajima me jestli toto ma sanci na uspech.. :-) diky
Presne co jsem mel na mysli 8) . Nemusi to byt nijak hezke a vyrobeno z carbonu. Ja bych do toho usti nabodoval nejake propustnejsi sito, pred ktere bych pote nacpal kus nejake peny, ktera by slouzila coby filtr a zabranovala vstupu prachu a vody do bellhousing. Pokud bellhousing tve prevodovky nema v jeho horni casti zadny breather (nektere prevodovky maji i treba tri) a nechce se ti vrtat nejaka vystupni dira (ktera nemusi byt nijak velka, jen 2-3 cm) z obav nejakeho pripadneho oslabeni, tak pouzij coby vystup otvor vydlice vypinaciho loziska. Cela funkce se da jeste zvysit vedenim hadice z toho vystupniho otvoru do vhodneho mista nejnizsiho odporu - a dosahnout tak co nejvyssiho rozdilu tlaku a zvyseni cirkulace, ale i jen v samotnem motorovem prostoru v okoli toho vystupniho otvoru na bellhousing bude se vsi pravdepodobnosti o hodne nizsi tlak, nez za jizdy v usti toho vstupu (pokud se ti nehce hledat misto nejnizsiho tlaku pomoci Magnehelic gauge, manometru anebo nejakeho vhodneho tlakoveho sensoru)... Pokud si budes chtit funkci toho systemu trochu overit, leafblower anebo fen dyna k tomu dostacuji. Vpodstate, i ta sebemensi cirkulace, privod chladneho okolniho vzduchu a odvod tepla bude vzdy lepsi, nez naprosto uzavrene bellhousing, kde ten horky vzduch nema kam jit a nicim byt nahrazen... :wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja som prave uvazoval, spravit to trochu inac.. vzhladom na moj priecne ulozeny motor..

"naduch" mat spraveny z vrchu, na obale prevodovky, a vzduch privadzat zpred chladica
a "vychuch" na spodnom krycom plechu, smerom "dozadu" - pod voz..

teda "naporovo" by vdzuch isiel od chladica cez bellhousing, a vychadzal von cez chlutch cover plate...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

JRD McLAREN píše:ja som prave uvazoval, spravit to trochu inac.. vzhladom na moj priecne ulozeny motor..

"naduch" mat spraveny z vrchu, na obale prevodovky, a vzduch privadzat zpred chladica
a "vychuch" na spodnom krycom plechu, smerom "dozadu" - pod voz..

teda "naporovo" by vdzuch isiel od chladica cez bellhousing, a vychadzal von cez chlutch cover plate...
takto jsem to myslel já...
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Juraj »

8) tak to sem rad... vrchni strana frémy prevodovky má díru pro sledování polohy setrvačníku o prumeru 30mm tak ji pouziji... co umistit vyvod pod celni sklo? tam je preci vseobecne podtlak ne?

http://www.autospeed.com/cms/A_2162/art ... larArticle" onclick="window.open(this.href);return false;
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Taboo »

JRD McLAREN píše:ja som prave uvazoval, spravit to trochu inac..
Jakkoliv se to jevi v tvem pripade na zaklade tve vynalezavosti nejvice vyhodne a prospesne... 8)
Juraj píše:co umistit vyvod pod celni sklo? tam je preci vseobecne podtlak ne?
V miste zadni hrany kapoty a spodni hrany celniho skla dochazi vetsinou (v miste podelne osy vozu) k jednomu z nejvyssich odporu vzduchu a jeho tlaku, ktery se pote (diky zakulaceni celniho skla) snizuje smerem k A-sloupkum, kde (u jejich spodnich hran u kapoty) naopak dochazi diky zvysene rychlosti obtoku vzduchu k nizkemu tlaku. Umisteni te vystupni hadice v oblasti budto praveho anebo leveho zadniho rohu kapoty by se proto jevilo coby nejvyhodnejsi, treba vhodnou upravou krytu mechanizmu steracu...

BTW, Australsky AutoSpeed web magazin je skutecne to, o cem DIY "tuning" skutecne je. Spousta uzitecnych informaci, low-cost projektu, funkcnich modifikaci a inspirace.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
fereros2
Příspěvky: 320
Registrován: 08 říj 2012 12:19
Bydliště: Cheb

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od fereros2 »

8) pekelný :D chci vidět jakej to má odpich :rock:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Libor12 »

:potlesk: 8) :rock:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Kua tvůj kameraman taky beginner koukám. Výkřik ze tmy :-D Ale jinak přede jako kotě :slina: 8)
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

fereros2 píše: pekelný :D chci vidět jakej to má odpich
odpich to má takovej, že ho to nemá a gumy ubejvaj :D ono to není vzadu vidět jak jede bokem...
Libor12 píše::potlesk: 8)
:D
F.l.a.n.e.l. píše:Kua tvůj kameraman taky beginner koukám. Výkřik ze tmy :-D Ale jinak přede jako kotě :slina: 8)
beginner jak sv1ň..nejraděj bych vysedl a natočil si to sám..a pořád mi to budou točit na výšku :D ale i tak jsem rád že mi to sfoukl...

natočím toho víc..jen ta spojka, ta spojka.. :cry: nevím jestli vydrží..
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
fereros2
Příspěvky: 320
Registrován: 08 říj 2012 12:19
Bydliště: Cheb

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od fereros2 »

tak tomu věřim, že rozjezd bude probíhat tak, že se točí kola na místě :D co tám máš za diff? Klasiku 2.93ku? Open nebo svor? Já mám na 323 3.15 svor, ale to by si se asi nerozjel už vůbec :D

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

:D https://www.youtube.com/watch?v=O54yAg8RR_A" onclick="window.open(this.href);return false;
Odjezd se nepovedl natocit, vypadalo to jako bych odjizdel od tesca.. :D tak jsme aspon spalili gumy..
Naposledy upravil(a) Marab dne 06 dub 2014 14:46, celkem upraveno 1 x.
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Venca Brody »

No dobře ti to čoudí.. :-D 8)
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

fereros2 píše:tak tomu věřim, že rozjezd bude probíhat tak, že se točí kola na místě :D co tám máš za diff? Klasiku 2.93ku? Open nebo svor? Já mám na 323 3.15 svor, ale to by si se asi nerozjel už vůbec :D
..ani nevím co to je za převod, ale je to samosvár.. :wink: kdybych věděl kde sehnat svor za rozumný peníze a nečekat, že až ho namontuju zjistím že je v háji...rozjet se s tím teď nejde jen tak..spojka v háji a když se to podaří tak pálim gumy.. :roll:
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
fereros2
Příspěvky: 320
Registrován: 08 říj 2012 12:19
Bydliště: Cheb

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od fereros2 »

brutální :D to chci :D se svorama je to boj, naštěstí jsem si připlatil a vím že je jako novej, i když nevim jestli by snesl vůbec takovej výkon klasickej svor :D

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

..dnes zkouška..byl jsem za kamarádem co má e90 335d nalazeno na ! odbržděných ! 365koní.. :D no tak mě překecal na sprint a měl co dělat..samozřejmě mi ujel, ale hodně se potil :D ale bez jakéhokoliv záznamu aby jste mi tu věřili, tak příště bude video.. :wink:
Naposledy upravil(a) Marab dne 13 dub 2014 11:46, celkem upraveno 3 x.
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Marab píše::( já chci taky sleeper.. místo toho mám bmw který mě řadí do kategorie nevyskákanýho puberťáka s uřvanym výfukem.. :cry:
:lol: :lol: :lol:
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Juraj »

nejsi prvni.... :lol: tenhle vyjezd sem jezdil vzdycky :-D hlavne doprava ke kasarnam :-D ale dobrý :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

LiberaleMiguel2 píše::lol: :lol: :lol:
nerozumím spojitosti? :lol: zase tolik to neřve, ne? :lol: jaký myslíš, že by se mi tam vešly brzdy???
Juraj píše:nejsi prvni.... :lol: tenhle vyjezd sem jezdil vzdycky :-D hlavne doprava ke kasarnam :-D ale dobrý :-D
takhle to vypadá když dlouho někdo provokuje..až pak povolim... :roll: jezdim za město aby nebyly problémy a pak tohle :D
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
MOTyLEK
Příspěvky: 251
Registrován: 27 říj 2008 11:10
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od MOTyLEK »

Vozí v kufru pilu huskvarnu, jinak by to tak neřezal, jasná reklama :lol:
Nezáleží na tom co řídíš, ale jak to umíš řídit!
--------------------------------------------
http://pedric.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
opel vectra caravan 1.6 16V
NIKON D40

Uživatelský avatar
matt
Příspěvky: 1931
Registrován: 17 črc 2007 15:20
Bydliště: Plzeň

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od matt »

Náhodou video není pořízeno ze Žamberka ? :D
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

neee, není :?:
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Ne, ale že chceš sleepera a pak děláš tohle :lol:

Jak velké máš kola ?

[quote]Velikosti kotoučů jsou 286/26 (15“), 303/28 (16“), 330/32 (17“), 355/32 (18“), se šestilistovými brzdiči a 380/32 (19“), 400/36 (20“)[/qoute]
Tohle je dobrá pomůcka ze stránky XYZ Racing 8)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Juraj »

ne, žamberk to rozhodně není.. :P
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

kuk ho...malinko nám to okorodovalo, ale žádnej stres.. :P
vpravo 15kg vyčvachtaná dvouhmota --- vlevo 12kg jednohmota
IMG_1266.JPG

a keramika....teď se uvidí co to vydrží za ty prachy :rock:
IMG_1267.JPG
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Juraj »

vyfot tu jednohmotu setrvak ze strany od motoru diky :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Projekty“