Wesly´s GtTi uphill Race Car
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
...když se tu do toho vetřu, abychom měli všichni kompletní informace..
když jde výstup OCT do výfuku, do jakého místa/vzdálenosti od motoru je nejlepší ho odvést do výfuku?
když jde výstup OCT do výfuku, do jakého místa/vzdálenosti od motoru je nejlepší ho odvést do výfuku?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
v místě kde bude vytvářen největší podtlak.... to se samozdřejmě u každé konstrukce liší... je tedy nemozne dat obecnou radu ktera bude fungovat vsude.. snad jen ze uhel napojeni musi byt 45°
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
a jak zjistit největší podtlak?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
než se stačím rozkjoukat, marab se zeptá za mě
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
nasimulovat v nějakym sw.. treba solidworks by to mel umet
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
aha, moja dělá v solidu, ....jdu ji otravovat
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
tak prý nemám otravovat no , tak bude filtřík no
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Nic nepočítej. Ten podtlak tam přece vzniká z principu funkce. Proč asi 45st uhel? Největší samozřejmě bude v oblasti s nejvyšším prouděním a ta obecně je do 100cm za turbem nebo spojením všech větví N/A motoru. https://www.youtube.com/watch?v=wGrx2rvIxJ0#t=99" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
díky kucí
v mezičase jsem se tak zamyslel, a přišel na to, že klukům od Forda dalo asi hodně práce vymyslet ten 3 vál 1.0 EcoBoost , vygooglili plánek daihatsu CB80T a je to
v mezičase jsem se tak zamyslel, a přišel na to, že klukům od Forda dalo asi hodně práce vymyslet ten 3 vál 1.0 EcoBoost , vygooglili plánek daihatsu CB80T a je to
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
...vseci su daaaavno pozadu.. FIAT126p ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
ten byl atmosfera 2 vál ne?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
taky "polokompressor" ...
vzduchovy filter to ma na telese vetraku na chladenie..a taha to luft odtaaal...
motor sirsiii jak dlksiiii....
vzduchovy filter to ma na telese vetraku na chladenie..a taha to luft odtaaal...
motor sirsiii jak dlksiiii....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
finišujem ......mouchy se stále vychtávají
je i video ale to se nedá , třeba kupit novou telefonní budku.
https://www.youtube.com/watch?v=EfCzws9f4pU" onclick="window.open(this.href);return false; (dluhý start je z důvodu výměny palivových hadic)
je i video ale to se nedá , třeba kupit novou telefonní budku.
https://www.youtube.com/watch?v=EfCzws9f4pU" onclick="window.open(this.href);return false; (dluhý start je z důvodu výměny palivových hadic)
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Problém, kucí s chatrýma hlavama snad poradí , nechávalo se dělat plechové těsnění u merako.cz, parametry už přesně nevím myslím že mělo 3mm, v různých daihatsu fórech a klubech jsem vyčetl, že seriové se rve něco kolem max. 80nm, plechařina kolem 90nm. Problém je ten, že se to dorvalo už i nad 120nm a pořád to buď tlačí vodu do spalováku nebo olej ven na blok . Už jsem z toho v piči, asi to zapálím.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
hlava i blok byla srovnaná? 3mm těsnění kolikavrstvé? A pokud jsi použil ty originální TTY šrouby a instaloval si je na olej a ne na sucho dojde k jejich poškození. Lubrikant sníží tření v závitu a dojde k překročení momentu a plastické deformaci šroubu.
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 06 črc 2014 11:58, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Proč bys to zapaloval? Dám si to v passatu na palubovku místo bburaga
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
hlava i blok byly dělané,srovnané, těsnění mělo 6 vrstevLibor12 píše:hlava i blok byla srovnaná? 3mm těsnění kolikavrstvé?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
no ja mam 6vrstev na 1.9mm..
PERMATEX si neskusal ..??
drsnost ploch je jaka ..??
PERMATEX si neskusal ..??
drsnost ploch je jaka ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
netuším, bylo jich tam jak piča 6 minimalne. Co to je permatex? vygooglilo mi to nějaké pasty a pásky
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
vím že před montáží se to stříkalo nějakou černou grafitovou vrstvou ze spereje na plechové těsnění , z meraka už ten mail nemůžu najít ,
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
hlavně už jsou v prdeli šrouby
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
http://www.permatex.com/products-2/prod ... ant-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
treba zohnat stifty...
a pri 3mm tesneni by som kazdy ten jeden plech toho tesnenia jemne nastriekal permatexom..
(alebo tym druhym onym co si mal ty)
treba zohnat stifty...
a pri 3mm tesneni by som kazdy ten jeden plech toho tesnenia jemne nastriekal permatexom..
(alebo tym druhym onym co si mal ty)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
mrdám na to, zítra objednám origo jiparts plech 1,7mm a je to, pokusy s dělaným těsněním už jebu. Včera při tlaku 0,8 to žralo vodu, dneska při 0.6 valí olej po bloku. Začarovaný japonský kruh . Už mi na to auto chybí nervy i čas
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
pokud můžu doporučit,tak použij originální těsnění daihatsu a ne žadnou druhovýrobu. Šrouby hlavy to mají za sebou,takže kup také nové. Myslel jsem že ten kdo ti motor dělá má manuál A jak ti na těch forech přišli na to že plechové těsnění o 10Nm víc? Dokážeš ty nebo někdo z těch fór zodpovědět jednoduchou otázku: Proč jsou hlavové šrouby tak dlouhé a proč jsou závity tak hluboko v bloku?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
no nechám tomu čas na uklidněnou, teď mám aktuálně náladu na koupení 10l benzínu a zapalovače a koupit špekáčky v globu
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Tovární hodnota utahovacího momentu šroubů hlavy je 43 ft-lbs tedy 58Nm Pokud někdo vědomě překročí utahovací moment šroubu o 100% je .... On ty utahovací momenty výrobce v manuálech neuvádí jen tak,že se jeho inženýři nudili a chtěli být něčím důležití
Není. Prostě jen vyměn mechanika.wesly.TDI píše: Začarovaný japonský kruh
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
chyba byla zvolené těsnění merako... Dalo se to očekávat, ale holt chybama se člověk učí.
Zítra dáme sériové těsnění, pakliže bude hlava rovná.
K dotahování NM a co šrouby vydrží a nevydrží o tom tady nehodlám polemizovat...
Zítra dáme sériové těsnění, pakliže bude hlava rovná.
K dotahování NM a co šrouby vydrží a nevydrží o tom tady nehodlám polemizovat...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Cyba není v těsnění,nebo ne úplně. Pokud by se aplikoval permatex na každou vrstvu nebo to co tam dával,věřím že by nějakou dobu vydrželo. O šroubech,momentech a to kolik vydrží než elastická deformace přejde do plastické,také diskutovat nemůžu protože to při překročení momentu o 100% nemam jak ověřit a musím se spolehnout na to,že už tu zkoušku někdo udělal a uvedl do manuálu. S tím utažením také souvisí ta první otázka
protože až budeš znát odpověd,vyndáte motor a začnete znovu a možná správně. Protože jinak tu máme do pár dní příspěvek o tom jak motor klepe. Ale nebudu už se vam tu do toho srát,všechno znáte lépe a máte to za polovinu.Libor12 píše: Proč jsou hlavové šrouby tak dlouhé a proč jsou závity tak hluboko v bloku?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Libore nestresuj... zltu celdu si uz videl .. ??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Já stresuju? Ještě ty začni s tím,že přetáhnout šroub o více jak 100% je OK? Právě že jsem ji viděl.JRD McLAREN píše:Libore nestresuj... zltu celdu si uz videl .. ??
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP