Příprava auta na PlechCup

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Uživatelský avatar
Yurii
Příspěvky: 687
Registrován: 28 kvě 2007 14:43
Bydliště: Praha 2

Příprava auta na PlechCup

Příspěvek od Yurii »

Dozvěděl jsem se o akci PlechCup která se jede v červnu na CzechRingu a náhodou mám k dispozici postradatelné relativně výkonné a lehké auto které splňuje požadavky účasti dokonce i se slušným finančním prostorem pro úpravy! :)
Je to Hyundai Scoupe GT rv 1993, pod kapotou má přeplňovaný 1.5 12V s cca 85kW a právě prošlo lehkým servisem (kontrolou oleje, seřízením ventilů atd...) turbo se taky tváří docela slušně 8-)

Mám už připravené tyhle změny:
- montáž manuálního boostkontorléru a zvednutí tlaku turba z 0.6 na 0.8bar (ověřená hranice kde motor při max boostu ještě neklepe)
- odlehčit interiér a zapracovat na vyvážení auta

Do PlechCupu potřebuju vyřešit hlavně, pneu a podvozek.

Potřebuju rady v tomhle směru:

1: Auto má momentálně obuté 14" kola 2x plech a 2x hliník o stejném rozměru ale totálně špatné gumy, na jaké pneu se mám zaměřit když chci, aby co nejlépe snášely rychlé rozjezdy a držely stopu na takové úzké nudli jakou je CzechRing? (14" slicky jsou nesehnatelné) a koupě další sady třeba 13" kol i s patřičným obutím je nákladná.
2: má cenu používat podložky pod kola na zadní (vlečné) nápravě? Rozšíření zadní nápravy pocitově auto v zatáčkách stabilizuje ale jak je to ve skutečnosti si nejsem jistý, lehká přetáčivost by se možná hodila.
3: má cenu udělat permenentní vypínač sahar?
4: má cenu z auta vyházet nefunkční klimatizaci? (ušetřím tím cca 10kg ale zase to bude 10kg nad hnanou nápravou :(
5: jaké další pokudmožno levné úpravy byste doporučili?
6: Jezdit nebo nejezdit na E85? Vyšší oktanové číslo se u turbomotoru při extrémním zatížení využije líp než u atmosféry ale bojím se ohrožení funkčnosti :(
Pětka f kombajnu

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“