Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Na první stránce jsem byl nadšený, že jsem v ČR koupil MAP senzor a igniter. No tak už to je pravda jen z půlky, dneska jsem něco řešil ohledně JZ motorů a cívek a uvědomil si, že ten igniter je mi na hovno, protože pálí wasted spark a umí ovládat jen 3 cívky (je z 2JZ-GTE VVTi a ten má jen tři cívky). Takže na seznam výdajů přibývá položka navíc a to správný igniter pro 1JZ-GTE/2JZ-GTE nonVVTi motory. Tentokrát z Norska
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
A které jz pálilo pro každý válec zvlášt? Všechny co jsem kdy viděl měli cívku a z ní odbočka kabelem pro druhou.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
1JZ i 2JZ v turbo verzi, dokud jim nepřidali VVTi. Ono trochu klame že ty cívky jsou osazené do plechů po dvou, takže letmým pohledem se ti mohlo zdát, že to je u těch nonVVTi verzí stejné jako u novějších VVTi:
Igniter ze 7M použít taky nemůžu, i to pálí wasted spark s užitím tří cívek.
Igniter ze 7M použít taky nemůžu, i to pálí wasted spark s užitím tří cívek.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
tak to je dost docela dobře možné. A ty máš tedy ecu pro non vvt?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Už ano, přibalená k motoru byla původně špatná, pro 1JZ-GTE VVTi. Ta navíc vyžaduje k funkci MAF, který nonVVTi vůbec nepoužívá. Takže jsem ji musel prodat na eBay a koupit jinou. Ten můj igniter už na eBay ostatně ode dneška visí taky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Není nad to mít dobré kamarády Za cenu pošty výstupní potrubí z turbín, vytočené směrem do rohu auta, protože to co mám je zahnuté o 90° pro Chaser/MarkII co mají motor vysunutý víc dopředu a mě by vycházelo trochu blbě přímo do místa, kde naopak mám vedení vzduchu od filtru. Bonusově k narozkám komplet sada nových konektorů pro vstřiky, cívky a snímače polohy kliky/vačky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Aby se neřeklo, že to je mrtvé... Práce na autě/motoru měly pauzu, protože se dělala urgentně jiná Supra (taky 1JZ a výsledky jsou poměrně brutální) na kterou jsem i půjčil pár svých dílů. Už se to ale zase rozbíhá a bude se skládat dál. Na cestě do ČR mám (už zase ) HKS HiPower koncový tlumič, parametry stejné jako ten co jsem prodal... Bylo mi po něm smutno. 3" vstup potrubí a 120mm koncovka, tentokrát je sundaný z Nissanu Stagea a víceméně jediný rozdíl je, že má díry pro upevnění dodatečného tlumítka. Poměrně dlouho jsem sháněl i jednu blbost - štítek do masky. Nikde nejsou, když jsou, tak zbytečně předražené. Původní plán byl dát tam verzi z JZA70 s nápisem "2.5 twinturbo", ale nakonec se objevila možnost získat poměrně málo dostupnou verzi z GA70, takže mám tohle (chce to ještě zbavit bílé barvy a bude to OK):
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21 bře 2013 09:07
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
JJ Milošovo graf sem viděl tak dlouho se brál toho odloženého 1JZ až mu to nedalo a přijel si pro něj
Myslím že stavem jsme byly překvapeni oba
Myslím že stavem jsme byly překvapeni oba
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Ono je to vlastně tak, že co dělal ten můj motor, tak to furt srovnával se 7M a každou chvilku hlásil co všechno a o kolik je na tom JZ lepší. Až mu to nedalo a rozhodnul se postavit si ho taky, buď 1JZ nebo 2JZ, takže ještě ani nevěděl co a kde koupí a už mu letěla z UK vana. Potom se řešilo kde vzít motor a protože zrovna nic k mání nebylo (i tvoje aktuální nabídka obsahovala jen VVTi motory a ten on v případě 1JZ nechtěl) tak šel na blind toho bez komprese s tím, že buď to prostě rozchodí nebo ne. Teda zas tak na blind to nebylo, protože si aspoň zkontroloval jak to vypadá uvnitř. Jelikož nepotřeboval ty věci okolo jako zarezlý turba apod. tak to prostě stálo za pokus. Víceméně tak i dokázal to klasické tvrzení, že to udrží slušné výkony na sériovém spodku - stejně jako já má novou těsnící sadu, ale do železa se nesahalo. Uvidíme jak potom dopadne srovnání s twinturbem - samozřejmě výkonově je razantně výš, ale bude zajimavé porovnat ten projev. Plus mi teď dluží pár součástek, které musím znovu objednat
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21 bře 2013 09:07
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Držím palce, každopádne ted jak je u nás ten Delorean tak se nějak moc lidí začalo ozývat na 2JZ , sice ne dodávky motoru ale na rozchození, byl sem v soku co je v čr swapnutých 1/2JZ v ruzných autechBeaver píše:Ono je to vlastně tak, že co dělal ten můj motor, tak to furt srovnával se 7M a každou chvilku hlásil co všechno a o kolik je na tom JZ lepší. Až mu to nedalo a rozhodnul se postavit si ho taky, buď 1JZ nebo 2JZ, takže ještě ani nevěděl co a kde koupí a už mu letěla z UK vana. Potom se řešilo kde vzít motor a protože zrovna nic k mání nebylo (i tvoje aktuální nabídka obsahovala jen VVTi motory a ten on v případě 1JZ nechtěl) tak šel na blind toho bez komprese s tím, že buď to prostě rozchodí nebo ne. Teda zas tak na blind to nebylo, protože si aspoň zkontroloval jak to vypadá uvnitř. Jelikož nepotřeboval ty věci okolo jako zarezlý turba apod. tak to prostě stálo za pokus. Víceméně tak i dokázal to klasické tvrzení, že to udrží slušné výkony na sériovém spodku - stejně jako já má novou těsnící sadu, ale do železa se nesahalo. Uvidíme jak potom dopadne srovnání s twinturbem - samozřejmě výkonově je razantně výš, ale bude zajimavé porovnat ten projev. Plus mi teď dluží pár součástek, které musím znovu objednat
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
7M-GTE ven.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
A je fuč... Zároveň z motoráku vyházeny zbytečnosti, které už nebudou potřeba, např. předřadné odpory pro vstřiky nebo původní tříkanálový igniter.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
A zároveň ukázka toho, jak se OPRAVDU nemají dělat výfuky... Auto s tím nejelo úplně na hovno, na druhou stranu žádný potenciál takový výfuk neměl. Navíc je to jen 2.5" potrubí a já chci 3".
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
1JZ se dostrojí a jde se na výrobu držákú...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Pravý úhel na potrubí, no ty bláho
- petrsk
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02 pro 2006 22:50
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
ja to delam takhle
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Na nový výfuk určitě neco vymyslíme. Potrubí bude komplet nové tak jako tak, zadní díl je ještě někde na moři, ale má to čas - nejdřív se stejně musí pořešit motor. Nouzově tam tenhle výfuk jde samozřejmě furt vrátit, pokud by to bylo potřeba. Skoro zadarmo mám HKS zadní díl s 3" vstupem, takže určitě potom 2.5" potrubí nechávat nemá smysl. Spíš uvažuju jak řešit zbytek systému, jestli tam dávat rezonátor nebo katalyzátor od Magnaflow, lidi co mají stock turba často jezdí s holou 3" trubkou až dozadu, kde mají taky nějaký tlumič a ono to brutálně hlasité není, protože ty dvě turba to poměrně slušně utlumí samy o sobě. Zřejmě to tak dopadne a případně dodatečně doupraví. Možná si taky ještě zkusím sehnat to tlumítko do koncovky, to má stahovat úroveň hluku o nějakých 7 dB, což by možná nebyl na jízdu do města úplně marný nápad, ať to trochu míň provokuje
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Mno, takže jelikož původní silentbloky motoru se rozpadnuly, pořídil jsem náhradu. Po menší úpravě mi tam pasují novější ze Supry Mk4 97-98, navíc jsou lepší a odolnější.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
A "permanentně dočasný" FMIC. Má nějaké šrámy z boje, ale měl by těsnit a fungovat a byl za pusu. Časem asi vyberu v Japonsku nějakou značkovou náhradu, která má za sebou taky nějaké R&D, ale priorita je to nějak složit a rozchodit, takže zatím takto. Původní fotka stála za prd, ale on to tady stejně nikdo nečte, tak je to fuk
Naposledy upravil(a) Beaver dne 22 čer 2016 12:17, celkem upraveno 1 x.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Já to čtu, jen nepřispívám neb o tom vím hovno... Držím palce, ať to co nejdřív dokončíš
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Taky čtu a zrovna dnes sem chtel napsat, že čumět furt jen na sbíraní dílů je už docela nuda
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Taky sleduju ale uz nevypisuju tady na foru skoro vubec
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Jo, protože to docela šikovně zabrzdily ty silentbloky. Ono bez nich nejde totiž vyrobit držáky motoru. Ty nemám, kupovat je nebudu (originál z Japonské Mk3 je těžko k sehnání a repliky vyráběné v US stojí nesmysl plus další nesmysl pošta), musí se udělat na míru.Angličák píše:Taky čtu a zrovna dnes sem chtel napsat, že čumět furt jen na sbíraní dílů je už docela nuda
Jinak pro sichr se ještě z krásně zavřeného a utěsněného motoru zase servala vana s tím, že "ať máme jistotu" a překontrolovaly se ojniční ložiska. Všechny vypadají v pořádku, takže zase složeno a pokračuje se dál.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Jak to budes resit s STK/ME popriklade kdyby nastala nejaka skodni udalost a clovek, ktery by se to toho zacal hnipat a zjistit, ze motor je z "jineho" noveho modelu?
Audi Coupe Quattro
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
To se nestane
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Aktualizace fotky FMIC. Tuším je to 600x300mm, 3" jádro. Značka XSPOWER což je prý nějaká kopie značky TurboXS. Neřeším, zásadní je aby se nějak udělalo potrubí a že to má vstup na jedné straně a výstup na druhé a není to nějaká tenoučká jebka z TDI (ano, bohužel i takovou možnost jsem zvažoval ).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
To vypada uplne jako muj prvni IC co jsem koupil i rozmery sedi Co to stalo?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Litr Od nejmenovaného člověka co se tu občas (ještě) objevuje
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"