
"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Můj šálek kávy to rozhodně není ale obdivuju tvou trpělivost a energii... já bych se na to už asi dávno vytento 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- LordMMX
- Příspěvky: 263
- Registrován: 26 úno 2012 01:19
- Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Stále lepšie soft porno než 50 odtieňov sivej 

Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Hele co sem ''našel''
alespoň k něčemu to je , kromě sledování ''pokroku'' na 4x4 500HP 


- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
A proč by měl chtít cpát křídlo z Astry na Vectru ?
Hodně dlouho sis trápil hlavu co kde přidat abys k tomu mohl dodat to rýpnutí mířené asi na mě, co ?
akorát sis ve své demenci nestihl všimnout, že hovna co meleš jsou těžce mimo a nezaktuální....
Hodně dlouho sis trápil hlavu co kde přidat abys k tomu mohl dodat to rýpnutí mířené asi na mě, co ?

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Ále..
snad se nebudeš zase zlobit
jinak nikde sem neřekl že to je na ty samé auta , nevím jestli pasuje , proto sem to nadhodil Lordovi s tím , že on by mohl vědět víc 




- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Proč by mě mělo naštvat, když ze sebe děláš idiota ? Tvoje věc.... 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
další várka, vše důkladně provařeno, nejhorší místa karosářský tmel, dolazený motorák do dokonalosti (už není co vyhazovat) na kapotě ze spodu zavařeno cca 50direk a nesmyslů 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
po 2 měsících utrpení a silné nechuti s kitováním a nekonečným broušením konečně změna činnosti která mě i bavila protože to začalo nabírat podobu (stříkací tmel na 2 vrstvičky) 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
opraví se pár detailů už jen v zadní části, dopasují se prahy a jedeme směr lakovna
Kubi ani nechtěj vědět kolikrát už jsem s tím chtěl seknout, ale touha odlišit se a nevlastnit tuctově seriové auto je neskutečně silná, kor když teď objíždím největší zahraniční srazy

Kubi ani nechtěj vědět kolikrát už jsem s tím chtěl seknout, ale touha odlišit se a nevlastnit tuctově seriové auto je neskutečně silná, kor když teď objíždím největší zahraniční srazy

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- LordMMX
- Příspěvky: 263
- Registrován: 26 úno 2012 01:19
- Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
chvíľu to vypadalo že tomu dávaš dobre na prdel, ale teraz keď to začína mať podobu, palec hore




Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
tak to po delší odmlce drobet oprášíme ne?!
spousty nových fotek, informací a ještě více bláznivých rozhodnutí. samozřejmě se díky těmto krásným kouskům celé nehezky komplikuje.
pokud si někdo zpětně pamatuje trochu se pojem brzdy u mě vyvíjel, hold design a touha se oddálit od ostatních je silná kurva
koupeny 4pístky brembo Alfa romeo - bylo to super, ale náhle se takových přestaveb ukázalo více než dost v mojem okolí došlo k tedy k prodeji, chvilku byl klid a pořídil jsem 6pístky brembo 18ZR s Audi Q7, původně jsem míval 17" RH zw1 nastala komplikace jak to dostat do kola
po naléhání místního rebela, jsem mu je prodal a on dodatečně namontoval na zelenou Hnujdá
pro moje překvapení v ten čas u nás vyjela octavia kombi s tomto 350mm setu. prodej tedy přišel přímo v čas, následně došlo na prodej i daných kol
ve vzduchu lítala otázka co musí přijít dál aby to moje egoistické srdíčko uspokojilo!
zde je výsledek při kterém jsem nad míru spokojen
8pístky brembo + 360x32mm dvoudílné zakázkové kotouče na míru. třmeny původně vw phaeton 6.0 v12 (dále se montují na audi RS 4 / 5 / 6 / R8, lamborghini gallardoa bůh ví kde ještě) redukce mám též k tomu 






zde je výsledek při kterém jsem nad míru spokojen


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
když byla přední šílenost na světě co s původním zadkem 286mm nechlazeným kotoučem, nemluvím o třmenu co je vzhledově šílenost
nahrazeno třmeny s Porsche cayenne turbo S + 300x22mm dvoudílné kotouče původně s EVO 9 středy se doladí dodatečně. (třmeny jsou totožné jako má vw touareg či Audi Q7) vidina s tímto setupem nebyla špatná 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
má malá uchylka, ruku na srdce krásné brzdy v tuningu jsou dnes už nutnost. navíc si tím kompenzuji asi malý péro nebo si to nedovedu vysvětlit 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
chce to pětinásobné pásy ať to poberou až dupneš na brzdu 

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
chce to pořádný sedačky které už mám doma, ale na pásy je zatím čas promyslet co vůbec chci
v lepším případě to zastaví hned, v horším se utrhne náprava nebo se seknou kola a jedeš furt. hold opel nikdy nevíš co to udělá 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
A co kastle? Jinak brzdy super 

Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
dej sem i ty sedačky
a nezapomeň připsat co s nima máš v plánu 


Life is too short to drive boring cars
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
kastle dobrá, jenže dokud jsem neměl brzdy doma nemohl jsem řešit podvozek jako takový (tam budou velké změny)Bobek píše:A co kastle? Jinak brzdy super



naser siD´ice píše:dej sem i ty sedačkya nezapomeň připsat co s nima máš v plánu


to sakra!Darkbug píše:Solidní uchylarna


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Ty krávo, takový sedačky do těžítka
Jsem zvědavej co z toho nakonec vznikne a jak dlouho to bude dělat radost... cítím v tom nádech aut z bývalého tuning cupu, které po soutěžní sezoně šly po dílech do světa. Motor bude LET nebo už se taky plány změnily?

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
ušáci jsou fajn, největší model a jsou přesně akorád na mě
uvidíme co s autem bude nikdo nic nechce mít věčně, jedno vím jistě i kdyby to tak dopadlo valná většina dílů bude ponechána na mé catano do kterého se po vektře pustím.
samozřejmě s motorem byla machinace, ale nakonec se vrátilo k původní verzi turbo (c20let) chci to vzít formou pokusu a testů s grafy. motor momentálně rozebrán udělaná hlava nové šály, pístní kroužky, těsnění atd.
složený je to hned akorád to teď není aktuální.
zaject motor na serii výkonu a následné měření výkonu + maximálka a zrychlení stejně tak totožné se bude opakovat u nahození phase 2 / phase 3 (vmaxx evo5) finále bude phase 3,5 (jiné sání se 4řklapkou s R1, jiné svody + turbo s eva) vše kvůli porovnání mezi sebou, více ten motor nevydrží, když mě to bude bavit uvidíme kam se bude dále ubírat (kování se nebojím dalším nárůstem výkonu též ne). vše kromě stádia pro ph3,5 mám doma (sání / svody / turbo). věřím že to bude zajímavý hokus pokus možná i zajímavé čtení pokud se to nerozpadne už při nižší phase 
momentální info čekám 3 týdny než mi osadí tlumiče měchy. co to bude dělat, jak fungovat co ovládat je zatím překvapení! rozhodně nejsem žádnej troškař a rád si dopřeju






momentální info čekám 3 týdny než mi osadí tlumiče měchy. co to bude dělat, jak fungovat co ovládat je zatím překvapení! rozhodně nejsem žádnej troškař a rád si dopřeju


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
centrální mozeček od vzduchu. generace autopilot V2 (ano vím právě dorazila na trh generace autopilot V3) ale tuto si chvilku musím užít pak si naplánuju přechod.
myšlenka byla jasná, vzduch je jediná možnost jak to dostat břichem k asfaltu. původně jsem chtěl sáhnout po klasice manuálu skrze ventily, ale ovládat každé kolo zvlášť přes 8 ventilů mít tucet budíků přechodek a sraček okolo když toto nabízí mnohem více možností (ať už manuálně každé kolo zvlášť nebo plně automaticky hlídaný autopilot
) a veškeré tyto serepetičky odpadají... sáhl jsem po tomto a věřím že budu nad míru spokojen
info ohledně výroby přírub a osazení měchy, výroba se protáhne o cca jeden týden kvůli složitosti horních přírub na zadní nápravě (v tomhle ohledu je vektra b taková nedomrdlá
)
teď mi nezbývá nic jiného než prostě čekat jak to dojde a mohu začít s montáží.



info ohledně výroby přírub a osazení měchy, výroba se protáhne o cca jeden týden kvůli složitosti horních přírub na zadní nápravě (v tomhle ohledu je vektra b taková nedomrdlá

teď mi nezbývá nic jiného než prostě čekat jak to dojde a mohu začít s montáží.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
pěkně tomu dáváš na prdel, myšleno samozřejmě že v dobrým 

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
o víkendu jsem si udělal vejlet ke klukům do WESTGARAGE pro hotové osazené tlumiče, krásná práce
zadní pístnice zkráceny, šroubované příruby. rovnou jsem pořídil hardline vedení pro zástavbu a ruční ohybačku na dané trubky
zbytek dílů je teprve na cestě nebo v týdnu nechám vyrobit.
PS: tlumiče a nápravy projdou pískovačkou a komaxitem


PS: tlumiče a nápravy projdou pískovačkou a komaxitem

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Nemáš fotku té spodní příruby zvlášť? Zajímalo by mě, jaký je tam průměr díry pro vedení vzduchu. Ta příruba totiž vypadá celkem hubeně a když se tam našroubuje koncovka, tak tam nemůže být žádné místo.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
od pátku do 4tého nového roku mám volno tak je třeba ten volný čas využít
vytáhl jsem s pod plachty tu mojí odloženku, drobet oprášit.... 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
pár zanedbaných fotek před více než týdením maratonem, hroznej pohled 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
šílenství 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
.....je třeba mít pořádek a přehled....
Naposledy upravil(a) Lordík dne 21 pro 2015 02:40, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!