 
 

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
 
 
 
 
 a mimochodem nepotřeboval by si kardan
  a mimochodem nepotřeboval by si kardan  


 a svitky nevozím
 a svitky nevozím 

Ha, ha, ha, ha, ha...LiberaleMiguel2 píše:A k čemu mi asi bude launch a traction control v normálním provozu
 
   
   . Netvrd ze tu svou hloupost uz jen nepredstiras, protoze tohle hovno muze vypustit z huby a myslet vazne pouze nekdo, jehoz rodnym listem je omluvny dopis z tovarny na kondomy
 . Netvrd ze tu svou hloupost uz jen nepredstiras, protoze tohle hovno muze vypustit z huby a myslet vazne pouze nekdo, jehoz rodnym listem je omluvny dopis z tovarny na kondomy  . Ja opravdu nemam silu ti vysvetlovat co to je traction control a k cemu je, to uz po mne chces moc
 . Ja opravdu nemam silu ti vysvetlovat co to je traction control a k cemu je, to uz po mne chces moc  . Zkus pouzit tohle: https://www.google.com . Ja sice chapu ze se cely svuj zivot placas v pomalem upocenem prditku, ktere ma problemy protocit kola pri pokusu o start u omezovace a tve zkusenosti s V8 RWD s trochou krouticiho momentu jsou naprosto nulove, ale pokud ti to tva velice limitovana mentalni kapacita povoli, tak si aspon snaz predstavit, ze existuji auta, kde je to tve "tahnuti odspodu" limitovano trakci pneumatik a ten "lepsi prubeh" proto musi byt limitovan nasledovne. Jeste lepe, zajed si do nejake Chevy prodejny a zkus je presvedcit, ze jsi mentalne zpusobily se bez dozoru pohybovat na verejnosti (to bude to nejtezsi, ale vzhledem k tvym projevum tady ti dam tip: Mluv pokud mozno co nejmene) a podplatit je, aby te nechali ridit treba Z06 Corvette. Vypni traction control (takove kulate tlacitko na stredni konsole pred radici pakou) a pote na to poradne slapni (a nejlepe pri vyjezdu ze zatacky) - aby jsi videl jak ten V8 "tahne odspoda"
 . Zkus pouzit tohle: https://www.google.com . Ja sice chapu ze se cely svuj zivot placas v pomalem upocenem prditku, ktere ma problemy protocit kola pri pokusu o start u omezovace a tve zkusenosti s V8 RWD s trochou krouticiho momentu jsou naprosto nulove, ale pokud ti to tva velice limitovana mentalni kapacita povoli, tak si aspon snaz predstavit, ze existuji auta, kde je to tve "tahnuti odspodu" limitovano trakci pneumatik a ten "lepsi prubeh" proto musi byt limitovan nasledovne. Jeste lepe, zajed si do nejake Chevy prodejny a zkus je presvedcit, ze jsi mentalne zpusobily se bez dozoru pohybovat na verejnosti (to bude to nejtezsi, ale vzhledem k tvym projevum tady ti dam tip: Mluv pokud mozno co nejmene) a podplatit je, aby te nechali ridit treba Z06 Corvette. Vypni traction control (takove kulate tlacitko na stredni konsole pred radici pakou) a pote na to poradne slapni (a nejlepe pri vyjezdu ze zatacky) - aby jsi videl jak ten V8 "tahne odspoda"  
   
   . Nezapomen to natocit na video (protoze to bude VELICE zabavne)
 . Nezapomen to natocit na video (protoze to bude VELICE zabavne)  - a take bud pripraven za ten vuz platit az do smrti...
 - a take bud pripraven za ten vuz platit az do smrti... 
Já za to škubnul a ono se to rozlomilo a zbytek spadnul zpátky do karosérie... tak jsem vyndal aspoň to drželo na řetězu. Já tomu nerozumím, myslel jsem, že to je tak správněTaboo píše:Nekde ti upadl zbytek motoru...
 Měl jsem se asi poradit nejdřív s Miguelem
 Měl jsem se asi poradit nejdřív s Miguelem  Bohužel tou dobou měl asi zrovna pubertu...
 Bohužel tou dobou měl asi zrovna pubertu...  
 Výrok týdne!LiberaleMiguel2 píše:A k čemu mi asi bude launch a traction control v normálním provozu ty hňupe ?
To je dobré na 1/4, ale ne na denní ježdění, kdy bych se stejně většinu času pachtil se chcíplým nefouknutým dvoulitrem. Už to pochopíš ? Nebo jsi tak tupý, že tvůj život měří jen čtvrt míle ?
Nebo jsi až tak tupý, že si myslíš, že tam budu cpát LPG, abych na něho mohl jezdit těch pár sekund na trati ?
 Hlavně že chce co nejvíc výkonu ve spodním spektru a zároveň považuje traction control za zbytečné do normálního provozu
 Hlavně že chce co nejvíc výkonu ve spodním spektru a zároveň považuje traction control za zbytečné do normálního provozu  Mě dneska kvůli dešti zabralo několikrát TC i na tom "chcíplém dvoulitru" při odejzdu ze semaforu
 Mě dneska kvůli dešti zabralo několikrát TC i na tom "chcíplém dvoulitru" při odejzdu ze semaforu 
 V rozmezí 1000rpm nárůst 400hp
 V rozmezí 1000rpm nárůst 400hp   
  
 
 Ty s jednou nápravou s vahou auta dostaneš na silnici možná,MOŽNÁ 500hp a to jen díky ATM a jejímu hydroměniči. To vůbec není o spotřebě a přestavbě. To je o následném servisu a to,že budeš měnit gumy častěji než ponožky.
 Ty s jednou nápravou s vahou auta dostaneš na silnici možná,MOŽNÁ 500hp a to jen díky ATM a jejímu hydroměniči. To vůbec není o spotřebě a přestavbě. To je o následném servisu a to,že budeš měnit gumy častěji než ponožky.   Vyser se na turbo,už jen plácnutí seriového UZ sebere dost peněz a těch skoro 300hp bude stačit na to abys to někde rozštípal o strom.
 Vyser se na turbo,už jen plácnutí seriového UZ sebere dost peněz a těch skoro 300hp bude stačit na to abys to někde rozštípal o strom.






Migueli, jeden z tvých největších problémů je, že z nějakého důvodu považuješ přiznání vlastní chyby za něco špatného. Přitom je to přesně naopak, možná kdybys v minulosti párkrát s pokorou napsal - a já pořád věřím tomu, že ikdybys to udělal teď, tak alespoň pár lidí to přijme - něco jako "sorry kluci, spletl jsem se, byl jsem mladej a blbej s velkýma očima, nakonec kdo takovej nebyl", tak to tady s tebou mohlo vypadat uplně jinak. Jenže ty toho očividně nejsi schopný a když už ano, tak stylem "se hned poserte". A nezatahuj sem to tvoje "že tady si to stejně nezaslouží" a že jednáš tak jak oni s tebou. To nemá nic společného s tímhle fórem, to je elementární nedostatek slušného vychování. A važ si toho, že ještě někomu stojíš za pár slušných slov.LiberaleMiguel2 píše:Jo, s TCS jsem se seknul, tak se hned poserte

Posli mne (v SZ) tve vykonove pozadavky a ja ti udelam recept jak toho nejlepe, nejucineji, nejspolehliveji a za co nejnizsi investici dosahnout (abychom tady nenicili Miguelovi tema necim prinosnymkony5 píše:Tak tu nekdo hodte (taboo) soupis dilu toho 4g63 motoru...jake na to dat... Prosim kompletni diky... Je rozdil stavet motor a hledat na netu kazdou soucastku...nebo vzit speclist a nakoupit podle toho....
 ). Nektere upravy se tykaji dosazeni maximalni spolehlivosti (bez ohledu na vykon), nektere nejsou financne efektivni a nektere budou naopak zcela nutne. Pro predstavu, zalezi pokud chces (aspon docasne) zustat po nejakymi 450HP anebo miris vyse.. Take mne dej vedet v jakem je ten motor soucasnem stavu (co na nem uz bylo udelano, etc.)
 ). Nektere upravy se tykaji dosazeni maximalni spolehlivosti (bez ohledu na vykon), nektere nejsou financne efektivni a nektere budou naopak zcela nutne. Pro predstavu, zalezi pokud chces (aspon docasne) zustat po nejakymi 450HP anebo miris vyse.. Take mne dej vedet v jakem je ten motor soucasnem stavu (co na nem uz bylo udelano, etc.)

Opět dokazuješ svou absolutní neznalost neb gumama nevyřešíš rozjezdy z děr plných vody, které jsou na semaforech vystáté od autobusů a náklaďáků. Z jakéhosi tobě nepochopitelného důvodu to ale překvapivě řeší právě TCLiberaleMiguel2 píše:Bobr: Jestli ti to hrabe aji při běžné jízdě na vodě, tak by sis měl koupit pořádné gumy



 Navíc nevím co sem taháš ventilky, jestli se chceš připojit do klubu retardů, co dle jednoho ventilku posuzují stav celého auta, tak směle do toho, ale mezi inteligentní jedince tě to opravdu neposune. Navíc jde o úplně jiné auto
 Navíc nevím co sem taháš ventilky, jestli se chceš připojit do klubu retardů, co dle jednoho ventilku posuzují stav celého auta, tak směle do toho, ale mezi inteligentní jedince tě to opravdu neposune. Navíc jde o úplně jiné auto 
 
  
 
 
 
  
 Ale zase kolik lidi by bez tebe nemelo tuning hjundé a kolik lidi by se tu nezasmalo...berme to pozitivne..
 Ale zase kolik lidi by bez tebe nemelo tuning hjundé a kolik lidi by se tu nezasmalo...berme to pozitivne..  
 
  Ono je něco jinýho mít pneu na hyundai se sto 100ps a na něčem silnějším. Mercedes nedává na auta špatný pneumatiky a tu oranžovou kontrolku vidím každý den i na suchu...
 Ono je něco jinýho mít pneu na hyundai se sto 100ps a na něčem silnějším. Mercedes nedává na auta špatný pneumatiky a tu oranžovou kontrolku vidím každý den i na suchu... Nehovoriac o tomto:
  Nehovoriac o tomto: Natri si normálne čierne sklo, aj všetky sklá na čierno, aby ľudia radšej ani nevideli toho kokota čo v tom aute sedí... Neóny čo máš pod autom si ukradol z výrobnej haly kde jazdíš na žeriave?
   Natri si normálne čierne sklo, aj všetky sklá na čierno, aby ľudia radšej ani nevideli toho kokota čo v tom aute sedí... Neóny čo máš pod autom si ukradol z výrobnej haly kde jazdíš na žeriave? 
  
   