Urcite jedna vec je motor a druha vec je prevodovk. Myslim, ze napln jde dat i jina, ale DSG je vyhradne tato a pokud nekdo neda, tak at pak nerika, ze porucha urcite nebyla olejem, navic by se melo vymenit vsech 7,2L, protoze pri vymene vytece asi 5,5-6L.
Výměna oleje: pouze originál převodovým olejem VW obj. číslo G052 182A2 a zároveň vyměnit olejový filtr obj. číslo 02E 305 051C. Sešlápnout brzdový pedál a volící páku zařadit do každé řadící polohy (naplnění všech kanálů olejem) a zpět zařadit do polohy ,,P,,. Ohřát olej na teplotu 35°C až 45°C, rozpojit za chodu motoru adaptér a nechat vytéct přebytek oleje. Každých 30s vyteče z přepadové trubky trochu oleje, nezávisle na výšce hladiny (příčinou jsou impulzy oleje, který ochlazuje spojky). Toto množství oleje není kriterium pro určení správné hladiny oleje a nesmí se brát v úvahu.
Osobně bych byl zvědavý, jestli takto postupují všichni.
Jinak DSG, pokud se bavime o 6°, tak muze nastat vice problemu, ale to u kazde automaticke prevodovky - mechanotroniky:
1) Nejčastější závadou 6° DSG je škubání při rozjezdu nebo při přeřazování rychlostí
2) Při jízdě nebo při přeřazování rychlostí dochází k cukání, škubání a v paměti závad ŘJ není uložena žádná chyba
3) Při prudkém snížení rychlosti bržděním (např 120km/h - 60km/h) nebo při dobržďování ke křižovatce, převodovka v řežimu D nebo S podřadí na 3r. případně na 2r. V tom okamžiku se otáčky motoru zvýší a zůstanou několik vteřin v hodnotách nad 3 000 ot/min
4) Závada 19 143 - 004 P 2711 ŘJ převodovky bez signálu /komunikace - resi se vymenou spojek v prevodovkce
5) Výpadky funkce řazení, při znovu zapnutém klíčku je vše OK
6) Během jízdy 120 až 160km/h převodovka sama řadí směrem dolů. Při vypnutí a znovu zapnutí líčku je vše OK.
7) Převodovka řadí ale vozidlo se nemá snahu rozjet.

Při zařazení D nebo R, vozidlo škubne na místě nebo škubne při rozjezdu a při ubrání plynu.
9) Závada - škubání, špatné řazení nebo rozjezdy vozidla.
10) Vibrace při přidání plynu po přeřazení převodovky nebo vypnutí (zhasnutí) motoru při dojezdu do křižovatky.
Ale jak pise Rudi, jsou to takove ty kriticke kilometry, v rodine mame od novoty 3 auta s DSG a jedno s ASG. To prvni DSG se blizi k onem 200tis km a to druhy ke 160tis Km, treti nepocitam to ma asi 8tis km. Uvidime nasledujici kilometry a mesice, jestli se neco stane nebo ne.
