Piggyback

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Piggyback

Příspěvek od Kuno »

Zdravím po dlouhé době si jdu pro radu od zkušených. Momentálně jezdím seriovou ECU Motronic,která se dá měnit pouze vkládáním čipů map boostu a managmentu řízení motoru. Spalování si hlídám pomocí rychlé sondy,turbo mi dává cca 1.8 bar ve špičce. Poměr je plus-mínus v normě motor jsem ještě nezapálil :) Auto jede hezky od spoda ale ve vyšších už je to horší a tam jsou myslím ještě rezervy. Proto se ptám,zda bych se pomocí piggy,příp.větších vstřiků.ev. většího turba posunul dál. Jak jsem psal,auto je na seriové ecu a kabeláži z dvacetiventilového turbo pětivátce,zapalování 5 cívek. Signál vačky si beru z rozdělovače. Zajímá mne zda by s piggy bylo možné cívky vyhodit a přejít na zapalko s rozdělovačem,nebo zda je realná možnost Vím,je to možná krok zpět ale jde mi o "dobovost" auta. Plně laditelnou ecu si z fin. důvodů nemohu dovolit a jen doufám,že si o této plánované investici nic nepřečte moje manželka. :) Takže shunuto-poradte co si koupit,kde anebo dokonce jestli by se našel někdo,kdo by mi s tím byl ochoten pomoci,jak osobně nebo jen konzultacemi,až to budu "drátovat" děkuji dopředu všem.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“